Search results

  1. ayevon

    today doesn't really work for me anymore is there a time fri-sun that works

    today doesn't really work for me anymore is there a time fri-sun that works
  2. ayevon

    wanna do tomorrow or saturday after 5?

    wanna do tomorrow or saturday after 5?
  3. ayevon

    im also -4, what days/times are best for you?

    im also -4, what days/times are best for you?
  4. ayevon

    should be fine

    should be fine
  5. ayevon

    hey brother zupl, wanna play thursday or friday?

    hey brother zupl, wanna play thursday or friday?
  6. ayevon

    bwpl whens good for you

    bwpl whens good for you
  7. ayevon

    sorry!

    sorry!
  8. ayevon

    Tournament ZUPL IV - Week 5

    had the dice weighted towards me vs finch gg https://replay.pokemonshowdown.com/smogtours-gen7zu-643200
  9. ayevon

    sounds good

    sounds good
  10. ayevon

    how is me saying when can you play and them replying when can you play activity lol he ignored...

    how is me saying when can you play and them replying when can you play activity lol he ignored me the whole week on smogtours
  11. ayevon

    i can play whenever u pick the time

    i can play whenever u pick the time
  12. ayevon

    im online on ayevon

    im online on ayevon
  13. ayevon

    bw ssnl when can u play

    bw ssnl when can u play
  14. ayevon

    yeah that sounds good

    yeah that sounds good
  15. ayevon

    zupl im -4 i'm going on a trip this weekend but can play anytime monday through friday lemme...

    zupl im -4 i'm going on a trip this weekend but can play anytime monday through friday lemme know when works
  16. ayevon

    BW BW OU Summer Seasonal #4: Round 8 [Replays Now Mandatory]

    https://replay.pokemonshowdown.com/gen5ou-1624198455-qvvszcv70awzqquch91r22ozvn8jsnypw https://replay.pokemonshowdown.com/gen5ou-1624203018-wveksggbae5z7dv5tb7a3j6lpr64egxpw https://replay.pokemonshowdown.com/gen5ou-1624205907-u3vvuwekn0km5ypk3dmgjlc9s6d4nnrpw won in 3 vs marshall law thx for...
  17. ayevon

    works for me see you then

    works for me see you then
  18. ayevon

    -4 you can pick a time

    -4 you can pick a time
Top