Profile posts Latest activity Postings About

• Ai oliks se scarffattu :o vähä mietein sitä et pitäiskö heittää quick attack. Sopii mul et laitat tubeen oli sen verra kova matsi. Tää Swellow on Jolly ni kai se sit vaa oli hitaampi =) Meinasin jo luovuttaa, ku Magmortarin Focus Blast missas mut pääsin kummiski jatkamaan iha hyvin. Rhyperior oli kyl kans aika kova (y)
    RU matsii vai? syön joskus kahen aikoihin ja on vähä hommii, mut laitan viestii sit ku voidaan matsat, ok?
    Voin auttaa sua tekee tiimii, ei sillä et välttämättä tarttisit mut tiimin kokoaminen on kivaa=) Eikä siitä tule liian suurta etulyöntiasemaa jos ei kerro lopullisii settei ja team previewissä näkyy kummiskin vastustajan pokemonit.
    Teen itekki varmaa toisen UU ja toise RU tiimin, ku oon pelannu noil aika paljo jo. Sinänsä molemmat iha toimivii tiimei, ku mitä mä oon nyt laskenu ni RU tilasto on mull 9W-3L ja UU tilasto oisko 13W-3L. OU:ta pelaan aika harvoin mut seki tiimi toimii iha jees. Tee toki RU tiimi, RU:ssa on toki muutama aika broken taktiikka.
    No samoil ois vähä tylsä pelaa, ja jos sä teet uuden tiimin ni sit sul on aika suuri etulyöntiasema: / Mut ei mul välii, määhän voin ottaa vaik kui paljo matsei ku ei täs lomal oikee tekemist ole ku en saanu ees töit ni voidaan matsat useampia kertoja. Mul on myös RU ja OU tiimi boxil, et tierilläkään ei ole väliä. Eli onks se nyt 1-0 mul et oisin voittanu äskese?
    Samoil tiimeil vai? kattoo ny. Oisin tarvinnu enää 1 v-create cresseliaa ja tangrowth ois varmaa jääny henkii yhden v-createn jälkee ku oli reflect pääl mut mul oli viel kolme pokemonii jäljel
    Ok, UU matsi mut varotan jos diconnectaa, ku pikkuveli käyttää wifiä kans samaa aikaa. En missään tapauksessa disconnectaa tahallaan jos tulee.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back