Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Welcome to Smogon! Take a moment to read the Introduction to Smogon for a run-down on everything Smogon, and make sure you take some time to read the global rules.
Gig (gid of destruction) is een DLC character in disgaea 4 en kent enkele OP attacks en heeft vreselijk hoge attack en HP
Ik heb 20ish keer hem naar het max level gebracht (9999) en elke keer gereincarneerd (dus stat bonuses) en elke cyclus 6 keer de chara world er mee gedaan (geeft speciale effecten, stat bonuses en andere boosts aan het character in kwestie) eindresultaat:
Movement is verdubbeld en bijna het hoogste beschikbaar, counter is ook vreselijk hoog. Hp en attack zijn dan al zijn beste stats maar toch. OP attacks die 75 crit chance hebben...
Dit is op level 4500ish en met zijn equipment. De andere stats zitten rond 500 000 (4500 is een gemideld level post game)
Ik ken het spel persoonlijk niet, maar het klinkt alsof jij je er erg lang mee hebt kunnen vermaken. Like unbeatable. Jeej, ik ga nog een Diancie SR'en!
Lol 125 uur op een spel is voor mij niet eens abnormaal (maar ik zit elke dag 2 uur inde bus als ik naar school ga dus ja). Het is de beste SRPG die er is (ooit heeft het die award gewonnen). En ja unbeatable (ik zal een voorbeeld geven)
Geweldig! Als ie toevallig naive is laat het me weten
Strategy. Nou dat klopt maar disgaea 4 heeft een playable character nisa en die krijgt 1% stat boost for elk uur gespeeld...
Ok? Ik zit vast op baal man! Baal is de op een na sterkste character uit het spel. Elke fight is gemakkelijk en toen kwam baal...
Op diancie zijn trick room spreads en speed+ natures de beste en naive vind ik persoonlijk de beste nature. Dus als je uitendelijke SR naive is en goed (naar mijn normen) laat het me weten