lolnub
Reaction score
70

Profile posts Latest activity Postings About

• Maar neem aan dat je de Pokémon zelf wel houdt toch? Ik heb net White Kyurem verslagen, wat ontzettend vet was dat zeg xD
    Nice, druk bezig dus. Hoeveel RNG abused heb je er inmiddels? En wat voor team ben je nu aan het maken?

Ik ben nu net voorbij de 8e badge, duurt best lang die storyline van BW2 XD
    Ja was laatst in de stad en ik dacht fuck it, ik koop t spel gewoon xD Nee op msn en skype kom ik ook nooit meer, zit wel elke dag op Facebook hehe. Maar doe je ook nog RNG abusen? En ga je straks Pokémon X of Y halen?
    Heb je trouwens Facebook? Of iets anders waardoor we af en toe nog contact kunnen hebben? Als je dat leuk lijkt hoor. Net een nieuwe behuizing voor mn DS Lite gekocht, kan ik daar eindelijk weer fatsoenlijk op RNG abusen ^^
    Hey, over die Ruby/Sapphire Challenge, hoe zijn de regels?
    Anderhalf uur en twee Pokémon
    of
    na een bepaald gebied een X-aantal Pokémon op een bepaald level?
    Of
    Iets heel anders?
    It may be me but I don't remember the battle lol Maybe it was one of the matches I played a little drunk with my friends haha Anyways I would have liked to finish that battle it was interesting as I can see from what you have told me xD
    oh lol, I didn't notice this message. I don't know what DC are you talking about, I only had around 40 matches and I didn't DC in any of those matches but I got DC'd a lot, so I don't know if you think I DC'd. Maybe it was one of our connections, but I don't think so, I can't remember a single battle I was losing and my connection went down. In fact, I can't remember any battle when my connection went down. I didn't manage to break the 1700 mark so as you can see I don't care about ratings so I don't DC.
    Please try refreshing my memory lol
    Oh lol, ja ik heb een nieuwe laptop, staat nog geen msn op maar ik gebruik het nooit meer :p maar ik slinger het nog wel een keer aan, na het eten zo denk ik wel effe. ^^
    Ja joh? Dat is echt belachelijk veel dude. Ik zit nu in mn 17e box met EV'd, en 13e box met UT :P Dus ik kan nog wel even. xD
    Hehehe oke :P Klinkt inderdaad wel vet. Ga je B2/W2 halen? Ik heb nu dan een DSi, maar kan daar mijn AR niet op gebruiken >_> Echt vet stom. En weet je of je met een DSi ook kan RNG abusen? Zo ja, dan knikker ik mijn DS Lite gewoon weg. Of ik laat een nieuwe behuizing om het scherm zetten, kost me dan weer 30 eurootjes.

Zijn er trouwens nog Pokémon van mij die je wil hebben? :P
    Ah je kijkt hier nog met enige regelmaat! Leuk. Zeg, ik heb een DSi gekocht, zodat ik daarmee via een WPA router kan ruilen. Laatste XP pc hier moest ook naar Windows 7, dus kon niet meer op Wi-Fi met de DS Lite..

Maar goed, ik kan dus weer ruilen, vechten, alles. Heb het RNG abusen ook weer opgepakt, dus als je het leuk lijkt dingen te ruilen of weer eens te battlen (aka jij mij inmaken), laat maar weten ^^
    Thanks a lot man. Just VM me when you'd like the Duskull. If you can use Pokecheck, I can put it there.
    When you mentioned Duskull, I hope you meant the Relaxed one since that one's mine.

I'll be available whenever so if you can trade now would be an ok time.
    Ik kan niet op internet dus ik kan mezelf niet registreren, team is wel bijna klaar, in de hoop dat ik mezelf nog kan registreren.
    Dankje! Ja dat wordt de volgende stap haha. Ik moet ook nog even leren Wondercard RNG'en op platinum, maar volgens mij is dat best lastig toch? met die NPC's?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back