1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Info Hub for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
Living So Zambian
Joined:
Mar 23, 2011
Messages:
1,103
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
July 2

Living So Zambian

Honus, Male

is an official Team Rateris a Forum Moderatoris a Tiering Contributor
Moderator

edgiest poster living Feb 25, 2015 at 7:56 PM

    1. Zebraiken
    2. Zebraiken
      Zebraiken
      dat diglike whip
    3. TwilightBlade
      TwilightBlade
      nah my mere presence commands respect
    4. Elevator Music
      Elevator Music
    5. sirndpt
      sirndpt
      thanks! do keep contributing, yourself :)
    6. Wave Wind
    7. Omicron
      Omicron
      Oh HAI THANKS :D

      also, i have a shitton of chem stuff cuz I have a 3 hour lab today D:

      so I probably won't be able to until 10 PM PST, so 1 AM EST D:

      sorry! tomorrow might be ok tho :)
    8. Not Scicky
      Not Scicky
      Well, go ahead and suggest something but I can't guarantee I'll get around to it, though I'll try ahaha. Thanks for the compliments either way <3~
    9. Zebraiken
      Zebraiken
      and i bring the 4x fire resist
    10. Zebraiken
      Zebraiken
      well omastar is awesome :D and you cannot hate
    11. Zebraiken
      Zebraiken
      yes because its sexy
    12. Zebraiken
      Zebraiken
      fuck yeah omastar
    13. Zebraiken
    14. Omicron
      Omicron
      Oh dear.... well, I suppose you'll just get more of those in the future :/

      /screw school
    15. Omicron
      Omicron
      How many essays do you have?? O.o
    16. Omicron
      Omicron
      haha omg well I should actually go to sleep... gotta drive places tomorrow xD

      ttyl :)
    17. Omicron
      Omicron
      it's ok, i totally understand, I have too many FB friends :o

      i deleted like 150 and I still have 500 D:

      yea irc sounds good, I'm usually on #genvuu, #rarelyused, and #insidescoop :P
    18. Omicron
      Omicron
      Lol, umm I don't have msn, but I have Facebook? xD
    19. Omicron
      Omicron
      ok wtf I swear I vm'ed you.... anyways, we should decide on a playstyle first. What do you prefer, weather offense, bulky offense, hyper offense, stall, semi-stall, or balanced? xD
    20. Omicron
      Omicron
      Seems like we both end up staying up late a lot :P

      Highschool kinda ruined my sleep patterns, so now I just sleep whenever I want lol

      another essay... >.>
    21. Omicron
      Omicron
      Hey, if you wanna make a team together, I'd gladly help you :) (just not OU since I suck at OU lol)

      Just let me know :P

      also whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy on earth are you still up? 9.9
    22. Omicron
      Omicron
      Yea, stall vs stall is kinda meh... lol

      Yea, Accelgor is really good for Spikes, I use him on my hail team. Although Scolipede is slower, it can use both kinds of spikes and absorb t spikes... difficult choice
    23. Omicron
      Omicron
      Yea, UU is pretty sand and hail dominated at this point...
    24. Omicron
      Omicron
      I was at 1436 #3 for the UU ladder right before they decided to cancel suspect voting D:

      sadness
    25. Omicron
      Omicron
      I'd recommend offense, cuz Stall sucks in RU. There's a bunch of ridiculously strong offensive threats such as Honchkrow, Braviary, Lilligant, etc such that stall is an effective waste of time. My current ladder team is a Hail offense team, and I'm at #11 on the ladder right now :D

      I would suggest posting more in the RU np: thread, good posts there will help you gain a council seat along with getting a decent ranking (like top 20) on the ladder.

      But tbh, I despise this new system. It's so much more tedious, and it's now ridiculously hard to get the TC badge, especially if you're a UU player, since the council seats there are permanent (and half of them did not deserve it AT ALL, and they're arrogant pricks for the most part).
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    July 2
    My Characteristic:
    Highly persistent
  • Loading...