1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
CTC
Last Activity:
Jul 22, 2014 at 12:59 AM
Joined:
Oct 26, 2012
Messages:
325
Trophy Points:
0
Home page:
Location:
IDM
Occupation:
Shepherd

CTC

The Lord Shepherd shall guideth ye cattle, from IDM

is a World Cup of Pokemon defending champion

lowercase el oh are dee Jun 29, 2014

CTC was last seen:
Jul 22, 2014 at 12:59 AM
    1. zzazzdsa
      zzazzdsa
      yeah i'll be on forums n shit but im done playing
    2. Hot N Cold
    3. zzazzdsa
      zzazzdsa
      im quitting pokes, pce
    4. Soul Fly
      Soul Fly
      you rulez....
      you rekz..

      #freeCTC
    5. Ojama
      Ojama
      HAHA, omg that gif is just too good
    6. Nelson
      Nelson
      i'm on irc atm, come we'll discuss this (im quiete busy afterwards)
    7. Nelson
      Nelson
      yo i'm your new opp, i'm GMT +2 (belgium) should be able to battle tomorrow we'll catch each other on irc
    8. Hot N Cold
    9. MikeDecIsHere
    10. Aurora
    11. CTC
      CTC
      (this message will remain at the top of my wall until I penetrate Emma Watson)
      The smogon staff has incessantly displayed blatant antipathy towards my use of Ebonics post after post. You see, one such as I can exude an aura of erudition and intellect regardless of the medium through which i communicate, be it proper English or Ebonics. My predilection for the latter, however, compels me to communicate in a more bourgeois manner because I'm by nature not an ostentatious individual. If smogon doesn't cease to appreciate the grandeur of my presence and distinguish the solemnity with which i present myself in my posts, I don't think it even qualifies as a site worthy of accommodating my personality. While the majority of the smogon population succumbs to the bounds of "the system" and obeys the guidlines, it is even more audacious for a revolutionary such as myself to relinquish the shackles of restraint and exercise my freedom of speech. And since the system has brainwashed the staff of smogon, these mods have a predisposition towards power-thirst. Compounded by their prejudice against the less knowledgeable Ebonic race, such powerthirst is what breaks this allegedly democratic community into a segregated aristocracy. Therefore I hereby declare war on the act of discrimination in this community--- the root of this chasm.

      since there are no rules against posting this shit on my own profile.... THERE IT IS BITCHES
      I CAN POST ANYTHING ON MY OWN WALL NIGGERS!!!! #FREECTC #IDGAF #FUCKTHESYSTEM
      [IMG]

      SO I HEARD YALL NIGGAS DONT LIKE MY LIL B GIFS U RACIST FUCKS? HERES MACKLEMORE FOR YA FUCKING SACKS OF SHIT GO EAT DICKS AND CHOKE ON JIZZ
      1. Shurtugal, Magcargo 2 and Pocket like this.
      2. Pocket
        Pocket
        LOL
        Jul 19, 2013
    12. LilOuOn
      LilOuOn
      I'm gonna tattoo your face right into my ass <3 #freectc
    13. NahimC
      NahimC
      LMFAO, "GO EAT DICKS AND CHOKE ON JIZZ" LOLOLOLOL to funny brah
    14. Scarface
    15. blunder
      blunder
      ez ban imo
    16. PROBLEMS
      PROBLEMS
      ban this man
    17. skulltula
      skulltula
      rip in piece
    18. Kenny
      Kenny
      i like you lets be friends

      stay #rare
    19. CTC
      CTC
      I like cheese
    20. Ojama
      Ojama
      you're still my hero
    21. Scarface
      Scarface
      #freelando, btw do you have any logs of your matches :O?
    22. Pocket
      Pocket
      i agree with you my fellow ruiner bro - #freelando
    23. Stone RG
      Stone RG
      hay guess what? im not dead anymore, now, as the symbol of the very good person you are, can you gimme a team for the ladder? i wont be back in po for a week tho
    24. zzazzdsa
    25. Melee Mewtwo
      Melee Mewtwo
      Okay cool, let's play here: http://oriserver.psim.us/

      I'm in the middle of a suspect match so I'll be able to play in about 5 mins. (I'm on that server already) Done
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [2:33:48 PM] Problems: i just sit around the street corner playing po and doing 5g lines of meth

    About

    Home page:
    http://w11.zetaboards.com/IDM/index/
    Location:
    IDM
    Occupation:
    Shepherd
    Real Name:
    Bear
    Favorite Pokémon:
    Riolu
    My Characteristic:
    Likes to relax
    3DS Friend Code:
    1005-9745-7621
    my dick large and swingin,,,
  • Loading...