Search results

  1. Nuxl

    Smogon Charity Bowl III - Signups

    In
  2. Nuxl

    NOC 9p/13p semi open

    it was a fun month of mafia while it lasted
  3. Nuxl

    NOC 9p/13p semi open

    will fill in details later + gauging basic interest, might just use a matrix setup general mafia rules apply, type in to join
  4. Nuxl

    Official Smogon Tournament XVIII - Round 4-C

    won ggs, sorry for the hax
  5. Nuxl

    Official Smogon Tournament XVIII - Round 3-A

    won v makesuit ggwps
  6. Nuxl

    NOC Wikimafia, The Free Online Mafia [TOWN+BROIL WIN]

    this was fucked up and there was no reason to say this, i would feel like shit if i were scum watching this happen which led to the dumb af mass where scum didnt even have fakeclaims in a 12v3 ggs though strong town play + role usage led to a super deserved win though. s/o psy for posting like...
  7. Nuxl

    Official Smogon Tournament XVIII - Round 3-A

    won v algeria in 2 ggs
  8. Nuxl

    Official Smogon Tournament XVIII - Round 2-A

    extension pls, we’ll do ours as soon as possible
  9. Nuxl

    Other Smogeimm 2 - Bigvivor bc y'all are obsessed with that game for some reason

    are you in or did you just want to say that
  10. Nuxl

    Other Smogeimm 2 - Bigvivor bc y'all are obsessed with that game for some reason

    you could! it's less real-time which might hurt interactions but nothing's stopping you from doing that yeah
  11. Nuxl

    Other Smogeimm 2 - Bigvivor bc y'all are obsessed with that game for some reason

    you communicate with other players over discord, but forums will give results and role pms we might move to a discord server to make things more convenient but the cohosts r asleep rn so tea
  12. Nuxl

    Other Smogeimm 2 - Bigvivor bc y'all are obsessed with that game for some reason

    im sorry one of yall better join at the very least
  13. Nuxl

    Other Smogeimm 2 - Bigvivor bc y'all are obsessed with that game for some reason

    But I did win bigvivor so yeah thanks kingie ily
  14. Nuxl

    Wikimafia - The Free Online Mafia [SIGNUPS, NOC]

    i'll be a sub
  15. Nuxl

    NOC Bigvivor Mafia Game Thread Day 5

    no outside contact
  16. Nuxl

    NOC Bigvivor Mafia Game Thread Day 5

    i jailed you LOL BYE
  17. Nuxl

    NOC Bigvivor Mafia Game Thread Day 5

    good game! thanks for signing up everyone, it was super fun to play maf w a lot of people here in a while. i feel like 24 was a lot but i hope you had fun for at the very least, some part of the thread! we should probably do some more standard 9, 13, or maybe even 17ers if people would be...
Top