Go Back   Smogon Community > lolnub
Register FAQ Social Groups Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Conversation Between lolnub and Buckert
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 218
  1. lolnub
    May 9th, 2013 12:59:36 PM
    lolnub
    Je rainmatchup is inderdaad niet geweldig. Sowieso moet je Tyranitar gebruiken, maar niet als lead. Ik denk dat Hitmontop + Zapdos wel het slimste is. Probeer de Politoed zo snel mogelijk te killen, zodat je sandstorm op kunt zetten en Kingdra ook niet meer zo gevaarlijk is. Met dit team is rain niet zo heel fijn om tegen te komen inderdaad.
  2. Buckert
    May 9th, 2013 11:44:32 AM
    Buckert
    Ja weet ik, wil ik ook eens proberen. :)

En voor VGC gebruik ik Jolly Tyranitar, Adamant Excadrill, Modest Salamence, Adamant Metagross, Modest Zapdos en Adamant Hitmontop.

Haha nu ik het zo bekijk, zijn alleen maar op sweeping gericht :p
  3. lolnub
    May 9th, 2013 11:04:13 AM
    lolnub
    de spring friendly is singles he. Helemaal anders dus. Kijk maar is goed naar de regels.

Politoed-Kingdra is inderdaad vaak vervelend. Wat is je team ook al weer precies, kan ik misschien kijken hoe ik tegen politoed-kingdra zou leaden met jouw team.
  4. Buckert
    May 9th, 2013 8:18:55 AM
    Buckert
    Yoo gast, ik heb me ingeschreven voor de Spring Friendly Tournament ^^ Ik weet alleen niet zo goed of ik nog wel hetzelfde team wil gebruiken. Ik kom best vaak de Politoed/Kingdra combo tegen. Ik weet niet zo goed hoe ik me daar tegen kan verdedigen en ze uiteindelijk verslaan. Heb jij tips/suggesties? Ik heb ook al Hitmontop en Zapdos geprobeerd als lead, maar dat geeft ook niet altijd een groot succes..
  5. Buckert
    Apr 27th, 2013 11:31:13 AM
    Buckert
    Haha ik zie dat ik deze keer 1.151e ben geworden van de 10.164 :p Volgende keer toch echt een top 500 notering aub xD
  6. lolnub
    Apr 27th, 2013 5:12:50 AM
    lolnub
    ik heb er uiteindelijk 4 gespeeld, en ik ben dus niet geranked lol. Ik had het dat weekend gewoon te druk om echt veel te spelen. Hoeveelste ben je geworden?
  7. Buckert
    Apr 26th, 2013 2:47:41 PM
    Buckert
    Hoe ging het bij jou? Nog tijd gehad? :P
  8. Buckert
    Apr 21st, 2013 4:25:03 PM
    Buckert
    Ik heb nu 15 keer gewonnen en slechts 1 verloren, maar bij 8 van die overwinningen werd er ge-DC'd.. wat een teringspel is het ook
  9. Buckert
    Apr 20th, 2013 1:45:06 PM
    Buckert
    Haha wat een gek zeg :P ik vandaag ook tot 5 gewerkt, net mn DS weer aangeslingerd. Volgens mij ga ik zo een 4-0 overwinning binnenharken haha. Sta ik op 5-1 dan :)
  10. lolnub
    Apr 20th, 2013 1:19:12 PM
    lolnub
    ik begin morgen pas. Gisteren laatste schooldag gehad, waardoor ik niets heb kunnen doen, en vandaag van 10 tot 6 gewerkt en zo direct naar een verjaardag. Eerste keer ooit dat ik na twee dagen nog niet heb gebattled in zo'n toernooi (ik heb volgens mij zelfs nooit 1 dag overgeslagen lol).
    Hoe gaat het nu bij jou?

All times are GMT -4. The time now is 1:22:59 PM.