1. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
srk1214
Last Activity:
Sep 20, 2014 at 12:56 AM
Joined:
May 28, 2010
Messages:
2,131
Trophy Points:
0

srk1214

Goddess of Light

is a CAP Contributoris a Tiering Contributor

np: Hold My Heart http://www.youtube.com/watch?v=IY30PLBhzH4 Aug 1, 2014

srk1214 was last seen:
Viewing forum list, Sep 20, 2014 at 12:56 AM
    1. Ununhexium
      Ununhexium
      Interesting Fact: Had to get stitches in his ankle after cutting it open on the bottom of the refrigerator while trying to make an ice cream sundae.

      lol
      1. srk1214
        srk1214
        "lol" it's always funny when it happens to someone else
        Sep 18, 2014 at 8:28 PM
    2. Sweet Jesus
      Sweet Jesus
      hey, were matched up for NU open. I'm EST, I can play today from 1 to 3:30 pm, tomorrow after 5pm, wednesday after 1 pm, friday before 3 pm, saturday before 11pm and sunday all day. I'd like to play asap if possible
      1. View previous comments...
      2. Sweet Jesus
        Sweet Jesus
        alright well I don't have any class either, but I'd prefer around 11 am if that's possible
        Sep 17, 2014 at 4:34 PM
      3. srk1214
        srk1214
        that should be fine
        Sep 17, 2014 at 5:39 PM
      4. Sweet Jesus
        Sweet Jesus
        yo I'm on irc as sweet jesus
        Sep 19, 2014 at 10:44 AM
    3. TGMD
      TGMD
      Yo, so coming 32nd-64th gets you 10 points in major, does that mean that, because it's 64 man, you automatically get 10 points? I'm pretty sure it's worked that way for all the others and I'm like 99% sure it does work that way, but just making sure, as it decides whether I'm already guaranteed invitationals or not, lol :]
      1. srk1214
        srk1214
        ya
        Sep 15, 2014 at 1:53 AM
    4. finally
      finally
      where's your avy from?
      1. View previous comments...
      2. srk1214
      3. finally
        finally
        Sep 14, 2014 at 6:16 PM
      4. srk1214
        srk1214
        IT IS THE QUEEN
        Sep 14, 2014 at 6:17 PM
    5. Lyconik
      Lyconik
      Hey, we have to play for equal opportunity tour, i'm gmt+2
      1. srk1214
        srk1214
        gmt -4 here. I use irc a lot as same name.
        Sep 13, 2014
    6. Mysteria
      Mysteria
      Congrats on mentor.
    7. Lasagne
      Lasagne
      I'll find u on IRC at the weekend for UU tour :]
    8. Raseri
      Raseri
      we gotta fite for outside the box. im gmt -6, prefer my afternoons or evenings. When fite
      1. srk1214
        srk1214
        i'm in gmt -4 and this week is gonna be really rough. I'm honestly not sure when I can schedule a time per se, but I have NU on autojoin so I'm sure I'll find you... sorry :(
        Sep 5, 2014
      2. srk1214
        srk1214
        I could fight literally right now though if you want haha
        Sep 5, 2014
    9. TRC
      TRC
      congeerats

      im still like 1000000x better tho don't forget
    10. Versace Python Cased
      Versace Python Cased
      I can fight now if you want lol but yeah I'm GMT -4 and if you tell me when you wanna play i can do it probably
    11. Nozzle
      Nozzle
      lmao gud avatar
    12. alexwolf
      alexwolf
      I would raise the Atk to 65 because i like round BSTs and you haven't pushed any limit so far, but that's the most minor and subjective thing ever, great work!
      1. srk1214
        srk1214
        I'm content to keep it at 545 BST but tbh I never worry so long as I'm under 555. If I'm accused of BSR abuse or something idk I'll raise it, but I'm not too concerned about cosmetics. Glad we mind-melded on the ranges we should be in. If you think up any particularly relevant calcs I ignore, I'll add em in.
        Sep 1, 2014
      2. alexwolf
        alexwolf
        Ok.
        Sep 1, 2014
    13. Audiosurfer
      Audiosurfer
      hey dude, we're opponents for lc dubs minitour (fated matchup has arrived). i'm gmt -5 and am in the dubs room alot. got a time you wanna play?
      1. srk1214
        srk1214
        I think I'm gonna build another team so not today. But I can play pretty much any time Sunday you want.
        Aug 30, 2014
    14. Shaian
      Shaian
      can i get yo autograph? i loved you in Dil Se... : )
    15. Benja299
      Benja299
      Hey man, we're paired for LC dubs. You should be able to catch me in the PS! room, as I'm there often.
    16. Gale Wing Srock
      Gale Wing Srock
      Hey buddy, lets try to make this work.
      I am sure you would win but it would be good if we could complete the battle. Thanks
      1. srk1214
        srk1214
        I just got up, if you're still on
        Aug 25, 2014
      2. Gale Wing Srock
        Gale Wing Srock
        I will be on PS in a while... ldi
        Aug 25, 2014
      3. srk1214
        srk1214
        ok I'm around but I don't see you. message me when you get on. I'm in dubs room.
        Aug 25, 2014
    17. Level 51
      Level 51
      yo srk when should we fite for ladder tour? im gmt + 8 as you prolly know
      1. View previous comments...
      2. Level 51
        Level 51
        was in school on public com with no teams, sorry lol
        Aug 26, 2014
      3. srk1214
        srk1214
        good morning to you... play y/y
        Aug 26, 2014
      4. Level 51
        Level 51
        sure
        Aug 26, 2014
    18. Anty
      Anty
      Playing in dubs lc. Im gmt+1 available most days. We see each other enough anyway
    19. Meru
      Meru
      if you need to test for dppt nu let me kno
      1. View previous comments...
      2. srk1214
        srk1214
        ok, that'd be great!
        Aug 13, 2014
      3. Meru
        Meru
        x_x sorry we never tested
        Aug 15, 2014
      4. srk1214
        srk1214
        It's fine haha. Thank you for even offering. The rest of the team is too new to even know DPP.
        Aug 15, 2014
    20. wh0sy0urpapa
      wh0sy0urpapa
      Aw, you couldn't give a shout-out to the runner up of your CAP 18 Stats Poll?
      1. srk1214
        srk1214
        I'm sure I left out a lot of people. I've been on smogon since 2010 and shoutout threads generally celebrate people you've known a long time.

        Still though, congrats on that result! I've never done that well on anything haha.
        Aug 7, 2014
      2. wh0sy0urpapa
        wh0sy0urpapa
        No prob, was just joking.

        Still, remember that poll? My spread and Scoopapa's spread were way better.
        Aug 8, 2014
    21. Jac
      Jac
      ty for shout out <3

      literally the best one i've been in so far
      1. srk1214
        srk1214
        *only one
        Aug 7, 2014
      2. Jac
        Jac
        i was in two others tho
        Aug 8, 2014
      3. srk1214
        srk1214
        implying other users even matter. you're funny.
        Aug 8, 2014
    22. Pocket
      Pocket
      ty for the shout out, srk!
      1. srk1214
        srk1214
        it's all pwnemon's fault. if only he hadn't told me doubles was the only decent XY tier...
        Aug 6, 2014
      2. Pocket
        Pocket
        I need to thank Pwnemon for that ;)
        Aug 7, 2014
    23. finally
      finally
      'finally if your name is in here, it means i like you or something'
      was originally confused at your use of the word finally ;]
      1. srk1214
      2. finally
        finally
        <3
        Aug 6, 2014
    24. CatcherAndTheRai
      CatcherAndTheRai
      let me know when you can play!
      1. View previous comments...
      2. srk1214
        srk1214
        9 PM EDT would be about 2 hours from this post. Sorry I was out all day :(
        Aug 10, 2014
      3. CatcherAndTheRai
        CatcherAndTheRai
        I'm ready whenever
        Aug 10, 2014
      4. srk1214
        srk1214
        k well I'm online now and I'm gonna go to PS in the LC room
        Aug 10, 2014
    25. Regime
      Regime
      Late congrats!
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [​IMG]
    Best. Match. Ever.
    http://www.pokemonshowdown.com/replay/ou11554542
    To see the other best match ever, go to DetroitLolcat's signature.
  • Loading...