1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Info Hub for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
49
Last Activity:
May 30, 2015 at 5:03 PM
Joined:
Sep 1, 2011
Messages:
1,377
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
Apr 6, 1995 (Age: 20)

49

Male, 20

is a Community Contributoris a Tiering Contributoris a Contributor to Smogon
49 was last seen:
Viewing forum RarelyUsed, May 30, 2015 at 5:03 PM
    1. New Breed
      New Breed
      fite me for uupl im available after 11pm -5 tomorrow and the day after
      1. 49
        49
        ah, my b, missed this. guess tomorrow is fine. really not down to play rn, sorry
        May 27, 2015 at 11:20 PM
      2. New Breed
        New Breed
        alright jump on irc sometime after 11pm -5 tomorrow then
        May 27, 2015 at 11:25 PM
    2. New Breed
      New Breed
      im not playing weekend so u best show up between 7-8pm -5 tomorro
      1. View previous comments...
      2. New Breed
        New Breed
        i can do 9-10 at the latest
        May 21, 2015
      3. 49
        49
        man, you gotta shoot for a 2 hour window on the one day i only have 4 hrs of work, ech. could you play now?
        May 21, 2015
      4. New Breed
        New Breed
        yea jump on irc/stours and lets whats poppin
        May 21, 2015
    3. Mael
      Mael
      Congratulations
    4. astroboy
      astroboy
      grats on the badges
    5. Tokyo Tom
      Tokyo Tom
      hey dog, that's totally rad, y'know. quality aesthetics w/ the badges n' all that, but i can't be havin' u more relevant than me n' all, y'know :l maybe i'll grab some more in the future too to make it a competition, but for the time being, congrats n' all, dog =]
    6. -Kal-
      -Kal-
      Grats on the badges :)
    7. New Breed
      New Breed
      uupl finals gonna go up in a sec wanna play in like an hour!?
      1. View previous comments...
      2. 49
        49
        :) gonna have to bring some really gross stall. just some real savage shit
        May 17, 2015
      3. New Breed
        New Breed
        nothing phases me lol
        May 17, 2015
      4. New Breed
        New Breed
        im here ready to fite lets go
        May 20, 2015
    8. rob.
    9. boltsandbombers
    10. unfixable
      unfixable
      hey congrats!
    11. TheEnder
      TheEnder
      coming thru
    12. galbia
      galbia
      wow grats
    13. The Leprechaun
    14. Bouffalant
      Bouffalant
      grats brother
    15. Kingler12345
      Kingler12345
      ahh nice man, grats on the badges
    16. marilli
      marilli
      haha I got some wifi and free time now, except i forgot this country doesn't do 110 volt power chords lol

      wanna play now or im gonna run out of power soon lol
      1. 49
        49
        oh, dang haha. sure, smogtours i guess?
        May 16, 2015
      2. marilli
        marilli
        im as my main on smogtours
        May 16, 2015
    17. Tokyo Tom
      Tokyo Tom
      Just wanna say, you n' the 6 raised me right / that shit saved my life
      1. finally
        May 16, 2015
      2. 49
        49
        thanks buds, i really [b]resonate[/b] with [b]Drake[/b], you know?
        May 16, 2015
    18. Raseri
      Raseri
      btw when play uupl
      1. 49
        49
        would sunday afternoon work for ya?
        May 13, 2015
      2. Raseri
        Raseri
        damn that means i might have to clinch :OOOOOOO

        ya thats fine tho, neutral luck fren
        May 13, 2015
    19. Lyconik
      Lyconik
      Hi, I can play for OUPL sunday, gmt+2.
      1. View previous comments...
      2. Lyconik
        Lyconik
        Will it be possible to play tonight ? Sorry about yesterday but my internet went off for no reason...
        May 11, 2015
      3. 49
        49
        ah, dang, sorry bud =\ im actually scheduled to work p.much all day today, so maybe my manager could work out a sub or something. Sorry x_x
        May 11, 2015
      4. Lyconik
        Lyconik
        I will stay connected, so hit me up if you or a sub can play
        May 11, 2015
    20. Mael
      Mael
      I like the way you write
      1. 49
        49
        oh? well thank ya haha, i'm glad someone can find some value in it
        May 6, 2015
      2. dice
        dice
        haha
        May 7, 2015
    21. Ren-chon
      Ren-chon
      Hey, when do you wanna play for jajapl/HPL? I'm available all night on weekdays and basically the whole day on weekends. I'm GMT -3 btw.
      1. View previous comments...
      2. Ren-chon
        Ren-chon
        Well, here I am again ;_; Just want to ask if you would like to play on sunday instead of saturday? My classes started today and they announced a saturday class this week. It's in the morning, but as I study in other city this means I'll probably be tired af (like, sleeping just 1~2h) this day. I can play on saturday if you really want to, but just asking if you can and would like to play on sunday :x
        May 7, 2015
      3. 49
        49
        uh, sure, i think that should be fine. i work sunday, but i should be out by ~5 pm or so, if you'd be ok for playing later than that
        May 7, 2015
      4. Ren-chon
        Ren-chon
        I'm totally fine n_n I think around 7pm or so can work? Or any other time you may wish.
        May 7, 2015
    22. atomicllamas
      atomicllamas
      can you hop on IRC at some point today?
    23. Metaphysical
      Metaphysical
      BTW, i am on SmogTours right now and for a while in case you want to play.
      1. View previous comments...
      2. Metaphysical
        Metaphysical
        sounds good n_n
        May 3, 2015
      3. 49
        49
        alright, you down to play?
        May 3, 2015
      4. Metaphysical
        Metaphysical
        yeah, just find me on SmogTours
        May 3, 2015
    24. Raseri
      Raseri
      can we play today i want to focus on nupl tmrw~
      1. 49
        49
        oh, yeah, sure. you still down for that then?
        May 1, 2015
      2. Raseri
        Raseri
        ill be on smogoturs and main
        May 1, 2015
      3. 49
        49
        o_k
        May 1, 2015
    25. Metaphysical
      Metaphysical
      Hey we are paired for NUPL. Would prefer fighting on the weekend, I am GMT -8. Sunday probably works best for me, but later in the day on Saturday is fine as well.
      1. 49
        49
        yeah, sunday works fine for me. would 7 pm your time suit ya?
        Apr 27, 2015
      2. Metaphysical
        Metaphysical
        That would work fine. I'll also be around during Smogtours.
        Apr 27, 2015
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Apr 6, 1995 (Age: 20)
    Favorite Pokémon:
    kanga n_n
    My Characteristic:
    Loves to eat
    hello!
  • Loading...