1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Info Hub for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  3. The Social Media forum has returned from the grave!
  4. Ever find yourself missing out on the latest Smogon articles? We've now got a subscription service, so the newest articles (of your choice) are delivered right to your inbox! Check it out here.
gamer boy
Last Activity:
Feb 14, 2016 at 12:17 PM
Joined:
Jan 9, 2013
Messages:
2,684
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
May 31, 1998 (Age: 17)
Location:
London, England
Occupation:
Full-time procrastinator

gamer boy

Male, 17, from London, England

Even if you don't watch anime you are doing something wrong if you're not watching Boku Dake ga Inai Machi Feb 13, 2016 at 7:12 AM

gamer boy was last seen:
Viewing thread The Anime / Manga Thread (MK2) | Join us at #weeb, Feb 14, 2016 at 12:17 PM
    1. gamer boy
      gamer boy
      Even if you don't watch anime you are doing something wrong if you're not watching Boku Dake ga Inai Machi
    2. Dream Eater Gengar
      Dream Eater Gengar
      Musaigen no Phantom World unity!
      1. gamer boy
        gamer boy
        Addictive AF to watch
        Feb 12, 2016 at 7:39 AM
    3. megabackingengar
      megabackingengar
      hiya, just wanna ask what anime does your profile pic represents? the girls are p cute
      1. gamer boy
        gamer boy
        It's Musaigen no Phantom World. Its on the current anime season and is generally considered the best time waster of the season. It's on Crunchyroll if you wanna watch it.
        Feb 11, 2016 at 11:10 AM
      2. megabackingengar
        megabackingengar
        Thx a lot for your help . i'll go watch it sometime
        Feb 11, 2016 at 11:13 AM
    4. -Magic-
      -Magic-
      i made my own good UU build :O
      1. gamer boy
        gamer boy
        Ooh lemme see
        Feb 10, 2016 at 11:14 AM
    5. Balrog~
      Balrog~
      I didn't know where to put it xD, thanks for letting me know, and thanks for your advice too, I guess I'll keep trying, you made me realize the nature gives a huge boost to the favoured stat. Thanks a lot for your time :)
      1. gamer boy
        gamer boy
        np dude
        Feb 8, 2016 at 11:28 AM
    6. gamer boy
      gamer boy
      Spending the next 5 days playing no video games for a challenge set by my school. Wish me luck. Not gonna affect forum activity tho.
      1. ksr15
        ksr15
        Good luck!
        Feb 8, 2016 at 7:46 PM
    7. Mega-Pokebattlerz
      Mega-Pokebattlerz
      Y u fireban me
      1. gamer boy
        gamer boy
        I didn't fireban u. I aint a mod and imm too "like broke" too evenif i wanted to.
        Feb 7, 2016
      2. Mega-Pokebattlerz
        Mega-Pokebattlerz
        How long does it last
        Feb 8, 2016 at 7:17 AM
      3. gamer boy
        gamer boy
        Idkwhen and how you were firebanned so I can't say. Sorry that I'm no help :/
        Feb 8, 2016 at 7:34 AM
    8. Swaqfeq
      Swaqfeq
      Hey dude, i built a team w/ ur jelli/ferro/tran core (changed to jelli/skarm/chomp) and it worked decently well gettin me to around 1800 but i just wanted to know what 3 partners u used cos mega garde/scarf keld/bish works well but i dont think is optimal. thx :)
      1. gamer boy
        gamer boy
        Well, that isn't really the same core considering you changed 2/3 members, so the teammates I used aren't gonna be the same, but I can still help you out.

        Bisharp in general is really cool like it is on any Spikes team. Darkspam as a whole is really fool with this core. The trio you used is also very solid, although Diancie is probably better suited than Garde due to Jelly being a solid stallbreaker regardless of if it brings Taunt+Shadow Ball or Wisp+Hex and due to the squad lacking Rapid Spin due to being a hazard stack ore, making it safe for me to assume that Skarm lacks Defog.

        Hope I helped :)
        Feb 7, 2016
      2. Swaqfeq
        Swaqfeq
        alright so diancie helps v birds and the other 2 members are fine as is? rn im runnin wisp/scald/s ball/recover jelli. is that set not good compared to ur 2 sets? o and thx for responding.
        Feb 8, 2016 at 4:47 AM
      3. gamer boy
        gamer boy
        Honestly if running Wisp you're better of with Hex as it 2HKOs Starmie without the boost anyway and has the potential to be 100 BP if you can get a wisp off, which makes eliminating stuff a little quicker.
        Feb 8, 2016 at 5:47 AM
    9. -Magic-
      -Magic-
      i'm finna get into uu
      1. View previous comments...
      2. gamer boy
        Feb 7, 2016
      3. -Magic-
        -Magic-
        Looking at Hogg's HO means that hazard protection ain't neccessary if you've got taunt
        Feb 7, 2016
      4. -Magic-
        -Magic-
        Mega Aero is hell to handle tho, and a special attacker would be better
        Feb 7, 2016
    10. -Magic-
      -Magic-
      Yo I need your knowledge
      1. View previous comments...
      2. -Magic-
        -Magic-
        At first it was MChomp + 4 Attacks Torn-T but the builds in the previous post seem much better as Chomp was pretty useless on that build as I was too weak to faster teams.

        MCharY was my first thought cuz triple weather = yass, but I still was weak to faster teams.
        MCharX helps out by helping out against slower teams as well as faster ones instead of all the strain on Exca and Torn-T kinda solidify that
        Feb 3, 2016
      3. gamer boy
        gamer boy
        Spin exca is literally the most garbage thing I have ever used, so I'd say one where Exca doesn't spin. Seeing how Latios is primarily there as a Keld stop by the looks of things, have you considered running Spin+Recover+2 attacks Starmie as a hazard clearer? It allows for Starmie to improve its longevity while still acting as a decent spinner (better than trashdrill) and fixing the speed problems to an extent. Alternatively you could go with a more HO build that doesn't utilise hazard removal but similarly doesn't do much switching. This'd free up a teamslot while still allowing you to use the good Exca set. The build looks very weak to Breloom and Landog (currently your only way of beating both of these is Tangrowth's HP Ice and maybe Ice Beam+Chople Tar, depending on if your tar set) Tangrowth, and you don't want to become too weak to that), so maybe something like LO Torny-T+PhysDef SD Lando-T? This would allow you to take a more balanced/pivoty approach without making you weak to spikes due to your lack of hazard removal while improving the matchup v.s. Loom and Lando. Hell, if you wanted to you could even swap Torny out for Work Up+U-turn M-Pidge due to the open mega slot. Just use a bit of imagination really.

        Congrats if you are able to fish the important info from that wall of text lol
        Feb 3, 2016
      4. -Magic-
        -Magic-
        I got it.

        MCharX as Mega, SD on Exca, and Defog Latios in the last team slot. Although I get weak to Mega Alt. Pretty superior build here
        Feb 3, 2016
    11. gamer boy
      gamer boy
      Damn i've had this ava for under an hour and i already miss the yamada/shiraishi one... Better get a more specific rotation...
      1. View previous comments...
      2. gamer boy
        gamer boy
        Ksr the characters in the old avy were from Anohana. Give it a watch as its freaking amazing

        Microchango ur around 6 hours late i had another one before
        Feb 7, 2016
      3. gamer boy
        gamer boy
        Ftr micro i have a tasteful one planned next. This is just a bridging thing because it happened to be on google and I'd been wondering if there was a gif of this for a while
        Feb 8, 2016 at 3:10 AM
      4. Microchango
        Microchango
        K.
        I await your next work.
        Feb 8, 2016 at 6:34 PM
    12. -Magic-
      -Magic-
      u wot m8? Reserve Stunfisk and Mega Pinsir for me. You know my 1K ain't done yet.
      1. View previous comments...
      2. -Magic-
        -Magic-
        Okay damn lol
        Jan 29, 2016
      3. gamer boy
        gamer boy
        Oml im sorry for spamming u with alerts lol
        Jan 29, 2016
      4. -Magic-
        -Magic-
        It's fine it pretty funny
        Jan 29, 2016
    13. ZANBAKUResh
      ZANBAKUResh
      i saw the subliminal message! #freewobbuffet
      1. gamer boy
        gamer boy
        #freewobbs
        Jan 29, 2016
      2. gamer boy
        gamer boy
        plz gimme bae back </3
        Jan 29, 2016
      3. ZANBAKUResh
        ZANBAKUResh
        i need my wobb ;_;
        Jan 29, 2016
    14. Sapphire.
      Sapphire.
      omg my fav otp
      1. View previous comments...
      2. gamer boy
        gamer boy
        Man, I need to find a way to tide myself over until they release chapter 191 on thursday rip. Same with ERASED. You suggest anything?
        Jan 26, 2016
      3. Sapphire.
        Sapphire.
        I haven't read a lot of manga in like forever ;-; If you really have nothing to do you can just read manhwa c: maybe tower of god or nobleness

        they have color and it's quite beautiful, would recommend :3 just search those two up on kissmanga or something. I'm sure you'd like it
        Jan 26, 2016
      4. gamer boy
        gamer boy
        I will. Thanks :P
        Jan 26, 2016
    15. -Magic-
      -Magic-
      special lucario y/n?
      1. View previous comments...
      2. -Magic-
        -Magic-
        thing is you already in depth explained how fisk is used and I like being unique. there is too much shit not on the VR that just sucks.
        Feb 1, 2016
      3. gamer boy
        gamer boy
        Tru lol
        Feb 1, 2016
      4. -Magic-
        -Magic-
        and yeah i havn't pissed off any mods. i could say i'm cool with bludz, AM, and celticpride doesn't thing i'm retarded i hope.
        Feb 1, 2016
    16. brightobject
      brightobject
      don't post stuff like that in ps qdb, its boring
      1. gamer boy
        gamer boy
        good point. I'll avoid it in future. will prolly delete it or it will get deleted so w/e.
        Jan 26, 2016
    17. Melons-N-Soda
      Melons-N-Soda
      Yamada-kun and the 7 Witches in your avatar? (Great series. I hear that the manga is superior to the anime but I still like the adaptation a lot)
      1. View previous comments...
      2. ZANBAKUResh
        ZANBAKUResh
        was hoping it was completed tbh ;_;
        Jan 26, 2016
      3. gamer boy
        gamer boy
        I'm just pissed that I have to wait until thursday every week (my time; idk if it is released at different times elsewhere due to time zone differences) to read chapter 191 rip
        Jan 26, 2016
      4. gamer boy
        gamer boy
        Been tiding myself over with Scum's Wish and the current anime season while I wait. Scum's Wish is a very different type of romance in that it is in the "secret romance" sub-genre of romance/seinen but instead of making the characters go red every time they communicate with their crush it focuses on the emotional weight that it puts on them. Its not 100% clean (there are sex scenes but they don't show penetration or anything like that), which means that I am hesitant to read it in school, but regardless I am really enjoying it. If you like romance stuff it is something different to try.
        Jan 26, 2016
    18. FrozenCold
      FrozenCold
      Hibike Euphonium tho :D
      1. gamer boy
        gamer boy
        Ya absolutely love it :D
        Jan 22, 2016
    19. Pastelle
      Pastelle
      I think ur avi is a pic of me since I am a girl and I play the trumpet
      1. gamer boy
        gamer boy
        O u play trumpet? That's cool. I'm a horn player, so its nice to meet other brass players :)
        Jan 19, 2016
    20. ksr15
      ksr15
      Hey, new signature and avi!
      1. View previous comments...
      2. ksr15
        ksr15
        y'all are blowing up my notifications lol
        Jan 18, 2016
      3. gamer boy
        gamer boy
        Doesn't beat the 27 i got in one night from a hula post
        Jan 18, 2016
      4. ksr15
        ksr15
        It's a good think i didn't look up to love ru at work lol. might have gotten my internet revoked lol! (lookin at you, @brightobject)
        Jan 20, 2016
    21. gamer boy
      1. ksr15
        ksr15
        not available in my country (BOO!)
        Jan 18, 2016
    22. manga team
      manga team
      toot ミ toot彡♫
      1. gamer boy
        gamer boy
        ♪toot ♫toot♪
        Jan 17, 2016
    23. gamer boy
    24. FrozenCold
      FrozenCold
      101 Anime of feels: Anohana is 1 of dem
      1. gamer boy
        gamer boy
        "We found you!" </3

        So many feels. I sobbed like a little girl.
        Jan 9, 2016
      2. FrozenCold
        FrozenCold
        I haven't watched it yet but I know its 1 of those anime dat's a box of feels like Angel Beats, Clannad, My Lie in April, etc.
        Jan 9, 2016
      3. gamer boy
        gamer boy
        Watch it then its almost flawless
        Jan 9, 2016
    25. 2xTheTap
      2xTheTap
      I liked ano hana, nice anime. n_n
      1. View previous comments...
      2. gamer boy
        Jan 9, 2016
      3. gamer boy
        gamer boy
        Real tlak tho i didn't like his char at all. He just felt like a self-obsessed jerk right through to the end and distanced himself from the rest of the group
        Jan 9, 2016
      4. gamer boy
        gamer boy
        Well, barring tsurumi, who he seemed to be glued to...
        Jan 9, 2016
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    May 31, 1998 (Age: 17)
    Location:
    London, England
    Occupation:
    Full-time procrastinator
    Real Name:
    Martin
    Favorite Pokémon:
    Furret
    My Characteristic:
    Likes to run
    3DS Friend Code:
    3652 0615 5300
  • Loading...