1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. New to the forums? Check out our Mentorship Program!
    Our mentors will answer your questions and help you become a part of the community!
Lexi
Last Activity:
Mar 28, 2011
Joined:
Jan 23, 2010
Messages:
21
Trophy Points:
0
Birthday:
Feb 10, 1992 (Age: 22)
Location:
An illegal metropolis
    1. Setrack
    2. Setrack
      Setrack
      hey ^____^
    3. CaptKirby
      CaptKirby
      hello I heard you hate wads, I just want to tell you that I appreciate your opinion; personally, I cannot stand when my cash or receipts or, most embarrassingly, my dick gets all wadded up
    4. versailles
      versailles
      ugh that is nast, imagine the sweat and fungus that must build up.. and all the flies that would swarm around her
    5. versailles
      versailles
      idk R O F L how does she get out of bed.. does she have some kind of ramp she just rolls down??? and how does she get up vrrr

      more importantly how is there a bed that fits her
    6. versailles
      versailles
      blackjack is probs gonna get lady gaga pregnant.. or will it be the other way around LOL
    7. versailles
      versailles
      ROFLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL @ that

      bleaking new!!!! barackjack in next finar fantasy!!!! me vely upset @ dis new pubricity stunt D¦

      [IMG]

      [IMG]
    8. versailles
      versailles
      rofl that is pretty boring.. 8| i was supposed to go to 2mrw and be there for 5 days but long story short we didn't go, so i'm still at home "yay"
    9. versailles
      versailles
      same.. i have to go away to my grandparents' tomorrow "ugh" :\ that is gonna be sucktitties
    10. versailles
      versailles
      soup my flyguh (H)
    11. ala
    12. ala
      ala
      Maybe you were thinking of Alakapimp, people confuse me with him a lot :/
    13. ala
      ala
      Thanks for the add, even though I don't know you :p

      Ps: Someone linked to your profile on irc because we were talking about the LoveDestiny thing, so that would explain all of the randoms viewing your profile!
    14. Lexi
      Lexi
      also, can someone explain why random people are viewing my profile... it is kinda weird.
    15. LoveDensity
      LoveDensity
      No, I only go to #stark, but since I got to know you, I'll try to check it out. I don't even know what sort of chatting #fluodome does. It was nice meeting you :).
    16. LoveDensity
      LoveDensity
      lol no worries. Destiny is my ex-gf (bad memories). I tried to change it, but too many people know me as LoveDestiny, so its hard for me to change it
    17. LoveDensity
      LoveDensity
      Of course not. I didn't come her to expect to see that you a bitch. I come her expecting to see a fresh face. There is more things to ppl than just bitch like CaptKirby
    18. LoveDensity
      LoveDensity
      you hard girl. no girl ever had the guts to call me nigga. I like that! So can I please get to know you :(. Nigga?
    19. LoveDensity
      LoveDensity
      good question... you got me there. hmm i guess i just cant leave a girl like you behind
    20. LoveDensity
      LoveDensity
      well ok yea. no worries, once you get to more about me, you can forget those fucktards and just focus your eyes on me :)
    21. LoveDensity
      LoveDensity
      why it whack?
    22. LoveDensity
      LoveDensity
      wat how that possible? Im top OU dog... tell me bout yourself, i know nothing about you. also if you like.. you can contact me on IRC :)
    23. LoveDensity
      LoveDensity
      hmm... then we both have something in common after all. Hi, let me get to know you. My name is LD, have you heard of me before?
    24. LoveDensity
      LoveDensity
      how else can I talk to you? I barely know who you are
    25. LoveDensity
      LoveDensity
      do you go on #stark? I would love to have a deep conversation of glasses with you :). I need help on picking the right ones
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Birthday:
    Feb 10, 1992 (Age: 22)
    Location:
    An illegal metropolis
    Real Name:
    Lexi
    Favorite Pokémon:
    Jigglypuff
  • Loading...