clius
Reaction score
488

Profile posts Latest activity Postings About

  • hiiii clius dou tour when? weekends are cool, like saturday and sunday nights especially
    clius
    clius
    let's aim for later sunday pls
    kaori
    kaori
    yea sounds good ill let you know later if i have to work that day or not, ill find out thursday
    hi we play for worlds longest for dou. I'm gmt-7 and available after 3:30 most weekdays and most of the weekend
    Anything I can do to help improve/grow the DUU community? I'd like to see it get big, especially going into 7th gen, but that's just part of things.
    Hi there, we're paired for the Doubles Seasonal again. As usual I'm GMT+8 but my availability is wider now because my exam period is just finishing up. Let me know when is good for you so I can schedule around that; in general I prefer weekday evenings or weekends.
    clius
    clius
    lol smfh why do i have to play you this early again >:(
    Hi clius, stratos is permanently banned from the site. Please disqualify him from the UU doubles tournament.
    clius
    clius
    Yeah Kami told me to do it too, I'll get to it. Thx nerd (not an insult lol)
    5k wonder clius we must do battle. If we could so somepoint from Friday onwards that would be best, also I'm GMT+1 as you may know :S
    clius
    clius
    Shite I'm open Friday morning my time lets do it
    Yoda2798
    Yoda2798
    okay lol
    clius
    clius
    hi shaian! Can u call me the player formerly known as clius? Thinking about a name change to C✿lIuS❀✿❀.
    shaian
    shaian
    hi the player formerly known as clius
    clius
    clius
    Haha ello
    when you ask me a question as I'm afk then leave a minute later D:
    Yoda2798
    Yoda2798
    also in a vaccum mamo has great coverage, and ice shard seems cool, but the speed is a little lacking I guess, also I haven't actually tried it out :S
    "Since a lot of the other DUU guys have been picking classy, deep, obscure references for their nicknames, I chose to give it a shot." you better not be on about mine imo tbh
    clius
    clius
    Mostly xzerns. And yours :<
    C✿lIuS❀✿❀, just so i never lose this A E S T H E T I C e: not like anyone looks at my wall anyways
    Yoda2798
    Yoda2798
    I do D: (I like how this is kind of late though lol but like I said I've been busy this week)
    clius
    clius
    aw thanks yoda <3
    Yoda2798
    Comment on this post with a mood of your choice and I'll compose a short musical piece in the next 3 weeks
    hey, we're paired for smogon doubles r2! I'm GMT +10 and can play any day that isn't fridays. When are you free?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top