lolnub
Reaction score
70

Profile posts Latest activity Postings About

• Sorry had je berichtjs niet gezien. moet nu ff eten. ben over half uurtje/ 3 kwartier terug oke?
    finally finish clases so now i can trade u back the pokes of the EV-Trainig sooooooooooooooo sry for the huge delay the pokes itself where donein 2 days actually but my schedule was a real mess
    now i have time just tell me when i can trade today at night btw

SALU2 & SRY AGAIN
    Oke. Ja als dat zou kunnen.
    Ik wil je graag ook nog iets vragen: ik zag op AWF dat je Celebi op ging halen?

Zou ik die voor je mogen EV'en? Want ik heb echt een Celebi nodig voor Zorua.
    jij moet dus ff zeggen welke EV's ik Shedinja en Scyther heb gegeven, van de rest ben ik ongeveer zeker dat ze goed zijn.
    Vanavond kan ik neit meer sorry. Wordt dan morgen. ja graag gedaan, maar ik ben dus nog niet helemaal klaar he ;)
    Hee, ik ben eindelijk bijna klaar met het Ev'en van je pokemon, moet alleen nog een paar bij Scyther en nog Shedinja. Dus ik kan je dadelijk Squirtle (Wartortle), Palkia en Kyogre al sturen. Kan je dan ff de EV's van Shedinja (en Scyther) checken? Heb namelijk een keer volgens mij een verkeerd power item bij Shedinja gebruikt.. dus ben de tel daar kwijt :S

Sorry dat het zo lang duurde, maar heb het erg druk gehad, en omdat jij zei dat ik tijd zat had heb ik de tijd ook genomen.
    Yea Im exhausted from breeding this Zubat....spent 4 fricken hours trying to hit my delay...I will see if your online when I wake up. :)
    It's pretty late where I am, Could we possibly trade tomorrow? Sorry for the inconvenience.
    yeah and I do have the EV reducing berries in case of anything gone wrong. Any updates in your thread?
    Ok, as long as it did not get EVs anywhere it was not supposed to. I think it lacked the 10 EVs since I was being a bit more careful with it
    Say, if it's not too much trouble could you attach a leftovers to the Lucario? I'm ok without that
    and yes I'm online
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back