1. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
musicmeister
Last Activity:
Jun 30, 2014
Joined:
Apr 18, 2010
Messages:
1,071
Trophy Points:
0
Birthday:
May 23, 1980 (Age: 34)
Location:
Quezon City, Philippines
Occupation:
Graphic Designer

musicmeister

34, from Quezon City, Philippines

musicmeister was last seen:
Jun 30, 2014
    1. Im not lOlpO
      Im not lOlpO
      fine,and doing normal stuff :p
    2. Im not lOlpO
      Im not lOlpO
      me ? noob?
      i almost got the 151 pokeymans on pokemon yellow
    3. KarlMee1234
      KarlMee1234
      Hey dude, I just have had 2 long weekends in a row lol and not much else apart from working has been happening. How are you? I'm not really to excited for X/Y mainly because I'm not playing pokemon as much as I used to, I don't really have much time for it anymore :( lol.
    4. Hozu
      Hozu
      bleh... I'm not active on IRC anymore. :/ I'm usually free most of the time so you'll be able to reach me whenever.
    5. Hozu
      Hozu
      Hey are you still around? I'd like to trade for your Pokéwalker Surfchu if possible...
    6. Expert Evan
      Expert Evan
      Happy birthday!
    7. Agonist
      Agonist
      Happy birthday!
    8. V1ral
      V1ral
      Wow. Haven't been here in a long time lol
      Yeah.. I guess I'm still playing pokemon but I kinda quit RNG and smogon I guess
      You doing well? I'm currently into playing Nuzlocke challenges.
    9. Eppie
      Eppie
      Hey Music ! How are you ?

      Yea, I'm still around here, I just don't log in very often but I'm reading the forum every day. What is it you're interested in?!

      ~ Eppie.
    10. SwampertGirl
      SwampertGirl
      Hmm. I guess I gotta keep checking in so we can finally trade. Lawl.
    11. Probopass Sausages
      Probopass Sausages
      Hello, doc. The thing is the Tornadus, the ball is the Dusk Ball, and the name is "WILY." Good times.
    12. Agonist
      Agonist
      Yeah, I've already done it on W2, but I've still got her on B2. What did you need?
    13. Agonist
      Agonist
      hey bro, not able to get on #smogonwifi tonight, so here you are.
    14. Diabolico
      Diabolico
      Been a long time old friend.
    15. SwampertGirl
      SwampertGirl
      I don't like bugging people, but are you ready to trade soon?
    16. SwampertGirl
      SwampertGirl
      Oh, sorry to hear. Just give me a holler when you are able to trade.
    17. SwampertGirl
      SwampertGirl
      Hmm. I keep missing you. I'll check more often.
    18. SwampertGirl
      SwampertGirl
      Whenever you're ready to trade, I'll be ready.
    19. 7014gree
      7014gree
      not really lol
    20. SwampertGirl
      SwampertGirl
      I definitely have one with Encore, but not with Memento. Seems it's a chain breed from Clefairy > Hoppip > Cottonee, so it won't be too hard.
    21. KarlMee1234
      KarlMee1234
      Hey man, no worries :) . I might get active on smogon again, I haven't really played pokemon much at all since last year so I don't know wether or not to make a new thread.
    22. SwampertGirl
      SwampertGirl
      Thanatos

      That's the exact name I want for Giratina.
    23. Champloo
      Champloo
      I will eventually be making one lol that's what the banners are for. It got deleted a long time ago when the site had some sort of issue with ALL the trade threads and mine never got restored. For NOW you can take a look at what I have (although I doubt you don't already have most of it lol) just take a look at my NEWEST stuff HERE. I'm definitely working on more stuff though.

      EDIT: Seems the link isn't working just go to my sig and you'll see a link for a trade thread. Go to the Unove Section for the newest stuff.
    24. SwampertGirl
      SwampertGirl
      I'll be ready to trade whenever you are.
    25. Champloo
      Champloo
      Darn, looks like I'm out of luck. Well if you ever get a chance I'd be more than willing to work out some sort of deal. :)
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    Trade Thread
    [ White FC 3439 1010 9760 ] [ Black FC 1420 2872 6924 ]
    [ Pokemon Y FC 3668 8855 6460 ] [ Pokemon X FC 3780 9431 1695 ]
    For faster communication, go here #smogonwifi

    About

    Birthday:
    May 23, 1980 (Age: 34)
    Location:
    Quezon City, Philippines
    Occupation:
    Graphic Designer
    Real Name:
    Topps Domingo
    Favorite Pokémon:
    Latias
    3DS Friend Code:
    3780 9431 1695
  • Loading...