1. Our third apparel sale is live. New design + reprint of the athletic design. Support us and get a shirt!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  3. Click here to ensure that you never miss a new SmogonU video upload!
TUO
Last Activity:
Aug 16, 2017 at 8:06 AM
Joined:
Jun 5, 2012
Messages:
1,459
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
August 17
Location:
Philippines

TUO

Male, from Philippines

LODOCOLODOLO Nov 8, 2015

TUO was last seen:
Aug 16, 2017 at 8:06 AM
    1. makiri
      makiri
      We play for DPL. I am GMT -7 and prefer afternoons/evenings my time.
      1. TUO
        TUO
        10PM Friday/Saturday your time would be pretty nice, I'm GMT+8 btw
        Apr 18, 2016
      2. makiri
        makiri
        Either of those times should work for me.
        Apr 21, 2016
    2. Haruno
      Haruno
      well looks like im following in your footsteps LOOOL fuck the major. got hax'd out of every round. Opp got 5/5 turn 1 wakes to win the game.
    3. tahu
      tahu
      krakaTUO
    4. Updated Kanto
      Updated Kanto
      We're paired for bw cup I'm GMT -4 and I can play weekday afternoons except tmrrw and all day saturday
      1. TUO
        TUO
        im gmt+8 which means we'll probably have to play on your saturday, can you play saturday morning your time sautrday night my time (like 9-11am you 9-11pm for me)
        Mar 30, 2016
      2. Updated Kanto
        Updated Kanto
        Yea that works for me
        Mar 31, 2016
    5. Elise
      Elise
      when people dont acknowledge u and the last profile post is from 7th of march
    6. Elise
      Elise
      when u ragequit so hard u even click x in pm
    7. miltankmilk
      miltankmilk
      New opp for seasonal, Im gmt -6 so its gonna be a bitch to schedule. I'd prefer to play nights, idk when works for you
      1. TUO
        TUO
        uh im gmt+8 thats kinda bad matchup, which days can you play on mornings?
        Mar 6, 2016
      2. miltankmilk
        miltankmilk
        I have class in the mornings all but tomorrow, and tomorrow i have plans in the morning. I wasn't planning on having to play this late but 2 subs later here I am. Im usually on real late which bleeds into mornings your time if that will work
        Mar 6, 2016
    8. Shaka Brah
      Shaka Brah
      KRA KAAAAA TOAAAAHHH
      1. TUO
        TUO
        captain magma <3
        Mar 3, 2016
    9. Elise
      Elise
      holy shit that avatar is amazing
      1. Matame
        Matame
        IKR
        Mar 1, 2016
    10. Memoric
      Memoric
      where are you,,, you gotta warm up your game man YOU HAVE A TOUR TO WIN ;0
      1. Mishimono
        Mishimono
        use memoric teams and you'll be good
        Feb 28, 2016
    11. col49
      col49
      hey, you wouldn't happen to be from vipers pit, would ya
      1. TUO
        TUO
        idk what you're talking about so no
        Feb 23, 2016
      2. col49
        col49
        ah, my b. had you confused w/an old po dude, I s'pose
        Feb 23, 2016
    12. bsu
      bsu
      hey when do you wanna battle for uu tournament?
      1. View previous comments...
      2. bsu
        bsu
        actually lets play at 10pm ya?
        Feb 23, 2016
      3. TUO
        TUO
        actually take win n~n
        Feb 23, 2016
      4. TUO
        TUO
        or sub
        Feb 23, 2016
    13. BerserCar
      BerserCar
      sideboard tourney. are est nights fine to you?
      1. View previous comments...
      2. BerserCar
        Feb 20, 2016
      3. TUO
        TUO
        hi im ready in LC and dubs room
        Feb 20, 2016
      4. BerserCar
        BerserCar
        sorry, stuff happened and I got late. you left when I just messaged you haha
        Feb 20, 2016
    14. cryalot
      cryalot
      when can you play for tier shift open? im gmt +1 and prefer weekends
    15. MeaninglessTilting
      MeaninglessTilting
      GMT -5 in the Team Tour. When are you on?
      1. TUO
        TUO
        Can we play sunday morning gmt+8 since its kinda hard otherwise
        Feb 15, 2016
      2. MeaninglessTilting
        MeaninglessTilting
        uh idk. I'm only free on weekends for the most part, so let's try coming up with a good exact time.
        Feb 20, 2016
      3. TUO
        TUO
        idk fi there is still time next week but next week this time seems p good for me
        Feb 20, 2016
    16. Spl4sh
      Spl4sh
      Hey, we r opponents in Tri Attack tour, when can you play? gmt -3
    17. Kris
      Kris
      we fight for ban happy tour, im gmt -7, i can fight weekdays after 5 PM my time, and (friday night and) weekends im willing to be flexible to get our match done
    18. Googly
      Googly
      Yo, when would you like to battle for the Highlander Tour? My timezone is GMT +13, and I'm free afternoons and nights.
      1. View previous comments...
      2. Googly
        Googly
        Sure, that's all good with me [:
        Jan 21, 2016
      3. Googly
        Googly
        Yo I'm on Smogtours when you're ready man
        Jan 25, 2016
      4. TUO
        TUO
        im super busy and haven't built take win imo
        Jan 25, 2016
    19. Alice Kazumi
      Alice Kazumi
      Hi, when can you play for tri attack tour? I'm gmt 0
      1. View previous comments...
      2. Alice Kazumi
        Alice Kazumi
        Can you play today?
        Jan 16, 2016
      3. TUO
        TUO
        hey buddy can you play tomorrow 9pm gmt+8 cuz im at someone else's
        Jan 16, 2016
      4. Alice Kazumi
        Jan 16, 2016
    20. n10sit
      n10sit
      hey man we gotta fight for seasonals some time, im gmt-5, when u wanna throw down
      1. View previous comments...
      2. n10sit
        n10sit
        Lmao. For clarity's sake, when do you want to play?
        Jan 8, 2016
      3. TUO
        TUO
        10am sunday morning my time 8pm saturday evening for you
        Jan 8, 2016
      4. n10sit
        n10sit
        beautiful, see you then
        Jan 8, 2016
    21. dusk raimon
      dusk raimon
      Gmt +3, when FITE for highlander tour
      1. TUO
        TUO
        hi im gmt+8 can you fite december 30 8pm my time???
        Dec 29, 2015
      2. dusk raimon
        dusk raimon
        Idk when that is for my time, but I'll try
        Dec 29, 2015
    22. Serapis
      Serapis
      Seems we're paired for the Doubles Winter Seasonal. Want to play Sunday, say 2 PM?
      1. View previous comments...
      2. TUO
        TUO
        Dec 25, 2015
      3. Serapis
        Serapis
        Alright then, 10 PM my time? It'll be 11 AM for you. If that works, you can find me in the Competitive Tutoring room.
        Dec 25, 2015
      4. TUO
        TUO
        ok
        Dec 25, 2015
    23. Dominatio
      Dominatio
      farm wk 4, gmt-8
      what times can you play?
      1. View previous comments...
      2. TUO
        TUO
        tomorrow 11AM GMT+8 would be fine
        Dec 27, 2015
      3. Dominatio
        Dominatio
        that's when i have tennis
        an hour later 12 pm your time would be fine
        Dec 27, 2015
      4. TUO
        TUO
        ok
        Dec 27, 2015
    24. Cristal
      Cristal
      true DPP UU when do you want to play GMT+1
      1. TUO
        TUO
        yo im really sick rn can you ask for a sub
        Dec 16, 2015
    25. Analytic
      Analytic
      Sup. We're paired for swiss tour, I'm GMT +5.3
      1. View previous comments...
      2. Analytic
        Analytic
        Ready?
        Dec 16, 2015
      3. TUO
        TUO
        im very sorry can we play tomorrow i had some #gastrointenstinaldistress
        Dec 16, 2015
      4. Analytic
        Analytic
        Sure, take care
        Dec 16, 2015
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    August 17
    Location:
    Philippines
    Favorite Pokémon:
    Weavile
    My Characteristic:
    Loves to eat
  • Loading...