lolnub
Reaction score
70

Profile posts Latest activity Postings About

• ja hij veranderde wel veel dat klopt, maar dat kon ik me op zich ook wel voorstellen.. als het niet loopt wil je als trainer toch zorgen dat het wel loopt.. en bij geen een opstelling liep het. Maar goed we zullen zien. Het begin van De Boer is goed, hopelijk de rest ook.
    Nee maar ik kon wel snappen dat ie zn opstelling ging veranderen. De Zeeuw en De Jong halen dr niveau niet, dus kon wel snappen dat ie hun passeerde. Alderweireld is gelukkig weer op de weg terug. Maar het loopt gewoon helaas nog niet zoals vorig jaar, dinsdag was wel geweldig :)

Trouwens: ben bijna klaar met EV'en, vandaag kan ik niet ruilen, morgenmiddag misschien?
    mwuah. Ik vind het niet aan Jol liggen. 2e seizoenshelft vorig jaar was echt heel goed.. Ik weet niet waar het aan ligt. Maar van de week was in ieder geval weer mooi :)
    ben nu trouwens klaar met latios en mewtwo, morgen doe ik shellder :), heel misschien kan ik morgen niet en dan wordt het zaterdag pas. is dat goed?
    aan je avatar op AWF te zien ben je voor Ajax of niet? Mooie avond he!? Milan van de mat gespeeld
    OK. :D
    Wi-Fi issues, maybe...
    It was a good game but your team is very annoying which maked it a litte borring. :)
    jij ook bedankt voor de Zigzagoon! was ie random encounter?
    ik hou je op de hoogte over de pokes die ik deze week ga ev'en.
    thnks. de volgende lading is waarschijnlijk volgend weekend weer af. ik hou je op de hoogte :)
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back