1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
DittoCrow
Last Activity:
Jul 29, 2014 at 1:28 AM
Joined:
Mar 15, 2010
Messages:
1,458
Trophy Points:
0
Birthday:
January 26

DittoCrow

is a Tiering Contributoris a Site Staff Alumnusis a Forum Moderator Alumnusis a Community Contributor Alumnusis a Contributor Alumnusis a Past SPL Winner
DittoCrow was last seen:
Viewing thread World Cup of Pokemon IX - Finals, Jul 29, 2014 at 1:28 AM
    1. Magcargo 2
      Magcargo 2
      1. View previous comments...
      2. DittoCrow
        DittoCrow
        Ok.

        Also you can take Tangrowth if you want, single sets don't take long to finish so I don't really mind. Just edit your post if you decide to take it.
        Sep 23, 2013
      3. Magcargo 2
        Magcargo 2
        I actually don't have enough time to finish an entire analysis in 7 days due to a large amount of restriction my parents are putting on the computer. I only have enough time to finish single sets.
        Sep 23, 2013
      4. Magcargo 2
        Magcargo 2
        Alright, Icecream hasn't given me any response yet since I PM'd him and I'm pretty sure that he is active due to a post he recently made in the RU battle of the week thread.
        Sep 26, 2013
    2. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I'll be sending you something I'll be posting later on the RU forum.(did this with my other tutor).
      Been tired and busy, so I have not posted much :/
      1. View previous comments...
      2. InsaneDragoniteHD
        InsaneDragoniteHD
        Kinda sucks,I'll find time tomorrow.

        Lost 0-2 to a 1900 rated guy and beat some 1800 rated guy :p
        Sep 23, 2013
      3. DittoCrow
        DittoCrow
        I prob won't be on much tomorrow. Maybe Wednesday
        Sep 23, 2013
      4. InsaneDragoniteHD
        InsaneDragoniteHD
        Eh, I ain't in a rush anyway, that's fine.
        Sep 23, 2013
    3. CarbonTheSecond
      CarbonTheSecond
      Well, I'm online right now, and will be for another couple of hours. Not going to have too many chances to talk this week though, as I have a deal of schoolwork getting in my way, so hopefully I can catch you online shortly.
    4. Kingler12345
      Kingler12345
      " dc wants to know how kingler12345 is getting stuff he's never used uploaded" #C&C OP
      Anyway, QC checks for Mr. Mime :) ?
    5. Kingler12345
      Kingler12345
      Sorry for that :/ I really hope that I can make up for it. Anyway, should I keep both sets or only one?
    6. CarbonTheSecond
      CarbonTheSecond
      Hey, sorry for the rather late attempt at contact, but I ended up getting you as my tutor in Battling 101. Just wondering when you'll be around, and hope to be able to chat soon.
      1. DittoCrow
        DittoCrow
        Hey nice to meet you. I'm GMT -4 (EST) and I'm usually online at night around 7pm my time on weekdays. I'm really busy this week so I'll only have a good amount of time on Sunday. If you know what IRC is, you can find me on the #rarelyused channel :)
        Sep 18, 2013
    7. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I will be on from 4-5 today :p
      Hm,maybe today :p
    8. Kingler12345
      Kingler12345
      Dittocrow, will it be ok if i take over Mr. Mime?
      1. View previous comments...
      2. Kingler12345
        Kingler12345
        Is it a revamp or update
        Sep 18, 2013
      3. DittoCrow
        DittoCrow
        revamp
        Sep 18, 2013
      4. Kingler12345
        Sep 18, 2013
    9. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      Gonna have to be 8 o clocke, I passed out.

      Never mind, a little earlier, like right now ;)

      7:30-9.(maybe)
    10. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I will be on irc until 5 and then again from like 7-8 or 8-9.
    11. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      After what I found out, I am half tempted to leave NU irc.
    12. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I'm deciding on team ideas xD
    13. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I'll be on as long as I can,I really hate how my family eats so late for dinner.
    14. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I'll try my best to be on at like 7:30-7:45.
      Unless my shitty computer takes 10 times longer just to do two paragraphs :/
    15. EonX
      EonX
      Guess the only question I have is why Ice Punch got removed entirely from the BU set instead of just getting relegated to AC. Is it just due to the fact that getting walled by Slowking and Qwilfish is that bad? I'm guessing so, but I just wanted full clarity on it I guess haha.
      1. View previous comments...
      2. EonX
        EonX
        Yeah. Mesprit comes to mind... idk how that got so bad considering I rewrote the whole damn thing. I considered having Mesprit added to the revamp thing and just doing it myself lol (still might)
        Sep 16, 2013
      3. DittoCrow
        DittoCrow
        I didn't even fully read Mesprit lol. You can definitely revamp it if you want. Iirc Oglemi said the upload was primarily to get rid of the outdated one. Thanks for all your work btw and writing massive analyses lol.
        Sep 16, 2013
      4. EonX
        EonX
        Yeah, just read the analysis and there are a lot of discrepencies when it comes to what moves a Pokemon uses. I'll probably revamp it when I get done with Omastar and Swellow as I worked with each set while I was testing my revamp list
        Sep 16, 2013
    16. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I will be on irc until 5.
      1. DittoCrow
        DittoCrow
        ugh i g2g right now but i'll be on later if you are
        Sep 16, 2013
    17. Worldtour
      Worldtour
      Icecream hasn't been on-site for a while (at least a month) so could you put his analyses back up for reservation?
      1. DittoCrow
        DittoCrow
        He was on yesterday .-.
        Sep 16, 2013
      2. Worldtour
        Worldtour
        oh. i was thinking it was october for some reason x_x
        Sep 16, 2013
      3. DittoCrow
        DittoCrow
        Haha np. Thanks for letting me know anyways
        Sep 16, 2013
    18. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      Tomorrow after school works for me :)
    19. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I might be 8-9 instead.
    20. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I will be on irc at like 6 or 7, I think ?
      1. DittoCrow
        Sep 15, 2013
    21. col49
      col49
      Hey, as much as I love taking credit for things, pretty sure EonX did MixBoar and the Gallade revamp '-'
      1. DittoCrow
        DittoCrow
        oh my bad haha ty for noticing
        Sep 13, 2013
    22. Ezio
      Ezio
      ?
      1. DittoCrow
        DittoCrow
        go on irc
        Sep 12, 2013
      2. Ezio
        Ezio
        im on
        Sep 12, 2013
    23. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      Hm,I'll be on IRC like usual.
      Got no homework,so I am flexible at any time up till 10.
      1. InsaneDragoniteHD
        InsaneDragoniteHD
        Because I only gotta study like for a hour.
        Sep 12, 2013
    24. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      Comp froze..sorry.
    25. InsaneDragoniteHD
      InsaneDragoniteHD
      I am on IRC now, if you really want to do it today.
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    January 26
    My Characteristic:
    Often lost in thought
  • Loading...