Reaction score
620

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hey Thomaz, I don't mean to be offensive to you and Eppie (if eppie catches this vm) but I rather you didn't ask eppie to help us trade your Registeel to me because..... well..... he and I really don't get along and... he really doesn't like me. I can know he doesn't like me because I looked at one of his vm's when he was talking to one of his friends and he said he dislikes me. =/

    If the wifi doesn't work, you can ask one of my friends like Iron man, Expert evan, or one of the player on my friendlist that you know. Okay?
    Ik had precies hetzelfde.
    Rechtermuis op mn naam, dan blokkeren, en dan kan je unblocken.
    Jawel, maar je kon vroeger alleen bij Mew komen via de Old Sea Map, en die is alleen in Japan weggegeven. Dus een Mew met een engelse naam is eigenlijks een hack.
    Je kunt het vergelijken met de Hall of Origin Arceus, je kunt er komen met een code, maar de Azure Flute is nooit weggegeven door Nintendo, waardoor Hall or Origin Arceus als een hack gezien wordt op Smogon. (Zelfs op Shoddy en Pokémon online kun je alleen een Arceus gebruiken die max 100 EV's heeft in iedere stat, en niet meer).
    Die spread is veel te hoog voor een Electrode imo. De spread is wel heel mooi, en ik wil hem wel maar je moet er zelf ook wat aan hebben. Ik bedenk me nu net wel dat het een Method 1 spread moet zijn voor Electrode, dus je kan er ook een Deoxys mee vangen. maar je moet het zelf weten, Electrode kan ook in 4th Gen abused worden en dat gaat toch een stuk sneller.

    Vba een nacht laten draaien zou heel tof zijn (Y) ;D
    Zal ik je vanavond de save state sturen?
    Het nadeel is sowieso dat de echt ''ultieme'' spreads (flawless etc) meestal in de miljard en hoger zitten =/ Ik heb bijvoorbeeld 31/x/31/31/31/31 Calm op 3 Miljard oid, en de Jolly spread die je net zei heb ik ook, maar die zijn dus veel te hoog =/

    Mja ik weet dat mn spread voor jou op meer dan een dag zit, maar als ie 1 nacht zou draaien is dat al bijna weer een halve dag (Hij draait nu net een uur ofzo). Dan zou ik de rest zelf kunnen doen en je de .pkmn files kunnen sturen =)
    Nou, myn vba loopt nu voor een 30/x/30/30/30/31 Bold Spread maar mijn VBA haalt maar een snelheid van 400% dus ik hoopte of je hem eens 1 nacht zou willen laten draaien hehe. Je zou dan uiteraard de Pokés ook krijgen die ik met die spread vangen ga.
    Wat voor snelheid haal jij met je VBA, en heb je je PC gewoon snachts aan om te advancen?
    Thanks !! ;D

    Als je er iets voor terug wilt, lmk.
    Ik heb echter niet alles meer op emerald, maar de meeste legends nog wel.
    Do you really have a near flawless careful Registeel with S-Toss? If yes, tell me the IV's and check my old thread for offers (The "FbO's Shiny Thread" one), but post in my new one
    Ik kan de excel files niet openen omdat ik een oudere excel versie heb =/

    Ik denk dat Method 2 frames wel kunnen, alleen je zou ze zelf in een excel bestand moeten zetten denk ik, en dat gaat erg lang duren ben ik bang.
    Links me eens naar die thread met info over dat excel file. Dan kan ik eens kijken of het mogelijk is voor Method 2.
    Ik hoop het ;D

    Eigenlijks wel ja, net als met Method 1 spreads. Maar nu zet je er Method 2 neer.
    Wow, dat is aardig ;D

    Maar ik geef er toch liever iets voor terug, en het liefst heb ik semi rights op dat gele ding xD

    Ik kan zelf ook een 31/31/29/x/29/31 Careful spread doen, maar die duurt me 3 weken en die van jou is beter
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top