1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
Stone_Cold
Last Activity:
Jul 30, 2014 at 3:18 AM
Joined:
Oct 19, 2007
Messages:
2,072
Trophy Points:
0
Birthday:
Sep 22, 1991 (Age: 22)

Stone_Cold

22

is a Tutor Alumnusis a Battle Server Moderator Alumnusis a Past WCoP Winner

Sometimes you win, sometimes you lose, and sometimes it rains. Jul 30, 2013

Stone_Cold was last seen:
Jul 30, 2014 at 3:18 AM
    1. Jayde
      Jayde
      yo get on irc when you have time and message me, we need to talk
    2. sirndpt
      sirndpt
      comp only again today btw~
    3. Alice
      Alice
      Fate conspires against us...
    4. Sayonara
      Sayonara
      I actually enjoy suspenseful and action-filled animes like Phantom lol, I also enjoy romance / slice of life / comedy animes as a side-kinda thing, when I feel like taking a break from shonens and other fighting series, it's pretty refreshing to watch some then!

      Hmm, and yeah, I kind of am a tough grader, and you seem to be one too! I'm still looking for that one series that one day I will be able to give a 10; however, I don't think any of the great animes I've seen deserve more than a 9, there's always a little something missing I find. Oh, and I set your #kawaii irc chan on auto-join, I'm always up for discussing animes, so don't hesitate to message me if you want to talk about anything haha =)

      by the way, do you think I'm a girl lol? i'm not sure after reading your last VM, but just to make sure, i'm a guy haha (despite the feminine-ness of my MAL username :P)
    5. Alice
      Alice
      Hi, i suppose you're on your phone right?

      hopefully see you around on irc tonight
    6. Valentine
      Valentine
      im not luvdisc'in shit
    7. Sayonara
      Sayonara
      Nodame Cantabile seems interesting, it will probably be the next anime I watch. The other titles you've mentioned all seem good too, so they are definitely animes I'll consider watching sometime soon! Thanks, and you should write more reviews lol :P

      oh and if you're curious about stuff I've seen, here's my MAL:

      http://myanimelist.net/profile/Melyssa
    8. Sayonara
      Sayonara
      Hi, wanted to thank you for writing a review on Itazura Na Kiss, I randomly saw it, so I gave it a try and I really liked it! Have you seen any other anime like Itazura Na Kiss? :o
    9. Da Letter El
      Da Letter El
      Hi, you've been granted an extension in your round 1 match against ojama in dpp fest until thursday, 4 pm edt. Please get it done and please VM him to set up times.
    10. gr8astard
      gr8astard
      lol hit me up with your address i'll send it once it gets here. i just wanna smell it first
    11. gr8astard
      gr8astard
      THIS MAN
      WCOP lgi?

      #eastbeast
    12. Tan
      Tan
      haha yea I been playing a lot of vgc as of late. I'm trying to get back to singles though! Anyways the weekend sounds good to me
    13. Tan
      Tan
      Heyo Stone, we need to battle for the vgc tournament, I'm available most days around the evenings (GMT-5) so let's set up a time when you are ready!
    14. Kidogo
      Kidogo
      ah, yeah im an irc noob, didnt know how to do that haha. Well superstars is over anyway, we can still play if you want but idc.
    15. Kidogo
      Kidogo
      When can you play for superstars? I haven't seen you on irc or anything
    16. Taylor
      Taylor
      hey, we need to play today. can you play soon?
    17. Taylor
      Taylor
      stone, can we play for ss?
    18. Harsha
      Harsha
      do you even come on irc anymore man :(
    19. CrashinBoomBang
      CrashinBoomBang
      Thank you brother :)
    20. Bad Ass
      Bad Ass
      are u on right now? ready to play?
    21. Bad Ass
      Bad Ass
      when do u want to battle for frontier
    22. Taylor
      Taylor
      hey stone,

      would you wanna play our ss match sometime soon?
    23. Bluwing
    24. Bluwing
      Bluwing
      Thx haha ! :P But how did you know im norwegian O.o
    25. Bluwing
      Bluwing
      how come ? O.o
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    Let's get down to business....

    About

    Birthday:
    Sep 22, 1991 (Age: 22)
    My Characteristic:
    Loves to eat
    DP Friend Code:
    4811 3559 6667
  • Loading...