1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. Click here to ensure that you never miss a new SmogonU video upload!
Blim
Last Activity:
Nov 13, 2017
Joined:
Dec 24, 2005
Messages:
458
Trophy Points:
0
Location:
Louisiana
    1. Chop
    2. p2
      p2
      when do you wanna play for pent finals? gmt+1 and pretty free this week
      1. View previous comments...
      2. p2
        p2
        that should be fine, i vmd l56 and he said he cant play both series at the same time so ig you'll need to set up a time with him
        Jul 18, 2017
      3. Blim
        Blim
        hey, sorry about being late, I got the time wrong by 1 hour, but I'm online now in the ubers room for a few hours if you can still play today.
        Jul 20, 2017
      4. p2
        p2
        i had a nap and i overslept a bit can still play if you want
        Jul 20, 2017
    3. MiyoKa
      MiyoKa
      bo5 tour when? gmt +1 here
      1. Blim
        Blim
        friday 3 pm gmt+3?
        Jul 13, 2017
    4. eren
      eren
      O>O

      hey fam, penta tour gmt -4
      how does sunday morning work for you?
      1. Blim
        Blim
        that works
        Jul 6, 2017
    5. King
      King
      YOURE ACTIVE??
      1. View previous comments...
      2. King
        King
        yeah same, can we speak before you go?
        May 31, 2017
      3. Blim
        Blim
        ./late reply, sure
        Jun 15, 2017
      4. Blim
        Blim
        Also if you still want to speak, let me know your discord if you have one.
        Jul 22, 2017
    6. CyberOdin
      CyberOdin
      Hi Blim, how are u mi bro ?
      1. Blim
        Blim
        long time no see, am good ^^
        May 21, 2017
      2. CyberOdin
        CyberOdin
        Super, u are the best Uber player man
        May 21, 2017
    7. Cynara
      Cynara
      Hello! Were paired for UPL week 3 ORAS. I am GMT+1 and can do 7pm-1am on weekdays, free all day on weekends let me know whats best for you
      1. Blim
        Blim
        How about Thursday 8 pm gmt+1 ?
        May 8, 2017
      2. Cynara
        Cynara
        Yh that should work, I'll see you then
        May 8, 2017
    8. Samqian
      Samqian
      u quad lol
    9. rural
      rural
      forgot to tell u i got smashed in the delgado parking lot on lundi gras lmao
      1. Blim
        Blim
        xD thats funny.
        Mar 16, 2017
    10. Gamester
      Gamester
      OH MY GOD BLIM IM BACK HOW ARE YOU<3
      1. View previous comments...
      2. Gamester
        Gamester
        Yea I know it's wild but idk I'm gonna try to get back into it. Are you on discord or skype? I'm Abeplaysgame on both
        Mar 13, 2017
      3. Blim
        Blim
        Abeplaysgame ? I also need the numbers to add on discord.
        Mar 14, 2017
      4. Gamester
        Mar 14, 2017
    11. WhiteLion
      WhiteLion
      its him
      1. Blim
        Blim
        Indeed
        Mar 7, 2017
    12. overdose
      overdose
      Blim!!! <3
      1. overdose
        overdose
        Ubers GOAT
        Mar 7, 2017
      2. Blim
        Blim
        Retired-Washed-Up-And-Rusty-Former-Uber-GOAT is more accurate but....

        YES, hello new follower friend!
        Mar 7, 2017
    13. Samqian
      Samqian
      are you alive
      1. View previous comments...
      2. absdaddy
        absdaddy
        Nah joking, but yeah I'm retired for good now.Nah joking, but yeah I'm retired for good now.Nah joking, but yeah I'm retired for good now.
        Apr 25, 2017
      3. absdaddy
        absdaddy
        riiiiight...
        Apr 25, 2017
      4. Blim
        Blim
        lol, yea am a horrible quitter.
        Apr 25, 2017
    14. Mysterious M
      Mysterious M
      Where are youuuu
      1. Blim
        Blim
        I'm currently busy livin that good life.... j/k let me stop

        Nah like I said, done with mons, trying to find my peace in life ^^
        Jan 9, 2017
      2. Mysterious M
        Mysterious M
        Get on skype now and then
        Jan 9, 2017
    15. Empo
      Empo
      blim :]
    16. Hack
      Hack
      When were we scheduled for tomorrow exactly? Something might have come up and I might have to postpone until weekend (unless you aren't available then we'll work something out)
      1. Blim
        Blim
        9 pm your time, if you can't make it then weekend should be fine, there's a storm heading to Florida so I don't even know if am still going at this point due to the bad weather, I just cant set any specific time on weekend due to me not knowing when I'll be available at the moment.
        Aug 30, 2016
      2. Hack
        Hack
        Weekend should be fine then, do let me know what time you can play and we'll worl it out
        Aug 31, 2016
    17. Osh
      Osh
      We play for Ubers Open, I'm currently in France and won't return until the 28th so I think either we play then or we get an extension?
      1. Blim
        Blim
        Playing on the deadline puts me in a difficult spot...but if you can't play any earlier then I'll try my best to be there, if not then hopefully we get an extension.
        Aug 21, 2016
    18. Leru
      Leru
      Hey Blim. We have to play for POCL. My timezone is GMT+2 and I am only available at my late evenings since I am quite occupied enjoying my vacation.
      wanna try 11pm on saturday?
      1. Blim
        Blim
        yea that works.
        Aug 8, 2016
    19. LucosDICampos
      LucosDICampos
      On a scale of 1-10, where would you put zf?
      1. Blim
        Blim
        easy 10
        Aug 6, 2016
      2. LucosDICampos
        LucosDICampos
        Can't let him see this, or it will go to his head.
        Aug 8, 2016
    20. Trace
      Trace
      paired for ubers open, GMT +7, when do you wanna play?
    21. WhiteLion
      WhiteLion
      BLIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
      1. View previous comments...
      2. WhiteLion
        WhiteLion
        When we building for open?
        Jul 28, 2016
      3. Blim
        Blim
        Idk am at work atm, I'll be online tommorrow.
        Jul 28, 2016
      4. WhiteLion
        WhiteLion
        Just give me some time when you are available and we will builderino
        Jul 28, 2016
    22. LucosDICampos
      LucosDICampos
      You read manwhas?! O_o
      1. Blim
        Blim
        y
        Jul 27, 2016
    23. Lacus Clyne
      Lacus Clyne
      Hey Blim. We have to play for POCL. My timezone is GMT+2 and I am only available after Wednesday since I am quite occupied studying for my exam.
      1. Blim
        Blim
        Thursday is fine then, I should be available at 5:00 pm your time at the latest, but possibility earlier if am able to wake up.
        Jul 25, 2016
      2. Lacus Clyne
        Lacus Clyne
        Yeah 5 PM is cool.
        Jul 25, 2016
    24. Samqian
      Samqian
      hy
      1. Blim
        Blim
        nice hax today in that weekend tournament, no flinch turn 1, no double protect NICE NICE, grats on your win!

        Also looks like I finally logged on today, nice.
        Jul 23, 2016
      2. Samqian
        Samqian
        Lolz
        Jul 23, 2016
    25. Pohjis
      Pohjis
      Are you still around here? If you are, we are paired for round one of BW2 ladder tour playoffs. My timezone is GMT+2, any specific time or day when you want to play?
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    Louisiana
    My Characteristic:
    Loves to eat
  • Loading...