1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Info Hub for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
Xen
Last Activity:
Mar 5, 2015 at 11:17 PM
Joined:
Jun 19, 2012
Messages:
841
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
Jul 21, 1994 (Age: 20)
Location:
The Under

Xen

Male, 20, from The Under

Won't be around as much anymore Jan 29, 2015

Xen was last seen:
Viewing forum, Mar 5, 2015 at 11:17 PM
    1. lucariomaster2
      lucariomaster2
      I have an Egg that matches your TSV (0410)- would you be able to hatch it? I'm very busy this week but my schedule will massively free up on Saturday.

      Thanks!
      1. Xen
        Xen
        Sure thing! Saturday will actually be great with me; I'll be free pretty much all weekend. Nights around this time is usually when I'm one.
        Mar 5, 2015 at 9:46 PM
    2. Hulavuta
      Hulavuta
      Which card is that
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        lel

        Anyway, gotta run in a few minutes, so If you're ready, I can clone now. I presume this is the Aegislash?
        Mar 4, 2015 at 10:52 PM
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        lol sorry I forgot, just let me know when you're on again :[
        Mar 4, 2015 at 11:23 PM
      4. Xen
        Xen
        lol, no worries. I actually dozed off shortly after posting that. Note to self, get more than 3 hours of sleep tonight. xD

        Anyway, I'll be around later tonight, probably around 9ish.
        Mar 5, 2015 at 11:10 AM
    3. Smurf.
      Smurf.
      Hey mate I need an ESV checked would you be able to help me out?
      1. View previous comments...
      2. Smurf.
        Smurf.
        I will be at uni then (GMT +11 haha) Maybe if you're free sometime friday-monday we could find a time that suits both of us? :)
        Mar 2, 2015 at 7:38 AM
      3. Xen
        Xen
        Yeah my weekend should be mostly clear. If you're willing to wait, I could check it Friday night at 9 PM (which, if I'm not mistaken, should be Saturday at 1 PM for you), if that's good?
        Mar 2, 2015 at 1:09 PM
      4. Smurf.
        Smurf.
        yeah thats perfect thanks :)
        Mar 2, 2015 at 3:43 PM
    4. Arhan
      Arhan
      Thanks for offering :) I did get help from someone else, but I am currently sitting on a nice TM Soread(only requires sp.def to be perfect for a special attacker)will you check the egg once it comes out and what should use it for?On another note, do you know how to use that JAP TSV list?I have a match there for a 6IV Egg but don't know japanese at all ):
      1. Xen
        Xen
        Sure thing! I gotta head off for work, but I'll be glad to check it later tonight for you. ^^

        And unfortunately my Japanese is very barebones, so I can't help you there. :/
        Feb 28, 2015 at 1:09 PM
      2. Arhan
        Arhan
        Thanks :) I'll decide what to breed later when I wake up
        Feb 28, 2015 at 1:18 PM
    5. Hulavuta
      Hulavuta
      Hey dude did you get your HA Johto starters?

      Got a female Adamant Sheer Force after like 20 eggs or so. Not sure if I wanna go Adamant or Jolly though (neither is a problem 'cause I can just breed with a Tyranitar). Thinking Jolly 'cause it shouldn't have any power problems.
      1. Xen
        Xen
        Yeah I got the bank ones a while back, but haven't got around to breeding them yet due to being busy. Gotta get on that sometime today or tomorrow. x_x

        I'm thinking with Sheer Force, Jolly may be the better nature. I'd have to double-check calcs though.
        Feb 27, 2015 at 4:01 PM
    6. eeveefan
      eeveefan
      You're welcome! :) I'll be online for an hour battling in the tournament. Let me know if you need help.
      Do you want your Beldum back?
      1. Xen
        Xen
        Nah, I don't need it back. Thanks again! ^^
        Feb 26, 2015
      2. eeveefan
        eeveefan
        Okie dokie. You're welcome! :)
        Feb 26, 2015
    7. KeldeoJustified
      KeldeoJustified
      Hi your order is done! can i get a tyrunt with it?
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        You don't have to restart your game just for me if you don't want to.

        And sure. I'll have to be tomorrow since I'll be going to bed soon, and I'll need to clone and transfer it from Emerald.
        Feb 21, 2015
      3. KeldeoJustified
        KeldeoJustified
        I promised a lot of people so I will restart
        Feb 21, 2015
      4. Xen
        Xen
        I see. Well let me know when you do get the chance to breed it then. :)
        Feb 21, 2015
    8. Lady Valkyrie
      Lady Valkyrie
      Hi Xen! Do you still have the TSV 3445? Just wondering if so, I have an Egg that matches your TSV and was wondering if you could hatch for me?
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        Yeah, not a problem. :)
        Feb 19, 2015
      3. Lady Valkyrie
        Lady Valkyrie
        Ty finally got it :).
        Feb 19, 2015
      4. Xen
        Xen
        Welcome. Enjoy the Spheal. :)
        Feb 19, 2015
    9. Hulavuta
      Hulavuta
      ayy so you can clone and stuff right? Might be interested in having you clone a bunch of my stuff
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        That's cool. Just let me know whenever you want.
        Feb 18, 2015
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        Need to clone Aegislash, how about tonight?
        Feb 26, 2015
      4. Xen
        Xen
        Sure thing! I'll be on around 9 PM doing another trade, so I could do it then.
        Feb 26, 2015
    10. Hulavuta
      Hulavuta
      Hey can we do this trade direct too? haha
      1. Xen
        Xen
        Fosho.
        Feb 17, 2015
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        Getting on now
        Feb 17, 2015
    11. ProjectTitan313
      ProjectTitan313
      Finally home, lol. Want me to GTS or direct trade? We should have each other added already.
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        The paternity test claims otherwise.
        Feb 17, 2015
      3. ProjectTitan313
        ProjectTitan313
        Oh snap, this is the part where we have an overdramatized scuffle on Maury's couch right?
        Feb 17, 2015
      4. Xen
        Xen
        Yes.
        Feb 17, 2015
    12. Hulavuta
      Hulavuta
      I AM TRYING TO GIVE YOU SAND FORCE HIPPOS STOP REJECTING ME
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        Poor Hippo got the short end of the availability stick.

        Btw, did that HA Tyrunt ever get released?
        Feb 17, 2015
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        Yeah I think it was released today. I never was part of the comp though so I don't get one D;
        Feb 17, 2015
      4. Xen
        Xen
        Yeah speak of the devil; just saw it was released today.

        I'll breed up one for you when I claim mine later tonight.
        Feb 17, 2015
    13. Hulavuta
      Hulavuta
      Got an HP Ice Thundurus from vzxt, I just gotta train a bunch of his Pokemon for him haha
      1. View previous comments...
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        Timid :o
        Feb 13, 2015
      3. Xen
        Xen
        Wonder if Timid or Bold is better for VGC?
        Feb 13, 2015
      4. Hulavuta
        Hulavuta
        I like Timid
        Feb 13, 2015
    14. ProjectTitan313
      ProjectTitan313
      Did I just fight you on Battle Spot Doubles? OT Anna, did horrible, horrible things with a Swampy? If so, I do apologize.
      1. View previous comments...
      2. ProjectTitan313
        ProjectTitan313
        I don't remember lol. It was an English cart though, species names were all English :P
        Feb 10, 2015
      3. Xen
        Xen
        Bet he wasn't as good as me. B)
        Feb 10, 2015
      4. ProjectTitan313
        ProjectTitan313
        Nuh, I think you'd of kicked my ass harder than this, I can't even break 1550 lol. Vid for amusement:
        SPXW-WWWW-WWXA-LZ4C
        As much as I adore that Swampy, it was not my original idea.
        Feb 11, 2015
    15. cant say
      cant say
      I replied to your question regarding transfer in the generation showdown but the reply didn't work coz I quoted you post that was just quoting yourself...

      The answer is that transfers are allowed!
      1. Xen
        Xen
        Cool, thanks for the heads up! Might actually be able to enter this one then. Heh
        Feb 9, 2015
      2. cant say
        cant say
        Good as! I'll probably miss it since I don't have a whole bunch of stuff / I suck at doubles haha
        Feb 9, 2015
    16. Hulavuta
      Hulavuta
      DO YOU KNOW WHERE I CAN GET A GOOD THUNDURUS WITH THE PENTAGON I AM DESPERATE ALSO IT NEEDS HP ICE
      1. View previous comments...
      2. cant say
        cant say
        vzxt also has a shiny naive one with 4/31/4/31/31/31 (HP ice ofc) which I traded for. Probably the second best shiny SR here (first being that shiny Cres that someone got that's like 31/x/30/31/31/30 or something oml)
        Feb 9, 2015
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        vzxt told me his Thundurus had HP Steel . . .
        Feb 9, 2015
      4. cant say
        cant say
        That's his dive ball one, the net ball one is ice
        Feb 9, 2015
    17. KeldeoJustified
      KeldeoJustified
      I have Monsoon Vivi
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        That's fine, no rush. I should mostly be free up until Tuesday, so just lmk whenever it's bred.
        Feb 6, 2015
      3. KeldeoJustified
        KeldeoJustified
        could you make it a female rattata?
        Feb 12, 2015
      4. Xen
        Xen
        Sure
        Feb 12, 2015
    18. ProjectTitan313
      ProjectTitan313
      Why is Abra so cute when its winking?
      1. Xen
        Xen
        ;)
        Feb 2, 2015
    19. Hulavuta
      Hulavuta
      Back to Spike please, this is just weird.
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        /me teleports Hulavuta somewhere
        Feb 2, 2015
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        This Abra appears to be winking
        Feb 2, 2015
      4. Xen
        Xen
        nah he's just chill
        Feb 2, 2015
    20. theASCHE360
      theASCHE360
      Thanks a lot man! i appreciate it
      1. Xen
        Xen
        No problem! ^^
        Jan 29, 2015
    21. Xen
      Xen
      Won't be around as much anymore
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        Doesn't have HP Ice tho. :(
        Jan 31, 2015
      3. Hulavuta
        Hulavuta
        Wow, nothing ever has HP Ice anymore
        Jan 31, 2015
      4. Xen
        Xen
        Nope. ;_;
        Feb 1, 2015
    22. Brigidd
      Brigidd
      Your Audino is ready!:D
      1. View previous comments...
      2. Brigidd
        Brigidd
        Thank you very much for the Zorua!:)
        Jan 23, 2015
      3. Xen
        Xen
        You're welcome! Thanks for the Audino. ^^
        Jan 23, 2015
      4. Brigidd
        Brigidd
        No problem, I hope you enjoy it!
        Jan 23, 2015
    23. eeveefan
      eeveefan
      Lotad is ready :)
      I'm already online.
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        Thanks for the Lotad! ^^

        That egg should be a 5 IV Adamant Female Totodile btw, with a full set of egg moves. :)
        Jan 19, 2015
      3. eeveefan
        eeveefan
        You're welcome!

        Ohhh, I'm going to hatch it then :O Thanks! :)

        Enjoy your Lotad, let me know if it has not the ivs you want.
        Jan 19, 2015
      4. Xen
        Xen
        Yep, it's perfect! Thanks again. :)
        Jan 19, 2015
    24. Widdly_Scuds
      Widdly_Scuds
      Hey are you still checking ESVs? The eggs I posted about in the thread still need to be checked
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        Oh, and for reference, I'm sending them back in order (5,2 being #1, 5,3 being #2, etc.)
        Jan 16, 2015
      3. Widdly_Scuds
        Widdly_Scuds
        thanks for your help
        Jan 16, 2015
      4. Xen
        Xen
        No problem. :)
        Jan 16, 2015
    25. $teele
      $teele
      Still available?
      1. View previous comments...
      2. Xen
        Xen
        Your file TSV is 2674
        Jan 16, 2015
      3. $teele
        $teele
        Awesome, thanks so much! 3 credits for you if that means anything to you lol.
        Jan 16, 2015
      4. Xen
        Xen
        You're welcome, and thanks! ^^

        Sorry about KeyBV being dumb. Guess I'll know that for the future now. lol
        Jan 16, 2015
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    3DS: 4339-2618-2472

    Y TSV: 3702 (Safari: Snorunt/Bergmite/Lapras) (Savanna Vivillon)

    OR TSV: 1342 (Modern Vivillon)

    AS TSV: 0410 (Modern Vivillon)

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Jul 21, 1994 (Age: 20)
    Location:
    The Under
    Real Name:
    Joe
    Favorite Pokémon:
    Ludicolo
    My Characteristic:
    Strongly defiant
    3DS Friend Code:
    4339-2618-2472
  • Loading...