1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Starters Hangout for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction and Hangout Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
Thund91
Joined:
May 28, 2009
Messages:
1,412
Trophy Points:
0
Gender:
Male
Location:
Los Angeles, CA

Thund91

Male, from Los Angeles, CA

A man's gotta eat. Nov 24, 2014

    1. Thund91
      Thund91
      A man's gotta eat.
    2. tape
      tape
      ok I keep seeing your avatar and its driving me nuts.

      Where is it from!?
      1. Thund91
        Thund91
        He's an actor from The Walking Dead, Norman Reedus!
        Oct 20, 2014
      2. tape
        tape
        i need more context than that lmao
        Oct 20, 2014
      3. Thund91
        Thund91
        Lol idk. My friend gave me the link!
        Oct 20, 2014
    3. SOMALIA
      SOMALIA
      , remember how i always use to complain about wanting to driver back in 09 lmao, finally drive as well hehe but got in trouble with the law 5 times in the past month... anyways man holla back at me ;)
      1. Thund91
        Thund91
        I don't remember man lol. Fuark it's been a long time.
        Sep 20, 2014
    4. SOMALIA
      SOMALIA
      Bro, two years past lol figured we might as well update each other how we doing man (its somalia btw). Ironbullet93 came back lol so was hoping you and bluewind tand the rest of the crew would do so but yeah I guess its too good to happen! I am focusing on doing my masters in petroleum engineering now and hopefully become a reservoir engineer in the states
      1. Thund91
        Thund91
        What's goooooodddddddd Ya I pop back often now but I don't really play the pokemon Sims or nuttin like dat. I see Bloowind sometimes on LoL but we never play together. :(
        Sep 7, 2014
    5. SlottedPig
      SlottedPig
      ur alive!?!?!
      1. Thund91
        Thund91
        Hi who r u?!?!?!?!
        Aug 20, 2014
      2. SlottedPig
        SlottedPig
        Fairly unimportant DPP UU player that used to go by ThePowerWithin but I played against your Flame Orb Lopunny on the Shoddy ladder a lot. I also used to play LoL (ign TheSlottedPig --> SlottedPig)
        Aug 20, 2014
      3. Thund91
        Thund91
        Ahhh ok. I'm glad my Lopunny still haunts people after all these years. ;)
        Aug 20, 2014
    6. IronBullet93
      1. Thund91
        Thund91
        That's what my clients call me on Saturday nights. You can call me "baby."
        Aug 2, 2014
    7. Meru
      Meru
      touch me
    8. Oglemi
      Oglemi
      dis guy, made even lopunny work in dpp uu

      need to come back and play imo
    9. Lord Liam
      Lord Liam
      hi i am the best
    10. blitzlefan
      blitzlefan
      Make sure the Drilbur I sent you is okay. Thanks for the trade! :)
    11. franky
      franky
      I REJECTED YOU

      nah, i didnt get it. ill just add you
    12. franky
      franky
      THUND. rumor has it youre a big shot in the League. add HALLOWEEEEN

      we play da reague of regends but i make no promises in balancing that noob folg
    13. Meru
    14. Folgorio
      Folgorio
      LOL dam diamond 1 what a boss

      im ALLENEBY add me so we can make fun of bluewind and his silverness!!!!!
    15. Flora
      Flora
      PIKA-BOOOOOOOOOOOOOO
    16. Folgorio
      Folgorio
      HEY YOU!!!!!!!!!!!

      GIMME YOUR LoL NAME!!!!!!! NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    17. Flora
      Flora
      HI WHO R U????
    18. Aldaron
      Aldaron
      Thund91...the legend
    19. Meru
      Meru
      I'M IMPORTANT
    20. jamashawalker
      jamashawalker
      IS STILL F&#%$^ OU
    21. Flora
      Flora
      SCHOOL IN THREE DAYS

      FUUUUUUUUUUUU
    22. FlareBlitz
      FlareBlitz
      D: use Mibbit!
    23. Folgorio
      Folgorio
      SO



      I HEARD YOU PLAY LoL EVERY NOW AND THEN
    24. PK Gaming
      PK Gaming
      Internet Relay Chat. It basically lets you talk to people online, (like MSN)

      Smogon has its on IRC channel (#pokemon & #smogon)
      http://www.smogon.com/irc/

      If you're having trouble setting up an IRC channel, let me know so I can help you out.
    25. Flora
      Flora
      lololol

      but i haven't quit smogon!
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    Hey I don't have a problem with straight people, as long as they act gay in public.
    Resident Audi lover
    My 3DS FC:2879-0906-2636
    My IGN:RaRa

    My Trade Thread

    About

    Gender:
    Male
    Location:
    Los Angeles, CA
    Favorite Pokémon:
    Persian
    My Characteristic:
    Loves to eat
  • Loading...