Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Ik heb je een e-mail gestuurd met de Ditto's.

    Bedankt voor het uploaden, nu kan ik weer states maken :D

    Ik zat er trouwens aan te denken om 2 PC's tegelijk states te laten maken, maar het lukt me dan niet om de states van 1 van de 2 pc's ook in jou 3th Gen Saver programma te krijgen, weet jij waarom hij ze dan niet pakt? =/
    Mehh vergeten te vragen of je hkp wilt uploaden D:

    als je het nog voor me wil doen zou dat mooi zyn. en moet ik dan gewoon die crack over het hkp bestand heengooien?

    Ik heb btw ook een aantal ditto's geRNG't op Emerald om het breed proces te versnellen, als je er iets aan hebt moet je het ff laten weten, ze zyn gratis en je kunt ze vinden in mn thread bij neverused (onderaan).
    Hej mn hkpro werkt niet meer omdat ik over de trial heen ben.
    Als ik het nog aan de praat kan krijgen met 1 of andere crack oid zou je me daar eens mee kunnen helpen via irc / msn ?

    thx.
    we get spam like that from time to time. Regarding PM, other mods would have to agree especially mingot. Unfortunately we cannot make exceptions since that may stir problems we don't want. Sorry.
    The part I don't understand about the bug catching contest is the slots seem undetermined though zari posted in the RNG Research about how it's considered as a modified swimming method.
    Wouldn't you know if you had gotten an infraction?

    I'm probably going to be restoring those posts anyway.
    Nice ! ;D

    Enige wat ik onlangs gevangen heb is een Sassy 0 Speed Deoxys, zat maar op een frame ergens in de 2 / 3 miljoen !
    Als ik mijn VBA laat lopen op het Continue/New Game screen, advance ik dan wel frames?

    Ik haal dan namelijk een snelheid van ~519% tegenover ~375% op Mew's eiland.
    Careful (Regirock, Mew, Ho-Oh)
    Hasty/Naive (Deoxys-A/S)
    Adamant Method 2 (x/31/x/x/x/31, voor een Shiny Shedinja ;D)
    Je kunt Regirock inderdaad ook doen, al word ie net als mijne outclassed door Platinum Regirock's want voor Adamant nature heeft Regirock niet echt epic tutor moves (Seismic Toss / Counter zijn de enige zo uit mijn hoofd).

    Je hebt een aantal zeer epic shiny spreads btw ;D
    Ik zou zeker voor die Adamant gaan voor een Deoxys-A/S en Mew.

    Ik vind alles boven de 200m veel te veel behalve als het Fire Red is, maar ik haal dan ook maar een gemiddelde snelheid van 400% en jij haalt een snelheid van ~900% ;D
    Oeh nice, ik heb zelf ook gekeken voor een shiny wynaut spread maar kon geen 1 vinden =/

    Iig bedankt.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top