lolnub
Reaction score
70

Profile posts Latest activity Postings About

• Thundurus (M) @ Yache Berry
    Trait: Prankster
    Shiny: Yes
    EVs: 252 Spd / 252 HP / 4 SDef
    Modest Nature
    - Thunder Wave
    - Taunt
    - Substitute
    - Hidden Power [Flying]

Tyranitar (M) @ Focus Sash
    Trait: Sand Stream
    EVs: 252 Atk / 252 HP / 4 SDef
    Adamant Nature
    - Protect
    - Crunch
    - Pursuit
    - Rock Slide

Metagross @ Shuca Berry
    Trait: Clear Body
    EVs: 252 Atk / 252 HP / 4 SDef
    Adamant Nature
    - Ice Punch
    - Bullet Punch
    - Earthquake
    - Iron Head

Jellicent (M) @ Rindo Berry
    Trait: Water Absorb
    EVs: 252 Def / 252 HP / 4 SAtk
    Bold Nature
    - Scald
    - Toxic
    - Recover
    - Ice Beam

Latios (M) @ Life Orb
    Trait: Levitate
    Shiny: Yes
    EVs: 252 Spd / 252 SAtk / 4 HP
    Timid Nature
    - Psyshock
    - Thunderbolt
    - Hidden Power [Fire]
    - Dragon Pulse

Amoonguss (M) @ Leftovers
    Trait: Effect Spore
    EVs: 252 SDef / 252 HP / 4 SAtk
    Calm Nature
    - Rage Powder
    - Spore
    - Giga Drain
    - Protect
    Oke, dan vervang ik Zapdos voor Thundurus, en Garchomp voor Tyranitar. Welke nature enzo moet ik dan hebben? Kan ik hier dan die Modest HP Flying Thundurus gebruiken? Ga nu eerst mijn White uitspelen, moet er ook maar eens van komen haha.

Je mag btw maar 1 Pokémon in slaap hebben, maar mag je wel meerdere Paralyzen?
    Ik ga trouwens die Modest HP Flying Thundurus vangen, Shiny ^^ voor Thundurus zijn de frames lager dan voor Tornadus, toch?
    Aii, gelukkig heb ik daar geen last meer van :P Succes met je proefwerken!

Ik heb ook nog effe zitten denken, en ben op dit uitgekomen. Ja, heb veel zitten lezen :P

Zapdos
    Garchomp
    Metagross
    Jellicent
    Amoonguss
    Salamence, alleen ben ik over die nog niet helemaal zeker
    Ik vang echt de meest mooie dingen op White 2 man haha :P Ik ben morgen middag/avond wel weer hier te vinden, en ook op Showdown. Kunnen we dan ff testen, en kan je me meteen vertellen hoe en wat :p
    Edit:

Team aangepast! Ben benieuwd wat je er van vindt. Volgende keer op PS even mijn team testen? Ik zal waarschijnlijk grandioos falen, maar al doende leert men, toch?

Ik ben alleen even niet zo zeker van wat het doel van mijn team nou moet zijn.

Bestaat dus uit:
    -Jolteon
    -Aerodactyl
    -Metagross
    -Jellicent
    -Haxorus
    -Amoonguss

Wat kan een goed doel zijn? Sweepen met Haxorus. Of; Paralyzen en zorgen dat er geswitched wordt op de Stealth Rock.

Moet nu de moves, natures etc. gaan bepalen maar er staat in dat artikel dat je eerst een doel moet hebben haha
    Top, ik zal die links allemaal eens bekijken. Heb ook Pokémonshowdown nu ook aangeklikt, sta daar online als Buckert. Eerst effe al mijn UT uploaden op Pokécheck en dan ga ik lezen :P
    Ja heb nu een DSi gekocht waarmee ik op internet kan. Chil, ik ga me ook inschrijven dan ^^ Heb ik nog even om een heel team te maken
    Hm, er is dus nog echt genoeg te leren xD Maar in VGC battles wordt dus wel vaak substitute en protect gebruikt enzo toch? En hoe weet ik nou wat voor EV's ik ze moet geven :p
    Ok dan doe ik die wel opnieuw haha. Heb ook Modest Heatran gevangen, met HP Ice. VGC'12 set gegeven die op Smogon stond, dan is die nu goed toch?
    Aha, heeft een Escavalier in een ander soort gevecht nog zin met Brave 31 spe? Anders laat ik die wel vrij als ik er 1 met 0 speed heb. Ben nu btw alles aan het uploaden op Pokecheck.org, geeft wel een mooi overzicht
    Zo heb net effe 9 Pokémon EV trained op Black haha. Alleen mn Kyurem en Reshiram moeten nog, dan heb ik alles weer up to date.

Denk dat ik aan dat lijstje ga beginnen met wat jij ook nog niet hebt, kun je dat wel van mij krijgen als je wilt. Zijn er nog dingen in mijn thread die je nodig hebt?

Trouwens, ik heb wel een Sassy Amoonguss, dus die kan al van het lijstje af. Mag je ook wel hebben als je wilt. ^^ En die Escavalier, moet die perse 0 speed hebben? Mijne heeft 31..
    Yo man,

Als je een keer tijd hebt, zou je dan mijn thread een beetje kunnen bekijken? Kijken of ik nog echt belangrijke Pokémon mis :P Zag al wel op die VGC filmpjes veel dezelfde voorbij komen, die heb ik ook allemaal wel, maar weet alleen niet wat voor natures en movesets etc je daar voor nodig hebt. Naja kijk maar, als je zin en tijd hebt ^^
    Ben nu het filmpje van gister aan het kijken, man wat duurt dat lang zeg haha. Heb je een linkje van jouw filmpjes? Die wil ik wel graag zien hehe
    Hehe. Ja het is zo makkelijk om even een code te gebruiken dat die legends er weer staan. Kans is 90% dat wanneer ik een VGC team ga maken, ik het hele team moet gaan abusen.

Ja ik kan er nog niet veel uit opmaken, welke delen van de site raad je me aan goed te bestuderen?
    Omdat ik die Timid HP Ice van jou nog steeds heb, en er verder geen andere opties zijn :P Mocht ik, als ik straks voor VGC teams ga maken, deze toch nodig hebben maar met andere nature/HP, dan gebruik ik wel een rebattle code ^^ HP Ghost is lastig te vinden op mijn RNG Reporter >_>
    Zo HP Rock Virizion is binnen, nu HP Ghost Cobalion. :D Valt nog best mee, dat abusen in White2
    Oke nice. Heb me daar geregistreerd onder dezelfde naam als hier. Zal wel eens een beetje rondkijken vast. :)
    Ja dat lijkt me wel nice, als ik het dan ook enigszins begrijp kunnen we vaker tegen elkaar battlen, om te oefenen.

Thanks ^^ Was eigenlijk best simpel. Ga nu Timid Cobalion vangen met HP Ghost, Timid Virizion met HP Rock en Adamant Terrakion, daarna wil ik graag VGC teams gaan maken.

VGC werkt anders dan double battles in de subway? Daar had ik een streak van 88 oid haha
    Zeg, waren wij niet eerder met een bepaald soort toernooi bezig? Kan me herinneren dat we dat nooit af hebben gemaakt, of wat uberhaupt de stand was. xD Dat nog eens over doen?
    Verdorie, mn DS moet nog een keer open. Linker luidspreker werkt niet xD Was ik even vergeten haha. Ga nu trouwens Reshiram abusen, daarna Kyurem ^^
    Ja daar heb ik nu ook voor gekozen :p heb alleen dat gedeelte vervangen waar het bovenste scherm en de speakertjes in zitten, moest dat hele ding uit elkaar verdorie. Maar, het is me gewoon gelukt. :') Volgende week White2 helemaal uitspelen, en dan eens even zien waar en hoe ik de draad ga oppakken met RNG abusen. :) Denk dat je inmiddels 2x zoveel hebt als ik xD
    Ja ik ga straks ook weer volop RNG abusen. Moet alleen nog effe zien hoe ik alles precies ga indelen qua boxen etc.

Heb trouwens net mn pakketje binnen om mn DS te fixen. Het is wel allemaal imitatie spul, maar goed. Echt alles zit er bij, de onderkant, alle knopjes, schroefjes. Zal ik alleen het bovenste scherm vervangen, of gewoon alles? :p
    Abuse je trouwens nog op 4th gen of doe je nu alles op BW2? En heb je daar ook al je Pokémon staan?

Heb nu Black met al mijn EV'd, White met al mijn UT, en nu ook nog White2 waar ik ineens veel meer kan abusen.. moeilijk moeilijk.. :P

Ben nu in Victory Road, dit is mijn team:

Golduck lvl 58
    Magneton lvl 58
    Serperior lvl 58
    Gigalith lvl 58
    Unfezant lvl 58

Magneton is echt kicken hier man, met Eviolite echt niet neer te krijgen :p
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back