1. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  2. Click here to ensure that you never miss a new SmogonU video upload!
Soul Fly
Joined:
Jan 16, 2013
Messages:
2,910
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Birthday:
April 10
Location:
OLD ROD

Soul Fly

IMMA TEACH YOU WHAT SPLASHIN' MEANS, Male, from OLD ROD

is a Contributor Alumnus

I don't need no evolution Nov 28, 2013

    1. NixHex
      NixHex
      Infraction rescinded?
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        yeah obv.
        Jun 9, 2017
    2. shade
      shade
      find me on discord pls
    3. Bhris Brown
      Bhris Brown
      You're my opponent for the toxapex cupwhen can you play, im gmt -5
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        if ur on we can do it within the next half hour.

        otherwise in GMT +5:30 (atrociuous timezone matchup im sorry) available nightimes weekdays .... so whichever morning ur free
        May 26, 2017
      2. Bhris Brown
        Bhris Brown
        Wanna do it right now ?
        May 26, 2017
      3. Bhris Brown
        Bhris Brown
        hey im on if you want to play rn
        May 29, 2017
    4. Kalalokki
      Kalalokki
      ok fruity fruit battle, I'm free all day tomorrow, after work on friday and the weekend as well, GMT +1
      1. View previous comments...
      2. Kalalokki
        Kalalokki
        Let me know when you're available
        Jun 3, 2017
      3. Soul Fly
        Soul Fly
        hey i'm working overtime this weekend. didn't even get time to teambuild and shit. take the win. good luck.
        Jun 4, 2017
      4. Kalalokki
        Kalalokki
        ok, thanks
        Jun 4, 2017
    5. Festus_Returns
      Festus_Returns
      soul fly i heard you're the master of irony around here. how do i tell firebot that the shitty jokes i post are ironic and i'm not just missing a few chromosomes
    6. NixHex
      NixHex
      Finally someone knows why I posted in the wikihow thread. I thought that post would be a hit but these firescrubs don't even know who this site's founder is.
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        can't really blame them, chaos rarely ever interacts in the forums these days.
        Apr 16, 2017
    7. Asek
      Asek
      u should chat on firebot discord
      1. Asek
    8. Shrug
      Shrug
      saz chan is quickly ascending the ranks of bait-god users. snatching at it like it's an old rod
      1. View previous comments...
      2. Drangonn.
        Drangonn.
        and im still irked
        Jan 30, 2017
      3. Drangonn.
        Drangonn.
        why do you think me detecting irony would have changed my opinion in the slightest.
        Jan 30, 2017
      4. Soul Fly
        Soul Fly
        what the shit
        Jan 31, 2017
    9. dice
      dice
      who wasthe post directed at
      1. dice
        dice
        cress i assume ? ? ?
        Jan 20, 2017
      2. Soul Fly
        Soul Fly
        yeah. she deleted her retort to my original call-out. i'll probs remove it after a day or two.
        Jan 20, 2017
    10. Hulavuta
      Hulavuta
      three years of the avatar + CT + status is pretty impressive I gotta say
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        you must admit it's a fly combination tho
        Nov 28, 2016
      2. Hulavuta
        Hulavuta
        yeah, it's just weird to think you set it before I ever got a badge and it's still kicking
        Nov 28, 2016
    11. bludz
      bludz
      I legit don't know anyone who doesn't believe in GW. Just wanna know why some dont. Not going to carry the argument in the thread, but no, I'm not applying the ask and learn philosophy to understand racism.
      1. View previous comments...
      2. Old_Gregg
        Old_Gregg
        I appreciate the sentiment Soul Fly, truly I do. It's nice to see people who actually do care about the future, like I do. However, in the words of a wise man you got to know when to hold em and know when to fold em. I don't deny the climate is changing but I'm not entirely for certain it is man-made because we live in such small bubbles. These bubbles, if you will, limit our vision greatly and makes it difficult to see beyond ourselves. If you can prove that the change in climate is not a natural cyclical change, my opinion might well be swayed. As of now I am undecided and have much more important things at hand. Providing financial, emotional, and mental support to my family is my only priority and everything else is an afterthought. None of us will make it out of here alive, don't neglect to tell the ones you love what they mean to you. Have a good day, man. Sorry if I came off smug or hostile, that's my personality and I know I'm not perfect. Peace.
        Nov 16, 2016
      3. Soul Fly
        Soul Fly
        Firstly, it IS incontrovertible. I can link you peer reviewed studies if you want, we have data spanning entire geological cycles, what we are witnessing right now IS an anomaly. If anything the opposition to this is mostly hearsay. I'll also extend the courtesy and ask you to link me ONE legitimate, peer reviewed w/ multiple citations research from someone in the field, then I am open to changing my mind. Until then if you choose to err on the side of disbelief that your business, but let's not pretend it has anything to do with facts.

        Other than that peace out. I can only ask you empathize with the millions of people already negatively affected and displaced globally due to climate change. I know even I probably won't live to see the very worst of it, but the only thing that drives me is that if I have children someday they are condemned to live in a world that's much more hostile and barren, and will probably curse you and me along with everyone else with their their heaving breaths for not helping stop this.

        That I cannot stand to imagine.
        Nov 16, 2016
      4. Shrug
        Shrug
        lmao
        Nov 27, 2016
    12. dice
      dice
      lmao bill mitchell of smogon made me laugh out loud thx for that
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        person in question has liked the post.

        hmmm....
        Oct 25, 2016
      2. thesecondbest
        thesecondbest
        turns out he was right huh. trump did win lmao. i take that shit as a compliment.
        Nov 28, 2016
    13. Kink
      Kink
      Tell me about it.
    14. jumpluff
      jumpluff
      Hey SF, Im sorry if my 2nd post came across as too aggressive! I didnt mean to imply you were unaware or you made me look up the licences. I know most I use regularly and the rest I got curious so I posted to illustrate for all. Id like to hear from someone who adheres more strictly in the thread as well for a more personal perspective. Same page and all, I think I misinterpreted you too. ^^;
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        Hey jumpluff thanks for that! Doesn't matter, I'm glad.
        I think we were just prioritizing entirely different things at a point. Your posts are very informative nonetheless, and definitely not acerbic.
        :)
        Nov 10, 2015
    15. WaterBomb
      WaterBomb
      UR SO MEEN Y U DO DIS
      1. View previous comments...
      2. Soul Fly
        Soul Fly
        (I couldn't fullfill syllable count without the insult.)
        Jul 22, 2015
      3. Soul Fly
        Soul Fly
        I'm bad at haiku. *sob*
        Jul 22, 2015
      4. WaterBomb
        WaterBomb
        is ok I 5give. New dad patience!
        Jul 22, 2015
    16. Audiosurfer
      Audiosurfer
      hi, I'm your opponent for the CC tour. I'm gmt -6 (central time) and can be found on PS most days. I'm busy tomorrow but any other day works for me and I'm free all day. when do you wanna play?
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        I live on thee opposite side of the globe but luckily I'm a night owl, so I can maybe catch you anyday after 14th post midnight (should be afternoon at your place).

        Does that work for you? And do you idle in #pokemon?
        Jun 12, 2015
      2. Audiosurfer
        Audiosurfer
        yes to the first, no to the second. i could try but you have a much better chance of finding me in the smogon doubles room on ps
        Jun 12, 2015
      3. Soul Fly
        Soul Fly
        shit I was looking for you rn but apparantly deadline's up.

        Sorry for not being proactive. Good luck for the following rounds. :)
        Jun 16, 2015
    17. Melee Mewtwo
      Melee Mewtwo
      Thanks for liking my post in the thread: I wish Giratina killed all abusive mothers in the world.

      If you want to find more entertaining and/or informative content subscribe to my youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCL5jBx9aAJk-jh3oBWcsjcA

      Doing so helps me to continue producing the things you enjoy! Have a nice day. n_n
    18. Shrug
      Shrug
      soul fly i had a good post pls do not snipe over it
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        sorry man. I shall like ur great post in recompense.
        May 4, 2015
    19. sandshrewz
      sandshrewz
      reCAPTCHA is broken as well :p that article is too old haha.
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        Ya I know. It's just the most newb accessible one I found online. IDK about the reCAPTCHA being cracked.

        Maybe something along the lines of "choose all pkmn of the same type" or something might work. Will be smogon exclusive so not easy for a random spambot to crack.

        the concept itslef is interesting.
        Feb 3, 2015
    20. Stallion
      Stallion
      While you're at college, I suggest weighing your cafeteria food and making a rough estimate using Myfitnesspal or something. If you send me your age, height, weight and how often you plan to train a week I can help set up rough calories that should be useful in putting on muscle with minimal fat gain!
      1. View previous comments...
      2. Soul Fly
        Soul Fly
        OMG is that everyday?

        Cool. Awesome.
        Sounds solid. But whatever weight I gained through the last year has been flab mostly (72-66 = 6kgs of FLABBINESS) so are you sure I'll be fine? Unintentional dirty bulk is a nightmare.

        Plus, so that's warmup cardio + lifting aye?
        Dec 8, 2014
      3. Soul Fly
        Soul Fly
        also I've never ever lifted before, I'll seriously lose my shit if I have to go to the gym one fine day and start pumping bars.
        Dec 8, 2014
      4. Stallion
        Stallion
        Yeah every day. That's definitely not a dirty bulk, dirty is like when I ate 4000+ calories every day haha. Yeah you'll be fine, when a body is new to lifting it's the only time when someone can build muscle and lose fat at the same time so might as well take full advantage!
        Dec 8, 2014
    21. Ransei
      Ransei
      Srs, dat magikarp tho lol
    22. Kingpoleon
      Kingpoleon
      Sorry, I can't post in the thread since I'm away from my laptop(currently on vacation), but I meant a Protestant church official - with a linked source(!) -- , not a man who won the vote of the cardinals like a corrupt politician.
    23. v
      v
      im not posting about it again in the well but im happy to discuss it here

      http://en.m.wikipedia.org/wiki/Lysergic_acid_diethylamide

      lsd doesnt cause brain damage lol, and for me the only thing tripping affects is how my next and future trips will be. I've never had anything remotely resembling hppd. lsd is an extremely safe drug if you dont have a family history of mental illness
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        the damage isn't physical it's psychological...
        I'll admit "brain damage" is sort of a misnomer, I'll edit that bit out, I guess.
        Nov 24, 2014
    24. NixHex
      NixHex
      it was billymills who infracted you, not xenu
      1. Soul Fly
        Soul Fly
        I know who infracted me. I was referring to xenu's post right above me.
        The point being a lot of people were already "trolling/flaming" in that thread before me. A few of which got deleted, but apparently I'm the only one who landed an infraction.
        Oct 20, 2014
    25. N64Gary
      N64Gary
      pikachu is weak it loses to magikarp cuz magikarp's revenge ash shud release it
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    " feelings? what's that? "
    - kokoloko 2015 (on the UU forums holoucast)​

    About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    April 10
    Location:
    OLD ROD
    Real Name:
    Arghya
    Favorite Pokémon:
    Lucario
    My Characteristic:
    Impetuous and silly
    Nunc Dimmits.
    Fuck competition.
  • Loading...