JockeMS
Reaction score
345

Profile posts Postings About

• I have black but I just started recently (Only one badge >_>)

Gimme a word when you are ready to trade in HG. Do you know how to use Pokeshifter?
    A currency of some sorts in the WiFi board, in most cases 1 credit=1 Pokemon, some may charge higher for some rare stuff. In my case, you get 6 Pokemons :)
    >_> Too late, I got one.

If you list the IVs you might be able to change my mind. 1-2 Pokes depending on the quality
    Har inte fångat den än, och jag slösade min masterball på Reshiram (visste inte att den hade uberhög capture rate D:) så det kommer nog bli jobbigt att fånga den xD
    En bellsprout går bra, weepinbell var min favorit när jag var mindre så den måste man ju ha xD
    Hm, säkert så man ändrar itemen som är till salu i black city också :/ Nä, jag har ingen aning om hur man kommer dit. Vilka pokémon är det du möter?
    Om du råkar ha någon gen 1-4 starter, growlithe eller nån rolig white forest pokémon som porygon skulle det vara väldigt intressant. :)
    Jag skulle gärna vilja ha en Monozu med Dark pulse, om du bestämmer dig för att breeda en sån. Enda sättet att få ner egg moven är med en seviper från 4:e generationen som kan dark pulse tror jag, men jag har inget japanskt 4:e gen spel.
    Okej, min FC är 1463 1808 3381 btw, håller på och kläcker ett ägg just nu. Ja det kan vi göra nån gång. :)
    Okej jag tog också fel men jag har lyckats byta till mig en, säg till när du kan byta.
    Jag ska ändå betala nästa år på det om affären inte krashar. Men då får jag 2 pokemon white...Äh.Skit i..Köper kanske black sedan.
  • Loading…
  • Loading…
Back