New profile posts

哈哈哈,刚想夸视频里的人打的很帅,仔细一看原来是我啊ĈĈ,哎哟这事闹的®®,笑的我腹肌都疼了ĈĈ(要锻炼很久才有的哦),笑的我星巴克都掉了ĉĉĉ(星巴克是一种很高级很贵的饮料),杀戮尖塔2全角色都打到N10了ĈĈĈ(N10是官方最高难度哦)
Hey UU open im -7 when u want to play. I talked to host since my r1 opp was unresponsive for the extension and he said to start scheduling with you
hi we play for lccl im only available 9am gmt+7 also i dont like you as a perosnj lol? plz respond or ill call act
Nunca llegamos a hablar, pero te conocí a través de la huella tan linda que dejaste en los demás. En especial Blue, que en paz descanse, ella me contaba cómo la ayudaste cuando recién empezaba como manager y cómo la defendías cuando las cosas se ponían tensas. Esa valentía de cuidar a los más chicos siempre me pareció un acto de nobleza total, eras realmente un buen hombre.

Hoy me reconforta pensar que no te has ido, sino que simplemente has cambiado de plano. Que no se trata de una ausencia, sino de una presencia que ahora es distinta, estás en el aire, en el recuerdo y en cada valor que los que te conocieron aprendieron de ti. Me da algo de paz saber que no estarás solo ahora.

A su familia, le pido a Dios que les dé mucha fuerza para que este vacío se transforme, de a poco, en el amor y en los recuerdos lindos que Fakee querría que los acompañen siempre. Que la tristeza se vuelva la paz de haberlo tenido en sus vidas y que no se lo recuerde por la despedida, sino por la luz que encendió en tantos otros.
35PL -4 When do you wanna play
SBPC
SBPC
we can play sunday evening if you're available
SBPC
SBPC
id say 7 pm, we have same tz
Hey murp, I'm GMT-4. We play for rands Swiss and I'll be amenable to any time before 8PM my time on Friday or Saturday and before 12 AM my time on Sunday. What works best for you?
Murp3
hey, im gmt -4 as well lets play 7 pm on saturday if that works with you
Denvah_17
Denvah_17
Sounds good! I'll be online then!
hey, ik it came down to others talking with the leadership, and ig the priorities on smogon changing over time, but, still wanna let u know i appreciate you for sparking the dpp builder discussion at the right time, place :]
sugar ovens
sugar ovens
like this has been going on for years and years, weve been refused that for so long
Ihateclodsire
thanks
Back