Faded
Reaction score
94

Profile posts Latest activity Postings About

  • Bw champs im -4 lmk what works
    Faded
    Faded
    yh so i lowkey forgot i even entered this tournament, my bad. you can just take the activity win, i won't really be able to play before the deadline
    Insult
    Insult
    ok
    Hi we're paired for BWGC, GMT+2, available wed thurs fri any time before 10pm, when do you wanna play?
    Faded
    Faded
    yh so i lowkey forgot i even entered this tournament, my bad. you can just take the activity win, i won't really be able to play before the deadline
    Quarante8
    Quarante8
    Its fine man the TDs already changed the matches, no need for you to worry about it.
    gotta play for the clear skies tournament, tell me your availabilities for this week-end please
    we're up for adv ubers, im gmt -7 and can play in my afternoons or evenings. when do you want to play?
    Raseri
    Raseri
    o timezones, it was still friday my time when you vmed me lol
    Raseri
    Raseri
    thats fine tho
    Faded
    Faded
    sry, I forgot about our match today and i'm really busy next week so you can have the win
    hey we're paired for bw cup lemme know when you wanna play. I'm GMT -4
    Faded
    Faded
    Nvm, PS wont't log me in. PS is fucking garbage, come to the PO main server if you can
    Halcyon.
    Halcyon.
    Sorry i waited around but Ps is so garbage lol. I actually can't play on PO. We're just going to have to wait until PS stops fucking around I guess.
    Faded
    Faded
    We need to play again for Farm League! Available this weekend, what time suits you the best ?
    sup we fight for farm league. if you're from germany as your profile says, we share the same timezone. i can do pretty much any time and i'd prefer doing it sooner rather than later. idk if you go on po at all, but you can always find me there. i'll join the #ubers room on ps! too. what time works best for you?
    Faded
    Faded
    I'll be waiting until 1:30 pm in the ubers room on ps and on the server "Pokemonexperte" on PO (I would prefer battling on PO). If that doesn't work I should have time today or tommorow at 8 pm.
    ZoroDark
    ZoroDark
    ok im there
    faded,we must need to fight for the First blood,when can you fight?
    I can fight from 17:00-20:00 like everyday and in weekend too(we have same timezone)
    hey bud we're scheduled for R1 of the ORAS NU Tour. I should be available literally all next week after this sunday so you give me your availability and we'll go from there. I'm GMT +5
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top