1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Starters Hangout for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction and Hangout Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
49
Last Activity:
Jan 30, 2015 at 2:59 PM
Joined:
Sep 1, 2011
Messages:
1,172
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
Apr 6, 1995 (Age: 19)

49

Male, 19

is a Contributor to Smogon
49 was last seen:
Jan 30, 2015 at 2:59 PM
    1. Cicada
      Cicada
      Hey man, we're paired for OCL, when play? I'm gmt+1, avaiable most of the weekend
    2. Kingler12345
    3. Tom Bus
      Tom Bus
      Hey, friend. When would you like to battle for OCL?
      1. 49
        49
        while i'm certainly a fan of your proactivity here, i think that the op's got the wrong line-up big dog, since i've been informed i'm bw'ing this week. pretty sure you're playin' sugarhigh, actually
        Jan 29, 2015 at 11:10 AM
      2. Tom Bus
        Tom Bus
        Ah, you're right.
        Jan 29, 2015 at 11:28 AM
    4. Jaiho
      Jaiho
      you are the best shitposter on this site, yn
      1. 49
        49
        man, i can't lat claim to such a title, to do so would be beyond audacious. however, for my people, for everyone out there supporting me, i gotta try
        Jan 28, 2015 at 3:54 PM
      2. Jaiho
        Jaiho
        "As 49 said, we're all friends here; we can argue without trying to insult each other about their philosophy/opinion. We're all entitled to our opinion, and we can have a discussion without making jabs at one another."
        Jan 29, 2015 at 5:09 PM
      3. Jaiho
        Jaiho
        sigh, even when shitposting ppl look up to you
        Jan 29, 2015 at 5:11 PM
    5. dice
      dice
      i think the gauls wud be offended by ur malapropism
      1. 49
        49
        ah, all too possible. one might hope that our gaul-descending tournament players might forgive this rather unbecoming freudian slip
        Jan 26, 2015 at 7:25 PM
    6. Slimbolio
      Slimbolio
      we're playing in the ru mixr tournament. i'm gmt -8, i can play anytime on friday or saturday. thursday morning between 8am and 10am my time also works.
      1. 49
        49
        alright, rad, i'm looking rather free on friday and saturday as well. you down to play around noon-ish friday?
        Jan 21, 2015
      2. Slimbolio
        Slimbolio
        yeah, friday at noon works. ill be on smogtours.
        Jan 21, 2015
    7. SOMALIA
      SOMALIA
      col49 from youtube? What's up my nakama
      1. 49
        49
        that'd be me, n i'm not bad at all. what goes on brother?
        Jan 20, 2015
      2. SOMALIA
        SOMALIA
        Man it's tough being a somalian these days lol ya know but aside from that im faring well . Just trynna learn oras ou and uu for now heh. Good to hear from the boss though
        Jan 21, 2015
      3. 49
        49
        i feel you, man. dunno how i'd cope in your shoes, i tell you. keep on keepin on bud
        Jan 21, 2015
    8. Deluks917
      Deluks917
      Hey man i am getting some mail. But I will be on smogtours in 10 minutes as "charmander time"
    9. Kingler12345
      Kingler12345
      Lol i was ayyyylmoa i actually had a hunch that was you because no one else says 'ayte' :o
      1. View previous comments...
      2. Kingler12345
        Kingler12345
        yeah i really didnt think it was much of an issue but work up is just crazy it wouldve 6-0ed my team iirc
        Jan 16, 2015
      3. Mysteria
        Mysteria
        for fuck's sake i feel like im the only one who runs hp grass on pidgeot
        Jan 16, 2015
      4. Kingler12345
        Kingler12345
        it sucks, doesnt even do much to stone monster
        Jan 17, 2015
    10. Mysteria
      Mysteria
      best number imo
    11. Deluks917
      Deluks917
      Hey we gotta play for OCL!

      I can play anytime 9am to 10pm NYc time thursday/Sat/sun. If you can pick a time in one of those intervals I will 100% make it. I would prefer we pick a time as I don't want to have to hang around waiting too much.
      1. View previous comments...
      2. 49
        49
        i live in nj homie, we're the same time zone haha
        Jan 13, 2015
      3. chimpact
        chimpact
        i live in nj too so watch ur back...
        Jan 15, 2015
      4. 49
        49
        yooooo, sick life homie. you wanna come over n watch some spl games?
        Jan 15, 2015
    12. chimpact
      chimpact
      perish
      1. 49
        49
        odd way to treat ur #1 supporter, but i'm sure u have u reasons. u're a pretty bright kid, after all
        Jan 9, 2015
    13. unfixable
    14. boltsandbombers
      boltsandbombers
      Congrats on joining RU QC, I'm sure you'll do a great job :]
      Mind taking a look at pangoro for some input / a check?
      1. 49
        49
        fanks bud, i'll give it a look-see in short order
        Jan 3, 2015
      2. boltsandbombers
        boltsandbombers
        Sweet :)
        Jan 3, 2015
    15. Ranger Dave
      Ranger Dave
      Grats on qc :)
      1. 49
        49
        fanks g, just happy to be able to give back a lil
        Jan 3, 2015
    16. Srn
      Srn
      1. 49
        49
        yo, fanks homie, means a lot. I'm just a guy tryna give back to the community in any way I can, n it's good to hear that I'm goin in the right direction
        Dec 31, 2014
      2. Srn
        Srn
        you have my full support n_n
        Dec 31, 2014
      3. Tokyo Tom
        Tokyo Tom
        He's without a doubt one of the most underrated mentors of all time
        Jan 7, 2015
    17. Lady Salamence
      Lady Salamence
      yknow most people remove the numbers when they get a username chnge
      1. 49
        49
        I like to consider myself to be somewhat of a pioneer. never was too keen on following trends, makes me a pretty shit teenager all thing considered
        Dec 31, 2014
    18. sugarhigh
    19. Mysteria
      Mysteria
      woah name change
      1. 49
        49
        it was the natural progression. i gotta lay down the law, make sure people remember the name, but in the end, i'm a man of the people. kids can't go 'round remembering letters n numbers all simultaneous-like, gotta meet'em half way, u feel
        Dec 26, 2014
      2. Mysteria
        Mysteria
        so you're telling me that letters and numbers together are too complex for kids to remember

        i feel
        Dec 26, 2014
    20. Hot N Cold
      Hot N Cold
      cuarenta y nueve.
      1. 49
        49
        i don't understand ur moon-speak, help o_o
        Dec 24, 2014
    21. chimpact
      chimpact
      so ur gonna continue to attack me via the smogon medium??.. sigh just goes to show what type of creature u really are.
      1. 49
        49
        good friends will support you in all ur endeavours. great friends are the ones callin u a (BAN ME PLEASE) every step of the way. u'll learn to appreciate my brand of support, trust me big dog
        Dec 22, 2014
      2. chimpact
        chimpact
        haha so not only do you think ur a fren now u think ur more than just good, u think ur great?
        Dec 22, 2014
      3. 49
        49
        all u gotta do is let me in, g
        Dec 22, 2014
    22. FAJI
      FAJI
      golden boys fire.
      1. 49
        49
        they tell me i'm gonna save the world one day
        Dec 17, 2014
      2. FAJI
        FAJI
        keep dreaming haha
        Dec 17, 2014
    23. BLINGAS
      BLINGAS
      u diggin the caddies?
      1. 49
        49
        Bro, you have no idea, I was on such a ska binge for years. Macho nachos was my fuckin anthem, I swear
        Dec 13, 2014
      2. BLINGAS
        BLINGAS
        have you listened to dirty rice? that was my shit for like 2 months nonstop
        Dec 13, 2014
      3. 49
        49
        dang, for real? never got around to peepin any of their new stuff, but i kinda feel obligated to if it really is that good haha
        Dec 13, 2014
    24. sugarhigh
      sugarhigh
      ilu
      1. 49
        49
        well golly mister, I'm touched
        Dec 13, 2014
    25. chimpact
      chimpact
      dont mind the yt comments. if you eveer need a person to talk to or a should er to cry on im here (on smogon not yt).
      1. 49
        49
        fanks homie. ya know, i think that sometimes, b/c of my suave demeanor, folk will sell me off as some kinda insuperable wall of strength. but i feel g, i feel.
        Dec 9, 2014
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    huhh

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Apr 6, 1995 (Age: 19)
    Favorite Pokémon:
    kanga n_n
    My Characteristic:
    Loves to eat
    hello!
  • Loading...