1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Starters Hangout for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction and Hangout Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
Stone_Cold
Last Activity:
Dec 22, 2014 at 6:14 PM
Joined:
Oct 19, 2007
Messages:
2,117
Trophy Points:
0
Birthday:
Sep 22, 1991 (Age: 23)

Stone_Cold

23

is a Tutor Alumnusis a Battle Server Moderator Alumnusis a Past WCoP Winner

Sometimes you win, sometimes you lose, and sometimes it rains. Jul 30, 2013

Stone_Cold was last seen:
Viewing thread Smogon Premier League 6 - Commencement, Dec 22, 2014 at 6:14 PM
    1. Alice
      Alice
      I watched both of the series you told me about. They're pretty good, thanks.

      Haven't seen you around this week, hope you're ok
    2. Tamahome
      Tamahome
      does now work? if not, tomorrow before tour is likely the only window of time I can guarantee I'm gonna be on.
    3. kill yourself
      kill yourself
      ofc im doin wcop nig... dw!
    4. Tamahome
      Tamahome
      you can't play before the weekend? now is a good for me lol
    5. Tamahome
      Tamahome
      come on stone, gimme an answer...at least tell me your availability. I don't really want to make an activity post again, nor do I want you to be subbed out :(
    6. Tamahome
      Tamahome
      hey man we have to play for powc, when can you? I'm GMT -3, mostly available at nights.
    7. jeb4
      jeb4
      LUL R THESE MODS SRS N JUST LET U KEEP DAT SRS TAG ON THE DBZ THREAD WTFBBQHAX
    8. Hangover
      Hangover
      idk mabay today after tour?
    9. Pwnemon
      Pwnemon
      Hey Stone don't forget to face Novaray in the OMPL
    10. Hangover
      Hangover
      hey im your opp for the PO wcop (SasukeNF), when its better for u to play!=
    11. sirndpt
      sirndpt
      if you read any of my animerant to eraddd after ive tried so hard not to spoiler you YOU are dead to me just sayin'
    12. Grimsly
      Grimsly
      Oh your on now even better lol, im ready to play the randbats now if you are :)
    13. Grimsly
      Grimsly
      Hey man :) we're up for the OM league, I'm GMT +10, so messege me the times your available the next few days, and we can arrange one :) ty!
    14. Foster
      Foster
      Hey, are you gonna be around to play your POWC matches? Deadline is tomorrow. If you can come by our channel that would be great too, as we need to change the lineup a little for next week. (I'm Treecko if you didn't remember)
    15. Alice
      Alice
      you mean xenoblade ;)
    16. Honor
      Honor
      Hi, we have to play for the POWC (I'm ABR), my gmail: joeabr95@gmail.com, yuo can find me in the smogon's chat on mIRC with the nick JoeTD.
      gmt +1 btw
    17. Pwnemon
      Pwnemon
      stone cold you got picked up by the Silph Co Salamences in the other metas premier league, #silphco is the team chat
    18. Alice
      Alice
      you should watch some series called "towa no quon", its format is like kara no kyoukai -short movies-, and even tho the plot seems generic at first, it gets quite interesting... i think you may like it!
    19. PK Gaming
      PK Gaming
      Aw, shame!

      I've pretty much been playing Persona exclusively for the past 2 months.

      I genuinely think that Persona 3 and Persona 4 are masterpieces, and 2 of the best RPGs i've ever laid my hands on. Ironically I haven't played 2 or 1 yet, though I plan to.
    20. PK Gaming
      PK Gaming
      RPG god S_C

      Tell me you're a huge fan of Persona

      your answer might determine how I view you from now on...
    21. DestinyUnknown
    22. sirndpt
      sirndpt
      w h a t are/ were you doing online hahaha
    23. Jayde
      Jayde
      yo get on irc when you have time and message me, we need to talk
    24. sirndpt
      sirndpt
      comp only again today btw~
    25. Alice
      Alice
      Fate conspires against us...
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    Let's get down to business....

    About

    Birthday:
    Sep 22, 1991 (Age: 23)
    My Characteristic:
    Loves to eat
    DP Friend Code:
    4811 3559 6667
  • Loading...