1. GET SMOGON SHIRTS HERE! First time ever. Limited time only & next time the design will be different, so get it while you can!
  2. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
  3. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.

Smogon Photo Album (old)

Discussion in 'Smogon's Greatest Hits' started by Shiv, Mar 27, 2008.

  1. Accent

    Accent

    Joined:
    Jul 8, 2009
    Messages:
    877
    Why didn't you photoshop it out? Not that it matters it's just strange to point it out.

    (awesome hair)
  2. Optimusje

    Optimusje

    Joined:
    Aug 25, 2007
    Messages:
    901
    I actually didn't notice it if it weren't for the fact you pointed it out

    Oh crud, now I've posted here i feel like i should post some stuff myself too... i'll find something I guess
  3. HiddenDragon72

    HiddenDragon72

    Joined:
    Oct 21, 2009
    Messages:
    75
    And here I was worried there weren't any girls. Looks like that concern was unfounded ;)
  4. ScantraxxRootz

    ScantraxxRootz

    Joined:
    Nov 3, 2009
    Messages:
    32
    Haha because I'm really useless with computers =P i just wanted to look like a dinosaur! Rawr!
  5. Fishy

    Fishy

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    3,215
    Yeah, I guessed that too since it's plugged into something. So awesomee.
  6. N-Man

    N-Man

    Joined:
    Jan 26, 2005
    Messages:
    68
    [​IMG]

    Cheers, bitches.
  7. DM

    DM Ce soir, on va danser.
    is a Site Staff Alumnusis a Super Moderator Alumnusis a Smogon IRC SOp Alumnus

    Joined:
    May 24, 2005
    Messages:
    12,816
    fucking APPROVED
  8. lol permanent name

    lol permanent name

    Joined:
    Jan 4, 2009
    Messages:
    174
    yea its an electric ukulele

    for the record i play guitar, ukulele, piano/keyboards, drumset, ocarina, and tabla drums

    [​IMG]
    theres a few instruments
    [​IMG]
    and theres the drumset, complete with bongos, a self-hammered cymbal, a pasta strainer, and a pot (the last two are held firmly and place with duct tape and shoe strings)

    also thats an old picture of my drumset, i recently moved the floor tom on the left to the right side of the set and started using a tilted up bass drum as a tom on that side

    and weve moved that sound system/entertainment center into my room
  9. Mike B

    Mike B

    Joined:
    Jun 2, 2005
    Messages:
    2,614
    yeah that ricer computer totally makes up for it though
  10. WaterBomb

    WaterBomb because exploding camels wasn't enough
    is a Forum Moderatoris a Battle Server Moderator
    Moderator

    Joined:
    Dec 17, 2005
    Messages:
    5,075
    You call that a mug? Pfft!
  11. N-Man

    N-Man

    Joined:
    Jan 26, 2005
    Messages:
    68
    There are bigger ones, but those don't have my name engraved ;).
  12. Fishy

    Fishy

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    3,215
    Oh my god LOL PERMANENT NAME you bought the dragon tooth ocarina? I have two of the pendant ones! Oh man let's run through the woods playing Zelda songs, aaaa, haha. Exciting! I will take pictures of mine when I get home. :)

    edit: N-Man, haha. Your picture made me laugh.
  13. N-Man

    N-Man

    Joined:
    Jan 26, 2005
    Messages:
    68
    Is that what you kids call it these days?
  14. Stallion

    Stallion Joe Cool
    is a Battle Server Moderator Alumnusis a Past WCoP Winner

    Joined:
    Jun 11, 2006
    Messages:
    5,265
    Just some more recent (2 months ago-ish) photos with me and my recently moved away bestie:

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    (yes this one is retarded I know :P)
  15. lol permanent name

    lol permanent name

    Joined:
    Jan 4, 2009
    Messages:
    174
    the dragon tooth is fucking sexy, im very glad i bought it as my first ocarina
    and yea running through the woods playing zelda songs sounds mighty good right now

    on a side note ive decided to take up trumpet and harmonica in addition to those instruments
  16. Fishy

    Fishy

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    3,215
    so they have come later than I said, but here they are!

    [​IMG][​IMG]

    The white one is named fleck, and the blue/lavender (it is more lavender without the flash) doesn't have a name. The white is just one octave higher than the other, and I love them both very much.
  17. lol permanent name

    lol permanent name

    Joined:
    Jan 4, 2009
    Messages:
    174
    the white one reminds me of a bowl i used to have, shit hit like a champ

    although now i primarily either smoke out of my 5 foot long telescope bong, my sherlock or ill just roll

    ill probably edit with a pic of the telescope so im not too off topic
  18. Fishy

    Fishy

    Joined:
    Jul 23, 2008
    Messages:
    3,215
    also here is my uncle's cute dog named MILA (MEE-luh)

    she is a Labrador/Pit bull mix. and she smiles :)


    [​IMG]
  19. Anti

    Anti
    is a Forum Moderator Alumnus

    Joined:
    Jul 2, 2007
    Messages:
    5,021
    that's actually (i hate dogs) adorable

    what a claim to fame!
  20. lol permanent name

    lol permanent name

    Joined:
    Jan 4, 2009
    Messages:
    174
    [​IMG]

    the telescope bong in all its glory (bowl on the right)
  21. Mountain Dewgong

    Mountain Dewgong

    Joined:
    May 9, 2009
    Messages:
    1,778
    Do you smoke grass out in space, man?
    Or do they smoke astroturf?
    Oh yeah, oh it's such an artificial high
  22. Bam

    Bam

    Joined:
    May 28, 2007
    Messages:
    1,394
    New haircut for track season, decided I wanted to look different and so here we are. Taking random pics with my girlfriend is coolio :D

    [​IMG]

    edit: my grandma painted the painting in the background, we have tons of her paintings around our house
  23. ScantraxxRootz

    ScantraxxRootz

    Joined:
    Nov 3, 2009
    Messages:
    32
    I get bored easily! Shade took this picture xD!

    [​IMG]
  24. 6A9 Ace Matador

    6A9 Ace Matador veni, vidi, vici, VERSACE, VERSACE VERSACE

    Joined:
    Oct 10, 2008
    Messages:
    1,755
    lol permanent name are you sure you're old enough to take drugs

    also cute fishy!
  25. lol permanent name

    lol permanent name

    Joined:
    Jan 4, 2009
    Messages:
    174
    can you remind me as to the legal age limit to consume marijuana

Users Viewing Thread (Users: 0, Guests: 0)