• Check out the relaunch of our general collection, with classic designs and new ones by our very own Pissog!

New profile posts

hey,za cup I forget call u,+8,still want to playing?
I have time on today 7pm-11:30pm
Hello sm autmn ssnls im -5

Prefer weekdays my evening after 5pm or weekends around midday my time. When works for u
hola disculpa, porque no aparezco en el chat de la sala español cuando ocurre un game en el eslt? puse mal el name?
Exi0022
Exi0022
buenas, es gen 3 ou esta semana, en cada ciclo va cambiando la tier, por eso no lo está registrando porque estás jugando sv ou
NDPL CHAMPIONNNNN!!!!!!!!!
seth
seth
LOL u dont even get the banner. Pack
seth
seth
We wish you a merry packmas
We wish you a merry packmas
And a happy RB!
sealoo
sealoo
BIG RB
gen 4 rands im +8
Click>Think
Click>Think
-5 here, can run it tmrw after work. Free from 7pm till 11pm my time which is 8am till noon your time.

Lmk if that range works, if not can try somethin else
Hi SM Mono. GMT+9 and can do Wednesday-Friday 8pm/10:30pm-12am, Saturday 9pm-12am, or Sunday 12pm-12am.
hello, i was just wondering, how many have you been? (for historical purposes only)
Dababy2
Dababy2
que veux tu dire
Maxouille
Maxouille
Combien ont ils été
Dababy2
Dababy2
Moins que les personnes dans ta voc d'olt
Hi! We’re paired for the BW Last Chance tournament. Can you play this upcoming Thursday at 10 AM (GMT -6)?
DKM
DKM
Gmt+0 im at work that time. Can u play your noon?
VictoriasDelibirds
VictoriasDelibirds
Yep, works for me! See you then! I’ll be on the main server under my Smogon username.
DKM
DKM
Cool see u then
hola buenas tardes, me comentaron que hablas español y que haces CA, podriamos contactarnos con vos para que hagas el de mi equipo que gano EPL?
mi discord es: ensonana, cualquier cosa me avisas por aca o por discord!
Horo
Horo
Buenas, de momento no estoy tomando más pedidos, estoy bastante ocupado desde que tengo empleo y no me da la vida
Enzonana.
Enzonana.
tranqui, muchas gracias por responder igualmente, buena suerte con tus cosas!!
Back