Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Welcome to Smogon! Take a moment to read the Introduction to Smogon for a run-down on everything Smogon, and make sure you take some time to read the global rules.
Hey, als we een keer tegelijk online zijn, zou je dan iets voor mij kunnen doen?
zou je 3 pokemon van mij een aantal keer kunnen klonen en van een van mn pokes de IV's en EV's checken?
die reshiram is best netjes idd. Ik heb dan waarschijnlijk wel weer EVtrainers nodig. Ik ga een ruiltopic maken met MAJINBUU (hier wowgek07) en daar zul je dan contact mee op moeten nemen als het ruiltopic er staat. Dit kan nog zo'n 2 weken duren denk ik.
oke ja dacht ik al. Ik kan helaas ook niet RNG'en, heb GeSRd for Reshiram, heb nu deze spread: 30/x/19/26/19/24, timid. Natuurlijk niet zo goed als met RNG maar ben op zich niet ontevreden...
Is om half 2 ook goed dan? Om 1 uur gaan we eten.. zou je dan nog iets anders voor mij kunnen doen als het lukt alsjeblieft? twee pokemon klonen en ze wat tm's meegeven? zou dat misschien kunnen?