Ming-Ming
Joined
Likes
73

Profile posts Latest activity Postings About

  • Smogon really needs to have e-mail notifications for profile messages, since I check this site very sporatically.
    I know it's late af but what did you think about tri.?
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    Aaaaaa I haven't seen it yet! D: Thanks for reminding me, though, I'll see if I can watch it this weekend.
    Hulavuta
    Hulavuta
    WHOA it is actually REALLY good, you should watch it. Part 2 is coming out next Saturday :O
    Hulavuta
    Hulavuta
    PART 2 WAS AMAZING TOO WATCH IT QUICK
    Happy Birthday Ming-Mang ;3;
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    Oh my God I didn't know you wished me a happy b-day, I'm such a jerk!!! (Thank you so much though it means a lot, even retroactively!!)
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    Oh no, I'm being stalked, what do I do???
    Esmeya
    Esmeya
    You can't follow me ;o; One day you will be a social Butterfree on forums.
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    I can follow whoever I want! >:V I'm as free as a Pidgey!
    Oh man, I forgot Giga Drain is an egg move for Venusaur lol...after I trained up the one you gave me and all I was worried it wouldn't have it...lol thank you for remembering to give it despite me not asking
    Hulavuta
    Hulavuta
    Nevermind, I used the IV calculator and it's 30 for SpA (the only important one) so that's OK with me!!
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    Let me say this to start!, the mama Bulba I was given had Giga Drain so I was all "Oh man this saves time for me"

    SECOND OF ALL HP Fire means I'd have to use a really weird spread to get Fire and ALSO not have weird stats. .-.
    Hulavuta
    Hulavuta
    Yeah it's all good \o/
    Hey Kimba, you still breeding and stuff? I'd really appreciate if you could get me a 5IV Adamant Scyther (with Knock Off would be the best but it's ok if you can't) and if you had a Kanga that' be cool too
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    Oh!, I can totally do both of those if you don't have anyone to assist ya! :O (I just need to remember to do so like tomorrow or somethin', lol~)
    Hulavuta
    Hulavuta
    ossim
    What resort you at? DISNEY??
    Hulavuta
    Hulavuta
    I like mini golf haha

    Who are you staying with? Not just yourself I'm guessing o.o
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    I'm staying with my two bros, my mom, grandma, aaand my aunt! We have two separate villas, and lots of space! Gonna be a relaxing week. (Or at least I'm gonna try to relax! :V)
    Hulavuta
    Hulavuta
    I hope you have fun! I have been on constant vacations since Friday and I gotta say they take a hell of a lot of stress off *__* It feels great!
    Holy shit I didn't know I got VMs, y'all, sorry!! D: I'll make sure to check them more timely 'cause I didn't get a notification...
    Hey Ming-Ming
    I got an Egg with the same Shiny Value as you.
    Tell me if you're interested.
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    Oh sure, yo! :D PM me whenever you're ready~
    Umar
    I'm really sorry. I have forgotten your SV. Can you please tell me what it is?
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    935~
    Hey, got a shiny match with your shiny value. It's a perfect TR Phantump with Frisk. You can keep it if you want it, let me know if you're interested.
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    Oh of course I'm interested!! Just PM when you're ready and let's do this thang.
    Oh wow, how did I miss your birthday? Happy 10 days late birthday!

    And to think you almost went all of 2013 without getting a VM. :P
    Ming-Ming
    Ming-Ming
    D'awww, thank ya Hula! :D
    ha ha translating

    I rip everything myself now ;)

    the PWT teams is still under review by our ripping group, once we finalize the data it'll be up on Serebii's page
    yeah...i saw you on, but couldn't trade for some reason. Want to try again? or is there something wrong with your connection?
    Thanks. Here's my BW fc: FC: 5286 2463 0149. btw...I only have 5th gen, so I can only trade via 5th gen...I hope that isn't an issue...
    nope...I wouldn't want to be too much of a bother, but thanks for offering. Just the gible and eevee would make my day. :)
    nope. For eevee, I'd like the original (non DW) ability.
    Um...this is a bit silly, but if possible, I'd like the eevee to be nicknamed Murasame, and gible to be nicknamed Asura, lol.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…