Profile posts Latest activity Postings About

  • jos se oli scarf jolly ni se outspeedas adamant shiftryn yhellä numerolla =) tiedäks mitään muit mahdollisuuksii saada tehtyy pokei ilman että omistaa ace kardin tai action replayn? tahtoo tehä sen tiimin =)
    juu kai =D millai Terrakion oli nopeempi ku Shiftry :o ei hitto haluisin ottaa lisää OU:ta olin just keksiny tiiminki ilma mitää weatherii mut sit toi pokemon selector ei toimi : /
    nojoo se on aika vaikeeta pelata sunny tiimiä vastaan ilman omaa weatheriä, koska chlorophyll on sallittu. Mun mielestä sun on paras sää ei weather tiimiä vastaan mut yleensä häviää sandstormille ja rainille
    hmm, no periaatteessa haluisin OU mut jos sul on sandstorm tiimi ni en pärjää tolla mun drought tiimillä
    No UU:ssa ainaki Nidoking hyvä sweepperi jos saa speedii, loistava movepool, meen ny vähä ajaks koneelt pois mut tuun takas 10 aikoihin toivottavasti oot sillon viel tääl =)
    En hirveet suosittelis käyttää imposter dittoo muit vastaa : / ei ol julkastu ja tulee olee OU kamaa
    Joo porygon-z oli alunperin scarffattu, mut olin täs valmistautunu ottamaa UU matsin rampee vastaa, ja sen tiimii vastaa saattais toimii sashil paremmi
    nojoo, haxit kuuluu peliin ja missasin mäki slee powderin ja oli aika huono tuuri confusessa mut oli todella hyvä matsi IMO
    Tees OU tiimi kans ni voidaan matsata joku päivä, mul on vaa weather tiimi (sun tiimi) mut teen non-weather tiimin ni sillon OU on myös mukavaa (Y)
    Toi Tail Glow + Baton Pass toimii äärimmäisen hyvin, ota tiimii joku Scarffattu jolla on vaik Dragon tyypin isku ja sit sweepaat kaikki Volbeatin boosteilla =) sen takii heitin Blastoisen et aattelin E Porygon-Z on Scarfattu ni ainoo konsti selvii on heittää Blastoise mut ei ollu ei =)
    Nojoo, mut sharpedo on glass cannon se ei kestä mitään =) olisin viimeistää saanu sen hengilt Shadow Sneakil
    GG, huh huh olipa matsi =) eks sul ollu sharpedo? en vaa nahny ku se kuoli tais miltank vetaa sen, olin lopus sillee, et voitan tan kunha se ei crittaa ditol no se crittas mu ei riittany iha olisin voinu silti stallat sen pp:t miltankilla, 3-1 koska uutta matsii? meil on ollu kaikki matsit hyvii paitsi se mis voitit, olit liian ylivoimane siin. xD
    juu, tarkotin, et ekaa kertaa ku matsattiin ni otin sun fc:n mikä on sun signatures mut sul oli sittenki joku toine?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top