1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Starters Hangout for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction and Hangout Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
Lavish Spawn
Joined:
Mar 17, 2012
Messages:
3,098
Trophy Points:
0
Birthday:
April 10

Lavish Spawn

Ors Man: Väinämöinen

is a Tiering Contributor Alumnusis a Past WCoP Winner

i just wanna be the best, kill yourself Jan 26, 2015 at 12:30 PM

    1. Lavish Spawn
      Lavish Spawn
      i just wanna be the best, kill yourself
    2. Lavish Spawn
      Lavish Spawn
      im playing chrono trigger now for the first time in almost a year MAN i love this game ugh
      1. Blightbringer
        Jan 23, 2015 at 1:12 AM
      2. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        u are half my likes
        Jan 23, 2015 at 1:53 AM
    3. Lavish Spawn
      Lavish Spawn
      >>> welcome to my profile page! R.E.A.L. users only <<<
    4. Texas Cloverleaf
      Texas Cloverleaf
      Catch me on irc ASAP and we'll get the randbats matches done
      1. tape
        tape
        yes
        Jan 11, 2015
    5. Woodchuck
      Woodchuck
      I read your post before I posted; it wasn't addressed in your post.
      1. Woodchuck
        Woodchuck
        If you meant that your Ice Beam discussion covered it, I think it's pretty clear that it's far easier to predict whether a Pokemon has Ice Beam than whether it has Flash.
        Jan 9, 2015
      2. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        ok if its specific to flash: you can switch

        It its specific to gothitelle flash: not broken enough separate, probably still shitty together. Combo ban?

        sorry if i was mean, i like you and i was surprised by the stance you took
        Jan 9, 2015
    6. Lavish Spawn
      Lavish Spawn
      Gazing At The Blasphemovs Moon While Perched Atop A Very Very Very Very Very Very Very Forsaken Crest Ov The Northern Movntain.
      1. View previous comments...
      2. BKC
        BKC
        Lavish Spawn: is he referring to jeff cobain, lead singer for the beatles?

        Just noticed this rofl
        Jan 11, 2015
      3. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        i love his hit single "creep" ft. dave grohl
        Jan 11, 2015
      4. BKC
        BKC
        btw listen to morbid saint's crying for death, fucking thrash
        Jan 11, 2015
    7. Blightbringer
    8. Adamant Zoroark
      Adamant Zoroark
      Hahaha, "ORAS analysis" and "wholesome activities like" in the same sentence...

      ... Shit, I have two active analyses. I guess my new title is "do everything except for my homework."
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        hey man ive been there, 2 years ago i was writing a shit ton of analyses and neglected my schoolwork and turning down my friends when they wanted to chill. my advice to you would be at the very least, make your homework a PRIORITY because not only are grades super important to your future, but developing a good work ethic NOW while youre still yung would be a solid move. best of luck :^)
        Jan 7, 2015
      2. Adamant Zoroark
        Adamant Zoroark
        Yeah, I kinda learned the "Seriously dumbass, do your homework first" lesson the hard way after failing a math class. I kinda coasted through high school and was stupid enough to believe I could pull the same shit in college.

        tl;dr: I'm stupid
        Jan 7, 2015
    9. tape
      tape
      fight Crux

      he's on IRC, generally #weeb or #circus or #bigs
      1. tape
        tape
        oh he's australian so his time is like +12hours from GMT-4 (no DST)
        Jan 7, 2015
      2. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        is he online at predictable times or nah? my schedule is kinda tight this week
        Jan 7, 2015
      3. tape
        tape
        if it's past 10AM his time he's on and off daily so just gotta catch him.

        just saw him disconnecting right now so it'd be early morning or late night weekend for you????
        Jan 7, 2015
    10. BKC
      BKC
      nice
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        living so lavish
        Dec 30, 2014
    11. Funkasaurus
      Funkasaurus
      ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ ɪ ᴀᴍ ᴛʜᴇ ʟᴀᴠᴏs sᴘᴀᴡɴ ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        no thats me ?_?
        Dec 28, 2014
    12. eaglehawk
      eaglehawk
      is the legendary lavos spawn
      1. View previous comments...
      2. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        i am the lavos spawn...
        Dec 28, 2014
      3. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        smogon gay baby wahahaha
        Dec 28, 2014
      4. eaglehawk
        eaglehawk
        ty for noticing sir
        Dec 28, 2014
    13. vadre
      vadre
      lavos spwan is evolving!
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        lavos spawn evolved into LAVO$ (its funny b/c the dollar is made of cents and spawn starts with the letter s witch is kinda like c for cents get it)
        Dec 25, 2014
      2. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        merry christmas v
        Dec 25, 2014
      3. vadre
        vadre
        merry christmas lavos spqn
        Dec 25, 2014
    14. undisputed
      undisputed
      this name is garbage g_g
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        ur garbage l0l get gud plz wat r u playn 4 spl doe?!?!
        Dec 24, 2014
      2. undisputed
        undisputed
        gg afk report lavos

        I actually don't know though! You?
        Dec 24, 2014
      3. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        stuck in bronze 5 only cuz shit teammates, ap lee song op no one know tho!!1! report undisputed, gg

        gsc ou most likely, really into the meta rn.
        Dec 24, 2014
    15. Lavish Spawn
      Lavish Spawn
      YUNG MONEY LAVO$
    16. Srn
      Srn
      Mushishi :D
    17. cookie
      cookie
      I'm on irc and showdown as cookie/cockiecrumbz
    18. BKC
      BKC
      Lavos was last seen: Jun 25, 2010
      Joined: Jun 25, 2010
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        right...who the fk made that account? probably some future person trolling past me
        Dec 5, 2014
    19. Blightbringer
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        ayy lmao
        Dec 5, 2014
    20. Myzozoa
      Myzozoa
      bro econ has always been a joke, no one outside of politicians and economists take econ research seriously. do statistics instead imo.
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        i was thinking of stats cause i fkin love my probability analysis class atm. thanks for that i think i can still change for next semester registration
        Nov 28, 2014
    21. vadre
      vadre
      lavos spawn im changing my answer to ur q about film lines, I like "consciousness is a terrible curse" from being john malkovich the best. i just forgot about it til now but thats far and away my favorite
      1. vadre
        vadre
        also im not actually changing it in the well but u'll know
        Nov 24, 2014
      2. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        thanks v i've been meaning to watch that one and ur post just reminded me. should i watchm high or no
        Nov 24, 2014
      3. vadre
        vadre
        yea go for it, but it's a good watch sober too. it's rly best as an acid movie imo
        Nov 24, 2014
    22. coolie
      coolie
      daffodildo#1878 add me on the stone bro
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        done mmkay
        Nov 8, 2014
    23. Eevee General
      Eevee General
      while yours on the other hand.....
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        makes me wet for a different reason
        Oct 31, 2014
      2. Eevee General
        Oct 31, 2014
    24. TheEnder
      TheEnder
      hahahah i laughed way too hard at your avi :]
      1. Lavish Spawn
        Lavish Spawn
        thats me in the underpants
        Oct 29, 2014
    25. Danilo
      Danilo
      huehuehuehuehue
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    About

    Birthday:
    April 10
    Favorite Pokémon:
    vaporeon
    My Characteristic:
    Likes to relax
  • Loading...