1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Info Hub for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
Stone_Cold
Last Activity:
Aug 28, 2015 at 5:55 PM
Joined:
Oct 19, 2007
Messages:
2,257
Trophy Points:
0
Birthday:
Sep 22, 1991 (Age: 23)

Stone_Cold

23

is a Tutor Alumnusis a Battle Server Moderator Alumnusis a World Cup of Pokemon defending champion

Sometimes you win, sometimes you lose, and sometimes it rains. Jul 30, 2013

Stone_Cold was last seen:
Aug 28, 2015 at 5:55 PM
    1. -Tsunami-
      -Tsunami-
      n i trash talked italy not carlo
      ;)
      anyway i prob should have won that but he lucked out at the end >_< i got kind of lucky vs malekith tho so it evens out i guess
    2. Alice
      Alice
      i got my internet fixed, i wanna talk to you about something, hope to meet you tonight
    3. Alice
      Alice
      i hope to meet you on irc tonight...
    4. JaeDohSmith
      JaeDohSmith
      Yo, I wanna tryout for USA East ! Thanks for the reading in advance !
    5. Professor Birch
      Professor Birch
      Hey! How do I tryout or apply for the USA East team for the World Cup? Also, what is the irc channel?
    6. Alice
      Alice
      where are you?
    7. Lavos Spawn
      Lavos Spawn
      ah yes, the tamers have returned
    8. LUST
      LUST
      wheres ma spot
    9. BKC
      BKC
      pm me the expected lineup pls xD
    10. BKC
      BKC
      nig try out zzdassza or w/e hes eligible for east and hes good! ill be on irc more soon i swear
    11. .Mx
      .Mx
      Yeah, being #1 in smogon in 2009 isn't good enough, what can I say to you? I don't have control of the people that play pkmn and their lvl, that's why I don't play here anymore.

      I like real challenges :)
      Maybe I can see you in the finals in the po wc, if your team has what it takes... ;)
    12. haunter
      haunter
      I hope you're doing well too. I spent the last 2 days in the hospital trying to figure out what kind of problem I had. Fortunately it was nothing dangerous, just a particular conformation of my heart. You can never relax, in this life.
    13. haunter
      haunter
      Lol Stone bro. I've thought about you in the past days, when I was forced in the hospital for some heart issues. Fortunately everything went well and I'm back to home. Reach me to Naples sometime, we'll eat a magnificent pizza :)
    14. Alice
      Alice
      so you reccomend me shit w/o actually watching it? BS HAX

      also i find it funny how the psycho-pass production team completely banned any "moe" elements in it... yet Akane ended up being EXTREMELY cute *-*... but i guess it's a natural kind of cuteness rather than moe shit XD
    15. Alice
      Alice
      Ep. 11 of psycho-pass... did set the bar way too high. I doubt i'm gonna see another anime as GOOD as this in a while.

      Thank you so much again for the rec, this is top-noch quality.
    16. sandshrewz
      sandshrewz
      I just met you!
    17. Lavos Spawn
      Lavos Spawn
      i can't believe this whole thing
    18. sandshrewz
      sandshrewz
      ASDFGREFCGHHUIOKKNBGFDERYHVFDR
    19. Alice
      Alice
      k i'll see you tonight =)
    20. Alice
      Alice
      ...

      i'm gonna spoil you attack on titan if you keep being abscent >_>
    21. Tamahome
      Tamahome
      gonna be on for a while. tomorrow, I not gonna be as available as I am being right now.
    22. Alice
      Alice
      I watched both of the series you told me about. They're pretty good, thanks.

      Haven't seen you around this week, hope you're ok
    23. Tamahome
      Tamahome
      does now work? if not, tomorrow before tour is likely the only window of time I can guarantee I'm gonna be on.
    24. BKC
      BKC
      ofc im doin wcop nig... dw!
    25. Tamahome
      Tamahome
      you can't play before the weekend? now is a good for me lol
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    Let's get down to business....

    About

    Birthday:
    Sep 22, 1991 (Age: 23)
    My Characteristic:
    Loves to eat
    DP Friend Code:
    4811 3559 6667
  • Loading...