Smogon Forums

lockiegengar12
Yes please! Esmeya is helping me with some, but I still require Moltres, Entei, Raikou, Mesprit, Uxie, Azelf, Heatran, Tornadus and Yveltal. Would that be OK? My FC is 0834-4093-3586.
ProjectTitan313
ProjectTitan313
Yeah that's all good. Lemme know when you're done trading/open :P
ProjectTitan313
ProjectTitan313
Also you need that Lati twins avatar back, Swablu is cute but seems off. lol.
lockiegengar12
Swablu is kinda my base form, but I'll try find a good one, heh. I'm coming online now.
ProjectTitan313
ProjectTitan313
ok; using my OR atm so OT is Anna
lockiegengar12
Messed up, still gotta receive a couple more from esmeya ;;
ProjectTitan313
ProjectTitan313
That's ok LOL just throw a trade request at me after and lemme know what you need if it's different than the above list :P
ProjectTitan313
ProjectTitan313
You're fine guys, I'm organizing boxes and shit anyway :P
Top