Profile posts Latest activity Postings About

• en tul ainakaan heti smogonii takas ni jos yhteys ei toimi ni.... otetaa masii joku toine päivä =)
    Ni et saat sää upata mut mun mielest ei ollu hyvä matsi ku oli liikaa stallausta, otetaaks RU matsi? mul on uus tiimi
    joo, sanotki viel et mun spiritomb oli toimiva :O no mikä se sit sun oli? se vast beast olikin, mun mielest matsi oli aika perseest ku koko matsi oli stallaust mut sää sen päätät laitako sen tubeen, vai haluuks RU matsii ku mul on toine tiimi siinä?
    kyl yhteys pitäis toimii, katkasin vaan yhteyden tahallaan ku valitsin 5 pokemonii : / tuu takas
    joo hyvä, ei sillä et haluisin pelata samoil leadeil, ku saan paremma alotuksen no tajusit pointin, jos saan critin ni voidaan ottaa alust =)
    Sori ny vaa, mut mun mielest on paljon hhienompaa vetää ihan alkuperäisel leadeil eikä sillä mikä counteraa vastustajan ota ny se deoxys, ei sillä et oisin superii siihen ei sil ole väliä mut alkuperäiset leadit please =)
    Luulin et noin aikases vaihees tapahtuvan d/c jälkee piätis tehä samat liikkeet, sen takii luovutin
    Ite venaan tota NU tieriä siinä pääsee käyttämään lisää noita Eviolite Pokemoneja, ku nythän mulla on o Wartortle joka on tosi hyvä varsinkin ku pääsee yllättämään vastustajat Wartortlen Mirror Coatilla.
    Joo on se aika hyvä RU:hun mut mun mielest viel enemmä brokenei on Venomoth ja Gorebyss, ku ne baton passata Venomothin tapauksessa Quiver Dance boostit ja Gorebyssin tapauksessa Shell Smash boostit.
    Joo vähän niinku mul täl hetkel, esim tos mun RU:tiimis Cresselia def wall wartortle sdef wall ja amoonguss max spA max hp
    Ei paha ku saa Moxien, mut jos close combattia ei lasketa ni loput iskut on aika huono accuracyl varustettu tai huonolla base powerilla varustettu mut tosiaan iha hyvä valinta =)
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back