1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Info Hub for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
H-C
Last Activity:
Jul 28, 2015 at 9:05 AM
Joined:
Oct 6, 2010
Messages:
1,122
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
Sep 16, 1996 (Age: 18)
Location:
Chantilly

H-C

Male, 18, from Chantilly

H-C was last seen:
Viewing forum OverUsed, Jul 28, 2015 at 9:05 AM
    1. color the sky
      color the sky
      we need to play for rby random tour man
      1. H-C
        H-C
        right, i'll be on for a few hours on smogtours
        Jul 27, 2015 at 4:50 PM
    2. Alloy
      Alloy
      where are we playing no more recycling tour?
      1. H-C
        H-C
        what is your gmt ? I'm gmt+2 and am avaible kinda in my evenings
        Jul 24, 2015 at 7:14 AM
      2. Alloy
        Alloy
        same
        Jul 24, 2015 at 7:29 AM
      3. H-C
        H-C
        nice then, should be easy to make it then :]
        Jul 24, 2015 at 11:14 AM
    3. Snowy.
      Snowy.
      paired for the rmt tour, when fight? I'm GMT+10
      1. H-C
        H-C
        gmt+2 here, tomorrow at the same time you sent your message or an hour earlier ?
        Jul 17, 2015
      2. Snowy.
        Snowy.
        sounds good, fine me in the tour room, names snowydoe. would fight on smogtour, but it's fucked for me rn
        Jul 17, 2015
      3. Snowy.
        Snowy.
        We need to do this, fight now?
        Jul 25, 2015 at 6:23 AM
    4. Maxou
      Maxou
      Yo

      RBY random, tu es dispo quand ?
      1. H-C
        H-C
        demain soir ?
        Jul 10, 2015
      2. Xlstevo
        Xlstevo
        Deadline is this Friday guys. Try to get your match done :p
        Jul 14, 2015
    5. Styx14
      Styx14
      GMT-6. When can you battle for triforce?
      1. View previous comments...
      2. Styx14
        Styx14
        I will try to be on but I'm gonna be afk for most of that night until 11 pm CST
        Jul 11, 2015
      3. H-C
        H-C
        still on for 1 hour.
        Jul 12, 2015
      4. Styx14
        Styx14
        you on now?
        Jul 12, 2015
    6. Rockhp
      Rockhp
      T'as un peu vendu ton ame en jouant ça contre Conflict :V
      1. View previous comments...
      2. H-C
        H-C
        ;_; chui en normandie ce week end
        Je peux être sur paris qu'à partir de lundi xd
        Jul 4, 2015
      3. Rockhp
        Rockhp
        Dommage, je pars lundi ._. Tu pourras pas dire que je suis pas monté :]
        Jul 4, 2015
      4. H-C
        H-C
        T'y vas jamais quand j'y suis, c'est tout comme !
        Jul 5, 2015
    7. Twin Citiez
      Twin Citiez
      c koi ? un canarticho et un lamantine ?
      1. H-C
        H-C
        otaria !
        Jun 29, 2015
    8. ReshiRampage
      ReshiRampage
    9. babidi1998
      babidi1998
      hydreigon cup?
      1. H-C
        H-C
        would have love to rn but ti's 4 am and am going to bed ;_;
        May 30, 2015
    10. hellpowna
      hellpowna
      damn cant explain how much you are cute
    11. Finchinator
      Finchinator
      wtf is that avy
      1. View previous comments...
      2. Finchinator
        Finchinator
        ya it's actually sorta cool
        May 22, 2015
      3. H-C
        H-C
        glad u like it *-*
        May 22, 2015
      4. Finchinator
        Finchinator
        KACAW
        May 22, 2015
    12. Rumor
      Rumor
      do you wanna play gsc cup now
      1. Rumor
        Rumor
        ? homie
        May 17, 2015
      2. H-C
        H-C
        oh sorry felt asleep since i was super tired, i'm 100% sure i can play today
        May 18, 2015
    13. fatty
      fatty
      ay when can you play for roa dpp third place?
      1. H-C
        H-C
        lol completely forgot about this how about tonight (gmt+2 here) ?
        May 23, 2015
    14. Litchi
      Litchi
      quel est ton rapport à la roche le dog?
    15. Floppy
      Floppy
      when do you wanna play for the adv ubers tourney? im gmt -4
    16. Rumor
      Rumor
      when fight for GSC Cup, i'm MTN Time or GMT -6
      1. H-C
        H-C
        GMT+1 here, I'd like to play after my exams that are next week if possible
        May 7, 2015
      2. Rumor
        Rumor
        sounds fine
        May 7, 2015
    17. Rewer
      Rewer
      when fight for no juan? im gmt-3 usually avaliable between 7pm - midnight my time except friday when i can play whenever u want
      1. View previous comments...
      2. H-C
        H-C
        yeah dw, as long as i don't play around 1/2 am it's fine
        May 5, 2015
      3. H-C
        H-C
        yo finally i got smth tomorrow that came up in my life ... If you can battle tonight pretty much anytime it'd be cool
        May 7, 2015
      4. Rewer
        Rewer
        i just got home, i can play now if you're here
        May 7, 2015
    18. Nachos
      Nachos
      When do you wanna play for Round 2 of DPP Cup? My timezone is GMT.
      1. View previous comments...
      2. H-C
        H-C
        yo when play now since i'm done w/ exams ? :)
        May 17, 2015
      3. Nachos
        Nachos
        Take the win, my exams have just started and I have no time to play.
        May 17, 2015
      4. H-C
        H-C
        aight, sad we can't battle tho :|
        May 17, 2015
    19. CrapAtRBY
      CrapAtRBY
      Hey we're paired for RBY cup, I'm GMT+1 and pretty flexible, when's good for you?
      1. H-C
        H-C
        GMT+1 and also quite free after finals. Let me the time to build some teams and I'll be fine ! :)
        May 7, 2015
      2. CrapAtRBY
        CrapAtRBY
        Hey are we doing this? I'm free pretty much anytime today
        May 16, 2015
      3. H-C
        H-C
        I'm currently on smogtours if you want to play rn
        May 16, 2015
    20. HANTSUKI
      HANTSUKI
      I'll be on IRC to play for no johns, leave me a PM there whenever u wanna play. Also, you're from europe right? So it's better play today because I would only be able to play during your late night in the next days
    21. badabing
      badabing
      lets play dp
    22. looiiyut
      looiiyut
      Hi! We are paired for no johns tour. I'm gmt+2, available on weekdays from 9AM to 10 PM. Tomorrow 9 PM sounds good for me but I could play also today. Tell me when you can play. have a good day.
      1. View previous comments...
      2. H-C
        H-C
        aight great
        Apr 26, 2015
      3. looiiyut
        looiiyut
        i'm on smogtour
        Apr 27, 2015
      4. H-C
        H-C
        waiting u to answer me there :)
        Apr 27, 2015
    23. Navy
      Navy
      Wanna play ?
      1. H-C
        H-C
        i'm on smogtours rn
        Apr 20, 2015
    24. LetMeShine-
      LetMeShine-
      Yo, on doit jouer pour la dpp cup, je suis dispo tout le week end. Si tu peux jouer le week end qui arrive, lâche moi tes dispos, sinon prends la win !
      1. H-C
        H-C
        Chui dispo normalement sur le week end, aux alentours des heures du ST je pense.
        Apr 21, 2015
    25. Finchinator
      Finchinator
      1. H-C
        H-C
        holy shit lmao, when can i say that i hate u ? lol
        Apr 17, 2015
      2. Finchinator
        Apr 17, 2015
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    chieliee 'have you ever had a shower or bath with someone of the opposite sex?
    chieliee i had a bath with my sister when i was young

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Sep 16, 1996 (Age: 18)
    Location:
    Chantilly
  • Loading...