1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Starters Hangout for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction and Hangout Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
ZoroarkForever
Last Activity:
Dec 22, 2014 at 12:01 AM
Joined:
Mar 13, 2013
Messages:
264
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Location:
USA

ZoroarkForever

Male, from USA

Innovation at work. Jul 25, 2014

ZoroarkForever was last seen:
Dec 22, 2014 at 12:01 AM
    1. Sanosuke
      Sanosuke
      lc swiss bro, when fite? gmt -3
      1. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        when can you fight? sorry I never responded dead song :[
        Dec 13, 2014
      2. Sanosuke
        Sanosuke
        ok o_o
        well, let's play today or tomorrow 8 PM in my time at LC Room?
        Dec 16, 2014 at 10:39 AM
      3. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        ok. sounds good to me.
        Dec 16, 2014 at 5:44 PM
    2. majaspic22
      majaspic22
      hey when can yo play for Lc swiss tour ? i'm GMT +1
      1. View previous comments...
      2. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        Ok. I'm online rn as user zf
        Dec 6, 2014
      3. majaspic22
        majaspic22
        well it seems we missed each other
        when can you play tomorrow ? when i'm online i'm on french room, so ask for me if you're available
        Dec 6, 2014
      4. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        Yeah, I think I can play tomorrow
        Dec 6, 2014
    3. Steeljackal<3
      Steeljackal<3
      ZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYouZoroarkForeverIsNotFollowingYou
      1. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        Steeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYouSteeljackal<3IsNotFollowingYou
        Nov 24, 2014
    4. PangoroHat
      PangoroHat
      hey when do you want to play round 1 lc swiss? i'm gmt +1
      1. View previous comments...
      2. PangoroHat
        PangoroHat
        i'm gonna be online in about 1.5 h
        Nov 23, 2014
      3. PangoroHat
        PangoroHat
        you on?
        Nov 23, 2014
      4. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        yeah, i'm online
        Nov 23, 2014
    5. Hantsuki
      Hantsuki
      When do you wanna play for the Veto tourney? I'm free all days after like 8:30pm GMT-2. Also, do you wanna decide the tier already? So we can start the bans o_o
      1. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        I'm free most weekdays past 9 your time and all weekend. When do you want to play? Also, picking the tier sounds good too.
        Nov 11, 2014
      2. Hantsuki
        Hantsuki
        Hmmm, Thursday seems fine to me. Do you use IRC? It's easier to find me there since I don't idle on PS or PO... (you can find me on #baril, #pokemon and #spl)

        And I eliminate XY Ubers :p
        Nov 11, 2014
      3. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        Sorry for not responding to this. Never got a notification ~_~

        I can play now. I eliminate BW Doubles.
        Nov 13, 2014
    6. justinjiaxinghu
    7. Sanosuke
      Sanosuke
      Hi, when do you want to play for Team Tour (LC), I'm GMT -3.
      1. View previous comments...
      2. Sanosuke
        Sanosuke
        We have to play again, when do you want do play?
        Nov 11, 2014
      3. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        I'm free most nights after 7 pm your time and all of the weekend.
        Nov 11, 2014
      4. Sanosuke
        Sanosuke
        If you are online now, I'm at smogtours
        Nov 13, 2014
    8. Yagura
      Yagura
      Hi, when do you want to play for Team Tour (LC), I'm GMT +0.
      1. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        I should be able to play sometime during the weekend. I'm gmt -7 btw.
        Oct 20, 2014
      2. Yagura
        Yagura
        Which time?
        Oct 21, 2014
      3. Yagura
        Yagura
        You there?
        Oct 24, 2014
    9. Laurel
      Laurel
      When to play LC I'm GMT -6.
      1. View previous comments...
      2. Laurel
        Laurel
        Left right after that.
        Oct 21, 2014
      3. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        When can you play?
        Oct 28, 2014
      4. Laurel
        Laurel
        now?
        Oct 28, 2014
    10. Karppi
      Karppi
      Hi. When fite for clash of genesect tourny? I'm GMT+3 and I can probably be online during my 6PM-11PM. Might be able to fite later than that IF really needed, but would prefer not to because i have school.
      1. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        This is gonna be really hard to schedule b/c I'm GMT -7 atm. I can probably play sometime Sunday during the time you're available tho.
        Oct 7, 2014
    11. Floppy
      Floppy
      when do you wanna play for xy excellent adventure?
    12. Shy Glizzy
      Shy Glizzy
      we gotta fite. uu minitour
    13. Sweep
      Sweep
      when finish series
    14. aim
      aim
      Ubers open i'm us eastern when can you play? I can't do sundays. Tuesday/thurs im in class 6pm-10pm
      1. View previous comments...
      2. aim
        aim
        Confirming for a few hours from now? I'm on my way home
        Sep 8, 2014
      3. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        Yeah. I'm still ready to play at 1 am est.
        Sep 8, 2014
      4. aim
        aim
        Alrighty see you on smogtours then. Still on my way home
        Sep 8, 2014
    15. Amaura
      Amaura
      Happy Birthday bro !
    16. chimpact
      chimpact
      We play for LC open, I'm gmt -5 and can play on fri/sat/sun after 5 pm.
    17. Togie
      Togie
      use flamethrower
    18. Expulso
      Expulso
      fite lc open now
    19. Skalaylee
      Skalaylee
      that avatar maybe the best thing ever
    20. Wepwn
      Wepwn
      when you wanna ply for nu minitour?
      1. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        I'm free most of Friday. If you can play then, just give me a time and I should be able to make it.
        Aug 19, 2014
      2. Wepwn
        Wepwn
        do you ever come on irc? if you do you can find me in #neverused to make it easier
        Aug 19, 2014
      3. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        Yeah. I'll start coming on #neverused when I'm free.
        Aug 19, 2014
    21. Expulso
      Expulso
      Hey, you play me LC Open. What times are you open (heh)? I'm GMT -5.
      1. View previous comments...
      2. Expulso
        Expulso
        I'll play when I get home tho :)
        Aug 24, 2014
      3. Expulso
        Expulso
        hey i'm on rn, let's do this
        Aug 24, 2014
      4. ZoroarkForever
        Aug 24, 2014
    22. Raseri
      Raseri
      replay? for match vs harti
      1. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        Yeah, I have it.
        Aug 7, 2014
      2. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        http://replay.pokemonshowdown.com/nu-149795214

        I haven't played NU in a while so I just stole ium's Fargo and used it. Neither player used the unbanned stuff and no real plays were made. I plan on making an actual team for round 2 tho.
        Aug 7, 2014
      3. Raseri
        Raseri
        ok edit it into your post on the thread pls, replays are mandatory :)
        Aug 7, 2014
    23. Harti
      Harti
      can you come battle now ?
      1. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        Yeah. I'll be there in a second.
        Aug 7, 2014
    24. Steve Angello
      Steve Angello
      Hy when do you wanna play uberstour
      1. View previous comments...
      2. Steve Angello
        Steve Angello
        can you come online now?
        Aug 4, 2014
      3. ZoroarkForever
        ZoroarkForever
        Yeah. I can come online rn.
        Aug 4, 2014
      4. Steve Angello
        Steve Angello
        whats ur alt rn can t see you
        Aug 4, 2014
    25. Amaura
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    About

    Gender:
    Male
    Location:
    USA
    My Characteristic:
    Alert to sounds
  • Loading...