1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. Ever find yourself missing out on the latest Smogon articles? We've now got a subscription service, so the newest articles (of your choice) are delivered right to your inbox! Check it out here.
BKC
Joined:
May 22, 2010
Messages:
1,140
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
Apr 6, 1996 (Age: 20)
Location:
CT
    1. Windsong
      1. BKC
        BKC
        my jaw legit dropped at "you'll be fucking your bride with a wooden cock" when I first saw it, shit

        his best moment is at the end of season 4 though...
        Mar 3, 2016
      2. BKC
        BKC
        also when he gets mad at the trial amg
        Mar 3, 2016
    2. Nayrz
      Nayrz
      praise the anger
      1. BKC
        BKC
        mind is willing, soul remains...
        Feb 28, 2016
    3. Danilo
      Danilo
      i can play if u want
    4. MetalGro$$
      MetalGro$$
      where are you :[
    5. CrashinBoomBang
      CrashinBoomBang
      take a dirt nap (BAN ME PLEASE)
    6. Derk
      Derk
      y , my time is GMT +1. If u cant be on,saturday morning and afternoon work well for me.Also Sunday at the same times.
    7. trc
      trc
      milotic counters rotom-w.
      1. BKC
        BKC
        I too enjoy switching into sr + se vs with sand up before being forced out again, especially when burned
        Feb 16, 2016
    8. Derk
      Derk
      Maybe friday at night. I'll be on smogtours.
      1. BKC
        BKC
        night your time? I will try to be on then. if I can't make it, when else should we shoot for?
        Feb 15, 2016
    9. 49
      49
      way to get that kanye fanbase jab in there dude, what a baller
      1. BKC
        BKC
        you know me, always on the watch for an opportunity
        Feb 6, 2016
      2. BKC
        BKC
        gotta be prepared for the new album to come out, can't wait for people to declare it objectively beyond any criticism due to racism in america and what it stands for
        Feb 6, 2016
      3. 49
        49
        i feel that dude. givin yeezus a ten, come on now
        Feb 6, 2016
    10. Barian
      Barian
      When you wanna rby? I'm gmt-5
      1. View previous comments...
      2. BKC
        BKC
        I'd like to play today
        Feb 7, 2016
      3. Barian
        Barian
        i was out earlier sorry. If you still want to play today we can
        Feb 7, 2016
      4. BKC
        BKC
        yeah that'd be cool, smogtours?
        Feb 7, 2016
    11. Genesis7
      Genesis7
      RBY championship, I'm GMT -5.
      1. View previous comments...
      2. Genesis7
        Genesis7
        any time after next Thursday
        Feb 4, 2016
      3. BKC
        BKC
        so next friday aft?
        Feb 5, 2016
      4. Genesis7
        Genesis7
        Wanna play over that weekend? I'll be playing Barian on the Friday.
        Feb 5, 2016
    12. Jirachee
    13. badabing
      badabing
      shiny scizor
      1. View previous comments...
      2. BKC
        BKC
        LOL I just saw this. yeah it does b, Don'tRunW/ the shiny cbzor always beasted. not as much as my other non shiny one though, Zabimaru
        Mar 5, 2016
      3. BKC
        BKC
        LOVE bleach. also had byakuya the eq se sucker megahorn @ muscle band nidoking
        Mar 5, 2016
      4. badabing
        badabing
        lmao
        Mar 5, 2016
    14. Enroyalle
      Enroyalle
      glad I caught your stream with Joey tonight
      one of these days I'll come whoop you in DPP OU just like old times
      1. BKC
        BKC
        <3
        Feb 2, 2016
    15. Amir
      Amir
      Sansa Stark? from GoF? nice.
      1. BKC
        BKC
        yeah she rules
        Feb 1, 2016
      2. BKC
        BKC
        ha get it lmao...
        Feb 1, 2016
      3. Amir
        Amir
        Kek
        Feb 2, 2016
    16. Braverius
      Braverius
      SLAYER
      1. BKC
        BKC
        fucking thrash
        Jan 26, 2016
    17. CrashinBoomBang
    18. astroboy
      astroboy
      TRY GETTING A RESERVATION AT DORSIA NOW
      1. BKC
        BKC
        you fucking stupid bastard!

        you

        fucking

        bastard!
        Jan 22, 2016
    19. Jirachee
      Jirachee
      wtf

      weeb
      1. View previous comments...
      2. BKC
        BKC
        try getting those reservations at dorcia now, you fucking stupid bastards!
        Jan 22, 2016
      3. Lord Ninjax
        Lord Ninjax
        Psychotic yuppies and Weeb are not mutually exclusive btw.
        Jan 22, 2016
      4. FLCL
        FLCL
        hey that's my favorite anime!!
        Jan 23, 2016
    20. Teddeh
      Teddeh
      yo dude, if you're on now, we can finish the rby series? i'll be on for the next hour or so
    21. Finchinator
      Finchinator
      When do you wanna play for Swiss
      Can't do Friday/Saturday night or before 3pm on weekdays
    22. Derivatives
      Derivatives
      free pretty much alllllll week tbh just have a few times (specifically tuesday and wednesday) when I cant really do games as flexibly, give me a time and it might work
      1. BKC
        BKC
        how does say saturday work? early afternoon-ish est
        Jan 12, 2016
      2. Derivatives
        Derivatives
        saturday works great :] is 1 PM est good?
        Jan 12, 2016
      3. BKC
        BKC
        that should be fine!
        Jan 12, 2016
    23. dice
      dice
      rip
      1. BKC
        BKC
        fucking fuck
        Jan 12, 2016
    24. Zebraiken
      Zebraiken
      yo dude your narration of marshall vs malekith was really nice
      1. BKC
        BKC
        thanks, friend =]
        Jan 11, 2016
    25. eaglehawk
      eaglehawk
      hey BKC why am I banned from #overused
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [20:41:47] +Agammemnon: Can't we just get back to RBY when natures and abilities weren't a thing
    [20:41:56] +Agammemnon: When skill was what mattered
    [20:42:03] +ShakaB: rby is CHESS
    [20:42:11] +ShakaB: THE PERFECT MIRROR MATCH OF SKILL AND FORETHOUGHT
    [20:42:17] +ShakaB: TAUROS TO E7

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Apr 6, 1996 (Age: 20)
    Location:
    CT
    My Characteristic:
    Likes to thrash about

    Interact

    Content:
    Skype:
    blazekicked
  • Loading...