1. Our third apparel sale is live. New design + reprint of the athletic design. Support us and get a shirt!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  3. Click here to ensure that you never miss a new SmogonU video upload!
Seager
Last Activity:
Aug 19, 2017 at 4:32 PM
Joined:
Jan 6, 2017
Messages:
48
Trophy Points:
0
Gender:
Male

Seager

Male

Seager was last seen:
Aug 19, 2017 at 4:32 PM
    1. GotCookies
      GotCookies
      hi im a friend
    2. KevinELF
      KevinELF
      Paired for mono ssnl, I'm GMT-4. When can you play?
      1. Seager
        Seager
        GMT - 7, anytime in the evening and most nights
        Aug 8, 2017
      2. KevinELF
        KevinELF
        Weekend work for you?
        Aug 8, 2017
      3. Seager
        Seager
        Yup
        Aug 8, 2017
    3. Crashy
      Crashy
      paired for mono ssnl, im est and im free anytime, hmu when you wanna play
      1. Seager
        Seager
        Ok I'll let you know....it would prob be best if it's after Tuesday.
        Jul 24, 2017
    4. Quantum Tesseract
      Quantum Tesseract
      Paired for mono om team tour, when play?
      1. View previous comments...
      2. Quantum Tesseract
        Quantum Tesseract
        Sure. Any specific time? I can def go for the next hour, or from 11 pm-1 am; 9-11 I can do some of but Im not sure the exact details yet.
        Jul 19, 2017
      3. Seager
        Seager
        Yeah let's go within the hour just pop on and message me
        Jul 19, 2017
      4. Quantum Tesseract
        Quantum Tesseract
        Ugh my bad, I had to do smth. Its within the hour if your still on here but not ps; otherwise, what other times work for you?
        Jul 19, 2017
    5. mbVoid
      mbVoid
      Ay, we're playing in the monotype team tour. I'm EST, when can we link up and play? I'm good for Sat at like, 8 pm est, this sound good?
      1. View previous comments...
      2. mbVoid
        mbVoid
        Yeah sure
        Jul 12, 2017
      3. mbVoid
        mbVoid
        I'm on now, you gonna be able to make it?
        Jul 12, 2017
      4. mbVoid
        mbVoid
        Ay man, I waited for a while but I gotta get some sleep to get up early tomorrow.
        Jul 12, 2017
    6. MiyoKa
      MiyoKa
      hey lets schedule here, im gmt+1, can you play aroubd nights my time?
      1. View previous comments...
      2. Seager
        Seager
        hey unfort calling activity, we were suppose to play 16 minutes ago and i waited. i would wait longer but it is a thursday and i have stuff to do in the evening.
        Jun 29, 2017
      3. MiyoKa
        MiyoKa
        . this is a joke man, im here to play wtf.
        Jun 29, 2017
      4. MiyoKa
        MiyoKa
        im on, u didnt even message me, and i dont know ur main
        Jun 29, 2017
    7. Waszap
      Waszap
      mpl finals, gmt-4, how does saturday sound? I'd prefer sometime in the evening around 9:30 pm, but can arrange for anytime during that day. If not sunday works too
      1. Seager
        Seager
        That actually will be fine I'll let you know if anything changes I'll see you 9:30 pm EST Saturday
        Jun 15, 2017
    8. Bushtush
      Bushtush
      when do u wanna play for mpl
    9. terrors
      terrors
      mpl when you wanna play
      1. View previous comments...
      2. Seager
        Seager
        Do you think you would be able to do it on Thursday that time? If not we can shoot for Saturday.
        May 16, 2017
      3. terrors
        terrors
        im fine with either but exam week and anything could pop up i think saturday is safer
        May 16, 2017
      4. Seager
        Seager
        Ok Saturday that time works see you then
        May 17, 2017
    10. Alpha-Harpreet
      Alpha-Harpreet
      Hi,Farm league,when can you play? I am gmt +5:30
      1. View previous comments...
      2. Seager
        Seager
        Mb got busy unexpectedly, lets shoot for same time tomorrow if possible I'll be there.
        May 17, 2017
      3. Alpha-Harpreet
        Alpha-Harpreet
        online rn
        May 17, 2017
      4. Seager
        Seager
        Same
        May 17, 2017
    11. YMAS
      YMAS
      We play for Uber's ssnl, gmt +0
      1. Seager
        Seager
        We can play like 2 hours from now?
        May 6, 2017
    12. GoldenTorkoal
      GoldenTorkoal
      hey farm league, when can you play? GMT+1
      1. Seager
        Seager
        We can play today are you free like now or 2 hours from now?
        May 6, 2017
    13. Tricking
      Tricking
      Ubers seasonal. I am gmt+2.
      1. Seager
        Seager
        Thursday 7pm gmt +2 y/n Message me hour before game schedule
        Apr 25, 2017
      2. Tricking
        Tricking
        should work
        Apr 26, 2017
      3. Seager
        Seager
        Fasho
        Apr 26, 2017
    14. Leru
      Leru
      when do u wanna play mpl
      1. Seager
        Seager
        We can play Thursday after 9pm EST if not shoot for Saturday 1pm EST. pick
        Apr 24, 2017
      2. Leru
        Leru
        sat 9pm gmt+2 yn
        Apr 24, 2017
      3. Seager
        Seager
        That works see you there
        Apr 24, 2017
    15. 6ti
      6ti
      hey, when do you want to play for mpl? i'm -4.
      1. View previous comments...
      2. Seager
        Seager
        Okay all good Saturday works see you there guy.
        Apr 13, 2017
      3. Seager
        Seager
        Hey can we push our game an hour up? I actually have something to do then so it would be noon for you instead of 1 est?
        Apr 14, 2017
      4. 6ti
        6ti
        yep, np
        Apr 14, 2017
    16. TopLel TopKek
      TopLel TopKek
      We're paired for WLT. GMT -5 (EST) here. When do you wanna play?
      1. View previous comments...
      2. TopLel TopKek
        TopLel TopKek
        Sorry, I've felt so tired the last couple days at night and I have not played even a battle. How available will you be during the weekend? Just tell me and I'll try to be there.
        Apr 1, 2017
      3. Seager
        Seager
        Yeah we can go tonight at 10:30-11:30 if not then we can play tomorrow around 11:30-12:00 AM since it's a sunday
        Apr 1, 2017
      4. TopLel TopKek
        TopLel TopKek
        I'm online rn
        Apr 1, 2017
    17. Lange
      Lange
      wlt when
      1. View previous comments...
      2. Seager
        Seager
        I have gotten these gmts mixed up. Is that the time you want to play? If so we can make it an hour earlier. Or if your online now we can go
        Mar 20, 2017
      3. Lange
        Lange
        can you play rn
        Mar 20, 2017
      4. Seager
        Seager
        Yeah I'm on
        Mar 20, 2017
    18. Fardin
      Fardin
      mono open r2 when. im est
      1. View previous comments...
      2. Seager
        Seager
        Sorry for the inconvenience, I will try to get this today. Let me know if you can go earlier also that might help
        Mar 18, 2017
      3. Fardin
        Fardin
        I get off work at 9pm, so the earliest is 10pm. Hope to see u there today
        Mar 18, 2017
      4. Seager
        Seager
        Yeah let's do that 10-11:30 I'll try to get on.
        Mar 18, 2017
    19. Croven
      Croven
      Hey we're playing for ou circuit. I'm est, can play after 7 pm on weekdays. You?
      1. Seager
        Seager
        We are in the same room lol we can just get it done whenever we are on. But I can play around 9pm est and later just about everyday.
        Mar 8, 2017
    20. HQuaze
      HQuaze
      when wlt
      1. View previous comments...
      2. HQuaze
        HQuaze
        can also play later on today
        Mar 5, 2017
      3. Seager
        Seager
        We can play now if u can, I went back to sleep lol
        Mar 5, 2017
      4. HQuaze
        HQuaze
        u in now?
        Mar 5, 2017
    21. Lange
      Lange
      world longest tour, when do you wanna play? I'm gmt+1
      1. View previous comments...
      2. Lange
        Lange
        let's do this PLS tomorrow 8pm gmt+1
        Feb 6, 2017
      3. Lange
        Lange
        ∑(°)
        Feb 7, 2017
      4. Seager
        Seager
        I'm here, I am at school so I wasn't able to get any free time
        Feb 7, 2017
    22. p2
      p2
      when do you want to play for the longest ou tour? im gmt+0 rdy whenever
    23. Breeder Ben
      Breeder Ben
      Hey seager we have our SuMo Game when your ready :)
    24. Sas0
      Sas0
      ORAS OU
      Seager vs Sas0
      Wehn u want to play? GMT +1
      1. View previous comments...
      2. Seager
        Seager
        Hey I will be online
        Jan 19, 2017
      3. Sas0
        Sas0
        too late form me i was sleeping lul. can u be stay here like 3h before? if is possible
        Jan 20, 2017
      4. Seager
        Seager
        It is a 50-50 if I can today I will let you know later on today worse case we can do it Saturday for sure.
        Jan 20, 2017
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [​IMG]

    About

    Gender:
    Male
  • Loading...