1. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
Leftiez
Last Activity:
Jul 11, 2014 at 4:23 PM
Joined:
Jan 21, 2012
Messages:
984
Trophy Points:
0

Leftiez

*Stars*, from Si tu veux savoir, pourquoi viendrais-tu pas chez

All days, free days Jun 27, 2014

Leftiez was last seen:
Viewing forum Tournaments, Jul 11, 2014 at 4:23 PM
    1. DestinyUnknown
      DestinyUnknown
      I'm now on smogon server if you wanna play, drop me a pm there if you can
    2. DestinyUnknown
      DestinyUnknown
      we have to play for multi-tier tournament, when will you be able to?
    3. SilentVerse
      SilentVerse
      Hey, do you wanna battle now? I'll be on Groudon's Grotto.
    4. SilentVerse
      SilentVerse
      Yeah I'm sorry, I guess I missed you by like 15 minutes. What are the times you're usually on (and what timezone are you btw)? I should be free for most of the weekend, but it'd be nice to know so I don't have to stay on all day!
    5. Eo Ut Mortus
      Eo Ut Mortus
      I built my team. I can play today or before/after tour tomorrow and Saturday.
    6. SilentVerse
      SilentVerse
      Hey we gotta play for the RU tournament. I'm pretty busy this week, so can you play on the weekend? I should be free for most of the day then, and I'll be on #rarelyused if you want to find me there.
    7. D4RR3N
      D4RR3N
      sorry man im at school lol. is it possible if u can for an extension? sorry been really busy, will tell u when can i play later
    8. Eo Ut Mortus
      Eo Ut Mortus
      Busy today. I'll make a team tomorrow/after and VM you again when I'm ready.
    9. badabing
      badabing
      play now?
    10. badabing
      badabing
      i can play in like hour? i have to fight mcmeghan now
    11. Razza
      Razza
      I can battle in 2 or 3 hours I'm assuming you will be online during tour so we cab get it done around then
    12. Razza
      Razza
      i am timezone gmt, just shoot me a pm on smogon server if u see me on
    13. Mithril
      Mithril
      Unfortunately, it seems that where I am for today and tomorrow has very poor wifi. It is disconnecting fairly regularly, and while I don't think it would happen during the battle, I would hate to have that happen. I know that I am free most of Monday, and will have good internet, would that work for you, or should we just chance my internet crapping out tomorrow.
    14. Mithril
      Mithril
      I should be on the server in about an hour if that works, otherwise, I can be on most of the afternoon tomorrow. Either of those work for you?
    15. Chieliee
      Chieliee
      hey, I'm GMT +2. I still have to build my team, i'll probably do that this weekend. We can schedule our match then.
    16. Tomahawk
      Tomahawk
      im on now so vm me if you wanna play
    17. Tomahawk
      Tomahawk
      we have to play for ru tournament; im gmt +2
    18. Hot N Cold
      Hot N Cold
      Buddy, i like your signature :P
    19. D4RR3N
      D4RR3N
      how does this weekend sound? i gotta make my team first
    20. kuja20
      kuja20
      k name is Akai.
    21. kuja20
      kuja20
      Yo, we gotta play for the RU tour, when do ya wanna go?
    22. Pkrs
      Pkrs
      server?
    23. Pkrs
      Pkrs
      the following weekend we play
    24. -Tsunami-
      -Tsunami-
      ya sure. go on smogon
      I'll be ShakeItUp
    25. -Tsunami-
      -Tsunami-
      Yo. Looks like we have to battle again XD
      for ADV OU smackdown tournament :P I'm in GMT -6 so just tell me when u want to play :p
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [​IMG]

    About

    Location:
    Si tu veux savoir, pourquoi viendrais-tu pas chez
    My Characteristic:
    Loves to eat
  • Loading...