SoggyDoggySage
Reaction score
143

Profile posts Latest activity Postings About

  • hey, when do you wanna play for natdex draft? im gmt+2, can do saturday or sunday evening/night
    Isa
    Isa
    hey, i misread your first message and thought you meant my midnight between sunday/monday, not between saturday/sunday. are you still available to play?
    SoggyDoggySage
    SoggyDoggySage
    Yeah I'm ready if you wanna send to SoggyDoggySage?
    Isa
    Isa
    cheers, will do momentarily
    Hello, we play for Draft League World Cup
    I'm GMT+2, should be available on weekdays after 6pm mine, or pretty much any reasonable time on weekends
    We have until Sunday May 5th to play, so lmk which specific day you'd like to play
    Have a nice one!
    Clementine
    Clementine
    yo, any chance you wanna play today? I ended up having more time than I expected
    SoggyDoggySage
    SoggyDoggySage
    Shoot sorry, didn't see this yesterday. I'm on now as SoggyDoggySage whenever you're ready though. I apologize again
    Clementine
    Clementine
    no worries at all
    I'll be a little bit late, I'm not home yet
    I should be on within 15 minutes
    hello draft winter ssnl. I work from 9 AM and basically get home at ~8 PM PST every day this week except sunday, which I should be free for any time on that day. Let me know whens best for u
    SoggyDoggySage
    SoggyDoggySage
    Sup! I'm EST and Sunday would work great for me too. Wanna say something like Sunday 6pm your time?
    Nuxl
    Nuxl
    ya that works! thanks and see you then
    Hi, we play for draft summer seasonal. What's your availability? I'm GMT-3 and should be good to play all days between 2-11 PM except Sunday.
    SoggyDoggySage
    SoggyDoggySage
    Hey, Satuday at 9 pm your time work for you?
    vmnunes
    vmnunes
    Should be good
    vmnunes
    vmnunes
    I'm online on smogtours rn
    Hey man, we gotta play for ORAS draft, I'm GMT+1, I'm free most of tuesday, wednesday barring the evening, free thursday after 10pm, saturday after 6pm and free on sunday for most part, lemme know what would work for ya
    TwentyTwan
    TwentyTwan
    Yeah, that works for me no problem! See you then!
    TwentyTwan
    TwentyTwan
    Ah, my apologies I'm GMT+2 with summer time, so I'm already around if you are lemme know! If not totally cool to play in an hour 10
    SoggyDoggySage
    SoggyDoggySage
    Oh I could play rn if you want! tag is SoggyDoggySage
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top