1. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
Toast++
Last Activity:
Sep 1, 2014 at 5:10 PM
Joined:
Mar 9, 2009
Messages:
1,626
Trophy Points:
0
Birthday:
Sep 26, 1989 (Age: 24)
Location:
Ohio, US
Occupation:
Programmer

Toast++

o_o, 24, from Ohio, US

is a member of the Site Staffis a Programmeris a Super Moderatoris a Smogon Media Contributoris a Researcher Alumnus
The Smog Lead

Man, you get an unreasonably long name and suddenly you're popular. Aug 21, 2014

Toast++ was last seen:
Viewing thread, Sep 1, 2014 at 5:10 PM
    1. Hollywood
    2. sandshrewz
    3. Dark Nikuman
      Dark Nikuman
      you have a funny avatar
    4. Kingler12345
      Kingler12345
      Hey! So i'm gonna do CSS in that article as well. What do I do for CSS? Should I format the text or what?
      Also, I'm not sure about the differences between the CSS types you mentioned.
      1. Toast++
        Toast++
        What you actually do with it is up to you. Any real styling that happens is done using CSS. Internal CSS is the kind that appears within <style> tags. Inline CSS is directly put on the element you're styling with the style="" attribute.
        http://www.expression-web-tutorial.com/Types_CSS_Styles.html seems like a decent reference.
        Dec 11, 2013
    5. Kingler12345
      Kingler12345
      Hey, I'm trying to do the html article(engadget). But it keeps showing an error: "Line 3, Column 6: Element head is missing a required instance of child element title." in the validator. What am I doing wrong? Thanks.
      html here: http://pastebin.com/V64vN7SN
      1. Toast++
        Toast++
        You're actually missing your <head> section altogether. That's generally where the title is specified (which is what it's referring to) and CSS is linked, among other things.
        Dec 10, 2013
      2. Kingler12345
        Kingler12345
        Oh. I didn't know that i had to do that o_0 i didn't do any css in that article afaik so i guess i'll have to learn that.. thanks anyway!! ^_^
        Dec 10, 2013
    6. sandshrewz
      sandshrewz
      *** Toast|zzz quit (Quit: Connection closed for inactivity) lol!
      1. Toast++
        Toast++
        My trial expired so it'll only stay connected for 2 hours after I got leave.
        Dec 8, 2013
      2. Toast++
        Toast++
        Autocorrect. -_-
        Dec 8, 2013
      3. sandshrewz
        sandshrewz
        auto wronggg /me pet
        Dec 8, 2013
    7. GatoDelFuego
      GatoDelFuego
      Hey is issue 31 going to get a frontpage annoucement?
      1. Toast++
        Toast++
        It would.. If we could get it up there. The new SCMS doesn't handle it yet.
        Dec 6, 2013
      2. GatoDelFuego
        GatoDelFuego
        Treecko just posted something today, I think, unless we need a picture.
        Dec 6, 2013
      3. Toast++
        Toast++
        I think chaos has to do anything that's posted there unless something changed.
        Dec 6, 2013
    8. EpicSnivy
      EpicSnivy
      Sorry for wasting your time, but I can't post anything. I'm trying to get my team rated, but of course I can't. Was I banned from someone or something? EDIT: Never mind, it was only doing it yesterday. could you stop by and rate it? if you can't, i'll ask someone else. (link will be put later)
      1. Toast++
        Toast++
        Hi. Good to see that you got that resolved. I don't know why it would've been like that.

        As for team rates, you don't want one from me. Haha. I don't know enough to be helpful but I'm sure someone will stop by to check it out.
        Dec 6, 2013
    9. Lady Salamence
      Lady Salamence
      uh toast, i just realized

      when i was a project mod in skiddo ranch i could see everyone on the Now Online list (everyone everyone) but now i can't even though im a full mod?
      1. Toast++
        Toast++
        Probably something I forgot. I'll see what I can do.
        Dec 5, 2013
      2. Toast++
        Toast++
        Fixed, I think?
        Dec 5, 2013
      3. Lady Salamence
        Lady Salamence
        yes, thank you
        Dec 5, 2013
    10. Lady Salamence
      Lady Salamence
      i guess you were the one that handled the level things you dropped @ vaporeon, so fyi you were right, it was 41
      1. Toast++
        Toast++
        Cool. I've been updating it just because I have no idea if whoever was still is.
        Dec 5, 2013
      2. Lady Salamence
        Lady Salamence
        tennis i think?
        Dec 5, 2013
    11. Arcticblast
      Arcticblast
      The Smog issue 26's link is broken. I'm getting a 403 Forbidden no matter how I try to access it.
      1. Toast++
        Toast++
        Yeah. .Haven't got around to fixing that. Somehow a page was deleted and it's really annoying to remake.
        Dec 2, 2013
      2. Arcticblast
        Arcticblast
        All right, just wanted to make sure someone was aware. (Figures, there's an article I really wanted to find that I think is in 26...)
        Dec 2, 2013
      3. Toast++
        Toast++
        The article index still works.
        Dec 2, 2013
    12. sandshrewz
      sandshrewz
      welp Toast can you proper my mod permissions when you have the time xD haha. I currently don't have access to spam cleaner and don't appear on staff list. Thanks! :)
      1. Toast++
        Toast++
        All your moderating permissions really were gone. No idea why they were still working. Should be fixed now.
        Dec 1, 2013
      2. sandshrewz
        sandshrewz
        LOL they were totally gone ?? haha. Maybe I'm weird then or is that some smog staff usergroup idk ??? /me pet Toast

        Thanks! :)
        Dec 1, 2013
    13. Reshiwott
    14. Reshiwott
      Reshiwott
      Do you come with Jam or Marmalade?
      1. Toast++
        Toast++
        Just butter. Lots of butter.
        Nov 27, 2013
    15. VCrowe
      VCrowe
      Lol, 'Corrupt Admin'.

      How often does things like this happen?
      1. View previous comments...
      2. VCrowe
        VCrowe
        I know right? Don't know if he was temp or perma banned, but hopefully if he ever does come back he'll behave himself and contribute to the community.
        Nov 27, 2013
      3. Toast++
        Toast++
        He did similar things to a couple other mods then there was all the ban evasion so yeah, it's permanent.
        Nov 27, 2013
      4. VCrowe
        VCrowe
        Yeah, I kind of figured.
        Nov 27, 2013
    16. GatoDelFuego
      GatoDelFuego
      admin?? no ban pls
      1. GatoDelFuego
        Nov 27, 2013
      2. Toast++
        Toast++
        also trigger happy.
        Nov 27, 2013
      3. sandshrewz
        sandshrewz
        fairly ban happy
        Dec 1, 2013
    17. sandshrewz
      sandshrewz
      Woof
      1. View previous comments...
      2. sandshrewz
        sandshrewz
        LOL WTH WHAT LOL!!! Also where have you been lately !_! lmao
        Nov 15, 2013
      3. Toast++
        Toast++
        Work stuff. I've been around just not really at normal.
        Nov 16, 2013
      4. sandshrewz
        sandshrewz
        :( /me pet Toast
        Nov 16, 2013
    18. sandshrewz
      sandshrewz
      "I know you're the leader of smog now so, are we doing this now?" wah?
      1. Toast++
        Toast++
        Who. What?
        Nov 6, 2013
      2. Toast++
        Toast++
        Oh.. hahaha. Well then.
        Nov 6, 2013
    19. CodeBreaker
      CodeBreaker
      Woah.....congratulations in becoming a Super Moderator!
      1. Toast++
        Toast++
        Thanks. It's actually been about a month, just now got the banner thing added.
        Nov 6, 2013
      2. CodeBreaker
        Nov 7, 2013
    20. sandshrewz
      sandshrewz
      smod bannerrrrr
      1. Toast++
        Toast++
        Yeah.. Got tired of "Mentor"
        Nov 4, 2013
    21. sandshrewz
      sandshrewz
      LOL WOAH HAHAHAHAHAHA. I enter AW for the first time in a week I think and boom super huge notice thingy hahaha.
      1. Toast++
        Toast++
        Yep. Seemed appropriate.
        Nov 2, 2013
    22. sandshrewz
      sandshrewz
      /me drops Butter-- on Toast++
      1. Toast++
        Toast++
        D:
        Nov 2, 2013
    23. GatoDelFuego
      GatoDelFuego
      Hey, I was just checking through old smog stuff, and it seems issue 26 is broken? It comes up with "403 forbidden" when clicked on.
      1. Toast++
        Toast++
        Yeah.. somehow the index page got removed. I have to completely redo it and just haven't had the time/motivation yet.
        Oct 29, 2013
    24. ysmault108
      ysmault108
      hi Toast++ i was just wondering if u have pokemon bw2 if so reply, thnx.
      1. Toast++
        Toast++
        I do.
        Oct 24, 2013
    25. Joeyboy
      Joeyboy
      i hear you have pokerus on XY :)
      1. View previous comments...
      2. Joeyboy
        Joeyboy
        Sorry :) cool, mines 3308-4942-4150
        Oct 21, 2013
      3. Toast++
        Toast++
        Be on in a minute. Gotta spread it to something.
        Oct 21, 2013
      4. Joeyboy
        Joeyboy
        You're a star! I owe you one
        Oct 21, 2013
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    Looking for RNG Timers? Check here .
    Got an article idea for The Smog? Post it here!
    Looking for help? Check out our list of mentors. ​

    About

    Birthday:
    Sep 26, 1989 (Age: 24)
    Location:
    Ohio, US
    Occupation:
    Programmer
    Real Name:
    Matt
    Favorite Pokémon:
    Articuno
    My Characteristic:
    Highly curious
    3DS Friend Code:
    0619 3902 7669
  • Loading...