1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. Click here to ensure that you never miss a new SmogonU video upload!
  3. Ever find yourself missing out on the latest Smogon articles? We've now got a subscription service, so the newest articles (of your choice) are delivered right to your inbox! Check it out here.
49
Last Activity:
Aug 26, 2016 at 10:25 PM
Joined:
Sep 1, 2011
Messages:
1,871
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
Apr 6, 1995 (Age: 21)

49

Male, 21

is a Forum Moderator Alumnusis a Community Contributor Alumnusis a Tiering Contributor Alumnusis a Contributor Alumnus

gawk as I thread this loch ness slipstream sepsis subconscious up f twitch asterisk see off my meds glitch Dec 11, 2015

49 was last seen:
Aug 26, 2016 at 10:25 PM
    1. Ice Tea
      Ice Tea
      get ur ass on i wanna play :p
      1. View previous comments...
      2. Ice Tea
        Ice Tea
        we doin bo3 joke teams
        Aug 23, 2016 at 4:43 PM
      3. Ice Tea
        Ice Tea
        and yh friday should b fine.
        Aug 23, 2016 at 4:43 PM
      4. Ice Tea
        Ice Tea
        get on.
        Aug 26, 2016 at 5:17 PM
    2. King UU
      King UU
      I forgot to mention, only the first record from Maps and Atlases, the rest are junk.
      1. 49
        49
        ah, one of those. st vincents fantastic ofc, her aesthetic is rad
        Aug 23, 2016 at 3:12 PM
      2. 49
        49
        oh, also your answer to the last was absolutely what id have hoped, don't apologize for it doofus
        Aug 23, 2016 at 3:24 PM
      3. King UU
        King UU
        Happy I could oblige my dude.
        Aug 24, 2016 at 3:17 AM
    3. snagaa
      snagaa
      Can you play tonight at like 10:30 -4 for pocl
      1. snagaa
        snagaa
        Or rn
        Aug 4, 2016
      2. 49
        49
        no and no, sadly. i work pretty much straight thru the week, u got any kinda weekend availability
        Aug 4, 2016
    4. BKC
      BKC
      new coldworld is gorgeous, a must-listen
      1. BKC
        BKC
        also wtf since when do you have fafts at 5 stars??!?!?! not that i'm complaining
        Aug 3, 2016
      2. 49
        49
        oh, yeah. it was one of those where i think i had it as a 4.5, but at one point or another i was listening to it casually and decided it was worth bumpin up. i am diggin the new thing as well, tho i won't get a chance to sit down and actively listen to it 'til the weekend
        Aug 3, 2016
    5. sugarhigh
      sugarhigh
      49 4-9 4----9
      409 4-09
      4-9
    6. Omfuga
      Omfuga
      I played vs scythe. On the weekend. Also nice loss in BW tour jesus I hate you
      1. 49
        49
        yeah, i tried recording w/kush but it was determined to be 'not worth uploading', interpret as you see fit. also my b, weekdays are a toss-up nowadays, though i'll admit i stopped responding to see how mad u would get hehe
        Jul 30, 2016
      2. Omfuga
        Omfuga
        Haha.
        Jul 30, 2016
    7. Jarii
      Jarii
      hey we play for pocl i'm gmt +2 i can't play today or tomorrow for the rest i'm able to lemme know when you want to play n_n.
      1. 49
        49
        hmm, right then. my tues-thurs is pretty booked up, but if you wanted to get this done friday ~6-10 pm (your time), that'd be dope
        Jul 25, 2016
      2. Jarii
        Jarii
        Friday 10 pm is fine ^^
        Jul 25, 2016
      3. Jarii
        Jarii
        Are you able to play now?
        Jul 29, 2016
    8. Omfuga
      Omfuga
      hey answer skype we're paired for BW tour
    9. Ryoma Nagare
      1. Ryoma Nagare
        Ryoma Nagare
        oh yeah and jojo part 4 finally got to the kira arc showing us some of kira's quality severed hand fetish oo
        Jun 22, 2016
      2. 49
        49
        oh word? man, I really got start digging into that, all my free times been pooled into metal recommendations ~_~
        Jun 22, 2016
    10. Deschain
      Deschain
      not sure how alerts work on this site, so in case you didn't see my reply on my profile:
      1. Deschain
        Deschain
        haha yeah i'm not into thrash at all. Vektor is probably one of if not THE only thrash band i can actually tolerate. only listened to the new one once so far, but i have a metal radio show that focuses on new re;eases, so i'll probably try to pull a track or two from it to play eventually. you can check the metalhead thread for my shows or hit up http://mixcloud.com/DJPraemorior for all my shows from this year.
        Jun 16, 2016
      2. 49
        49
        Sorry, yeah, I got it haha, just working atm so I gotta be tactful with my blatant shirking of duties. Fair enough in regards to thrash, and I appreciate the extra material to mess with. As you can tell from the messages below, I think I've got my free time for foreseeable future pretty thoroughly soundtracked x_x
        Jun 16, 2016
      3. Deschain
        Deschain
        right on. if you need help finding something let me know, but most of those are on bandcamp.
        Jun 16, 2016
    11. BKC
      BKC
      vomitory - raped in their own blood
      cryptopsy - blasphemy made flesh
      dismember - like an everflowing stream
      grotesque - incantation
      incantation - diabolical conquest
      at the gates - gardens of grief
      arghoslent - galloping through the battle ruins
      massacra - final holocaust
      bolt thrower - ...for victory
      morbid angel - altars of madness
      autopsy - severed survival
      1. View previous comments...
      2. 49
        49
        @ obituary currently
        Jul 1, 2016
      3. 49
        49
        morbid angel cover art is rad
        Jul 1, 2016
      4. slurmz
        slurmz
        gawk
        Aug 18, 2016
    12. citro
      citro
      hunger games is my favourite DG song :) YOU NEED A LIFT??
      1. 49
        49
        Shoot, how'd I miss a dg post lol. Definitely a cool one, though then again it's tough pinning down a "miss" in their discography outside government plates
        Jun 16, 2016
    13. Minus
      Minus
      huh, that's weird, ill just manually add the info in
      1. 49
        49
        it's all good dude, all in good humour. might be on account of my name being shitty to mix w/statistics haha
        Jun 7, 2016
      2. Minus
        Minus
        yea, probably tripped up my code and i just missed it haha
        Jun 7, 2016
    14. astroboy
      astroboy
      1. 49
        49
        shoot man, i appreciate it, tho this trend of jazzy instrumental hip hop producers have never really been in my wheelhouse; particularly in the cases of more independent dudes like this, it feels like they're kinda riding the coattails of dudes like nujabes (as well as similar artists, but that's the main pick for a lot of guys) since most folks are fiending for more content like it, and they rarely feel to me like they're bringing anything new to the table. i'm ten minutes in atm, and i'll do what i can to finish it up once i have more time, but thus far i'd say it doesn't really have a distinct enough 'personality' (compositionally sterile, standard instrumentation,etc.) to stand on its own, but if you're acutely invested in that particular sound then it'd suffice. i would put it in the same boat as a dude like marcus d, who's the most notable example i can think of regarding wearing nujabes influence on their sleeve, and i just can't get into it haha
        Jun 2, 2016
      2. 49
        49
        in the interest of expanding on shit, i was moderately invested in that knxwledge project, hud dreems, as well as the latest project from quelle chris, both of which make a similar shot at that brand of instrumental hip hop and (imho) do so more memorably. i think they have a much stronger vision when it comes to their instrumentals, building upon past sounds rather than simply looking to replicate them, and offering some much more vibrant and textured tracks in the process
        Jun 2, 2016
    15. slurmz
      slurmz
      terminal redux is fucking amazing
    16. rozes
      rozes
      im free for the rest of the night to play rupl, sorry for not subbing in / contacting earlier
    17. HANTSUKI
      HANTSUKI
      can u play for RUPL in a few mins? oo
    18. BKC
      BKC
      so I bought the necroticism cd today. it also comes w the tools od the trade ep which is cool. there was other stuff I wanted like unquestionable presence, karelian isthmus, everflowing stream and de mysteriis but they were too expensive...
      1. BKC
        BKC
        then I went downstairs to the vinyl shop and omg it was so sexy. I wanted to snatch both red in the sky is ours and gardens of grief (because I mean holy shit) but they cost ridiculous amounts...
        May 26, 2016
      2. 49
        49
        =( i've been able to net some pretty sweet deals at my place in the past, but they can get steep at times. managed to snag a hot limited ed reissue of obscura for, like, $16?
        May 26, 2016
      3. slurmz
        slurmz
        O,O
        Jun 1, 2016
    19. Yellow Cheese
      Yellow Cheese
      Pillars of Sand > Charging the void > LCD > Ultimate artificer > Psychotropia > Recharging the void > Pteropticon > Cyngus terminal > Collapse >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Mountains above the sun
      1. BKC
        BKC
        decent list but recharging is the best one
        May 26, 2016
      2. 49
        49
        i'm big kc, here to tell u ur opinion is objectively wrong -_- personally i could see arguments for that, tho the book end tracks found their way into my heart pretty quick (at obv charging has been around for enough time for it to be a pretty set-in kinda deal). still, to each their own, long as u aren't arguing the record is bad
        May 26, 2016
      3. Yellow Cheese
        Yellow Cheese
        Nah man not counting MatS every song is 7/10 or higher
        Jun 9, 2016
    20. slurmz
      slurmz
      I was about to post for lix suspect then i saw u posted. we on the same wavelength with our thinking. thanks ben for saving trouble, haha!
      1. 49
        49
        haha
        May 20, 2016
    21. Finchinator
      Finchinator
      so now we play for uupl lol
      1. Finchinator
        Finchinator
        wednesday/thursday/friday/sunday night prolly work
        May 16, 2016
      2. 49
        49
        tricked u
        May 16, 2016
    22. Arifeen
      Arifeen
      Check convo
      -
    23. Mambo
      Mambo
      did you contact fooly yet
      1. 49
        49
        yeah man
        May 12, 2016
      2. Mambo
        Mambo
        Ok dope just making sure
        May 12, 2016
      3. FLCL
        FLCL
        he refused to play me so i guess you can call that contacting haha
        May 14, 2016
    24. Finchinator
      Finchinator
      ryoupl bw ryou fite. we both are est and stuff. i can play throughout the whole weekend, but i might be busy saturday night. lmk when works
      1. View previous comments...
      2. Finchinator
        Finchinator
        i'll be on at around 3:30 or 4 if that's chill (or i can play now, but gotta do something for an hour or 2 mid-afternoon)
        May 14, 2016
      3. Finchinator
        May 14, 2016
      4. Finchinator
        Finchinator
        so...when fite
        May 14, 2016
    25. BKC
      BKC
      it's so good dude. I can't stop listening. start to finish although the bookends are obviously the best
      1. View previous comments...
      2. 49
        49
        bold talk k. the delivery on the chorus of asteroid is still the concentrated essence of thrash to me. tho this is def aoty material
        May 7, 2016
      3. BKC
        BKC
        ok yeah asteroid is amazing (especially the ending solo, fuck, and I'm not even a guitar solo guy) but... goddamn dude how can you argue against ~ReCHaRGinG ThE VoiD~
        May 7, 2016
      4. 49
        49
        no doubt man, it's so effing thrash
        May 7, 2016
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    rymmal

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Apr 6, 1995 (Age: 21)
    Favorite Pokémon:
    slurpluff
    My Characteristic:
    Loves to eat
    hello!
  • Loading...