motherlove
Reaction score
3,826

Profile posts Latest activity Postings About

  • viens on joue AAALT et stab dans la même soirée (samedi dcp), dans l'ordre que tu veux
    Paired for bh7 Ladder Tour Playoffs. I'm gmt +4. Schedule kinda crazy, so lmk what times work with you and I'll try to make sure I'll have an opening then.
    XxSevagxX
    XxSevagxX
    we're paired for aaa ladder tour >.< Sorry, I forgot this isn't bh
    motherlove
    motherlove
    I'm gmt+2, any day after 18h my time should be ok.
    XxSevagxX
    XxSevagxX
    sorry about not being all the great with regards to scheduling. Can you play tomorrow? And would it be possible if we could play at like 15h your time. If not then I can prob do 18h your time on friday, tho I'd prefer not to. Whatever works w/ you tho.
    when do you wanna play for ompl? gmt-4, would prefer later Sunday if possible but can do most days barring Saturday
    motherlove
    motherlove
    Sunday works, 21h GMT? Or any other time that's convenient for you as long as it;s not in your early morning since I'm GMT+2
    Fc
    Fc
    yeah 21h GMT+0 should work
    pour l’ompl tu veux jouer quand ?
    J’aimerais vraiment jouer avant le week end du coup idéalement jeudi ou vendredi à +\- l’heure que tu veux
    Osake
    Osake
    Nan j’aurai pas du tout le temps de build 3 teams désolé
    Osake
    Osake
    Et pour vendredi 21h je check les autres schedule et jte dis ça dans 5 minutes
    Osake
    Osake
    ouai vendredi 21h c’est ok
    (On doit poster notre scedule pour l’ompl sur nos murs smogon du coup je le mets ici)

    Playing against motherlove for ompl on Saturday 9pm gmt+2 (bo1)

    Good luck !
    i actually checked PS and discord to see if you were on after i saw your post on rip numbers. really made me nostalgic. nice to see you still sticking around after all this time! building gen6aaa and playing private matches with you and lax was probably the most fun i had with comp pokemon
    motherlove
    motherlove
    Ngl I didn't expect an answer, very glad to see you're doing well. I had a similar nostalgia rush when I was trying to gather the replays for banned abilities, went through the council convo and looked at a ton of old replays. I love the seeing the combination of wacky shit, trashtalk, playing ridiculously aggressive and ofc the hour long post game analysis to come up with even wackier shit. We did have a lot of fun.
    imas
    imas
    i still check smogon/ps when i'm extremely bored, but don't stay very long since I'm out of touch with whatever's happening and don't have anything to do/don't play pokemon. It's always fun seeing/talking to people from when I was active on PS though.
    Lovely post on the AAA thread :)) :heart:
    motherlove
    motherlove
    Thanku :) I didn't know it was things ppl cared about but being wrong in this case is a pleasant surprise.
    Yesterday I went through a lot of pages of old council convo to fetch the reasoning on all the quick bans during the Lcass times. It was quite a weird trip to the dark times of AAA.
    motherlove
    motherlove
    Also everyone was so much more passionate about Innards out than they were about any of the other ostensibly broken abilities such a Contrary, Protean or Stakeout. It's kinda funny in a way, I'm glad I'm not the only one who hates this garbage.
    YEEEEEEEEAHHHHHHHHH
    motherlove
    motherlove
    YEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    aesf
    aesf
    COMEEEEEEEE BAAAAAAACK FOR OMPL no fr it's starting next week
    What about a Species Clause with 2 Pokémon of the same form and species, and one has to be shiny and the other doesn’t?
    This could prevent naming as an issue, and due to the fact they are different, it would force the simulator to not stack more than 4 moves on a Pokémon.

    I think that might aid you in your argument.
    we're up for freak rands 'murica evenings and weekends work for me
    I've just seen your post in the AAA thread about when you were running Drizzle Blastoise back in the day!
    Those were good times man.
    If I recall correctly, you ended up sweeping me with a PH Snorlax or something like that after trying out a few different teams.
    Really doesn't feel like that long ago. Hope you're doing well these days
    w0rd
    w0rd
    It's so weird - I can barely remember what I had for lunch a few days ago, but still remember pokemon battles from like 5 years ago!

    It's actually really cool to hear you were inspired to improve so you could beat me. Like I was obviously a well-respected player but it felt almost like a meme at times, haha.
    w0rd
    w0rd
    Yeah, good luck with OMPL too. Who knows, we might even end up on the same team.
    I'd definitely be down for some AAA for old times sake. Just need to brush up on my metagame knowledge a bit so it's actually a worthwhile battle
    vivalospride
    vivalospride
    you're both beautiful people
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top