1. Welcome to Smogon! Check out the Smogon Info Hub for everything you need to know about starting out in the community. Don't forget to introduce yourself in the Introduction Thread, too!
  2. Welcome to Smogon Forums! Please take a minute to read the rules.
  3. The Social Media forum has returned from the grave!
  4. Ever find yourself missing out on the latest Smogon articles? We've now got a subscription service, so the newest articles (of your choice) are delivered right to your inbox! Check it out here.
user php
Last Activity:
Feb 12, 2016 at 8:22 PM
Joined:
Nov 2, 2013
Messages:
82
Trophy Points:
0

user php

hot Dec 6, 2015

user php was last seen:
Feb 12, 2016 at 8:22 PM
    1. tehy
      tehy
      cute user user php
      1. user php
        user php
        Wat is this, do I have fans !?
        Lol jk. I know this is just a prank bro (GONE SEXUAL) (GONE VIOLENT). Hope all is going well adorable user tehy.
        Feb 8, 2016 at 7:09 AM
    2. Peli
      Peli
      get on ps nig
    3. ogasian
      ogasian
      The user php has never been seen. Bot Uptime: 20 hours, 46 minutes, 38 seconds.

      Where you at tho D:
      1. user php
        user php
        Ah, I've been around lol, school starts soon so ye.
        Jan 2, 2016
    4. March Fires
      March Fires
      MoM has been rid of!
      1. user php
        user php
        Oml finally, man I was getting real tired of his shit. So glad he's gone.
        Dec 22, 2015
    5. Dilwar
      Dilwar
      1. user php
        user php
        NOT ONLY HAVE YOU MASTERED THE ART OF SWANKING CC 1 V 1 NIGS ON PS, YOU'RE ALSO ABLE TO USE PUUSH. TRAINING IS COMPLETE.
        Dec 19, 2015
      2. Gunner Rohan
        Jan 21, 2016
    6. absdaddy
      absdaddy
      mjb lel
      1. user php
        user php
        HOW DO YOU KNOW ABOUT THAT ALT
        Dec 16, 2015
      2. absdaddy
        absdaddy
        parivard clan > idm and dracomasters???
        Dec 17, 2015
      3. user php
        user php
        You don't even have to ask.
        Dec 18, 2015
    7. March Fires
      March Fires
      1. user php
        user php
        LMAOOOO.
        It's not a coincidence man. I just transferred the curse over to you (;
        Dec 11, 2015
    8. Gunner Rohan
      Gunner Rohan
      hey there sexY
      wanna hang out??? :3
      1. user php
        user php
        Rick only hangs out with the sexiest of humans, you are far below this majestic creature's eloquence. Contact Rolf if you need help upping yo' game.
        Dec 6, 2015
    9. user php
    10. Dilwar
      Dilwar
      when hogia rmt
      1. user php
        user php
        soon son, soon
        Nov 17, 2015
    11. absdaddy
      absdaddy
      achoo
      1. View previous comments...
      2. user php
        user php
        Indeed, both were very tempting, however I chose absology in the end, as it was just far superior to the lesser, shittier, n00bography. But bs aside I'm studying Pre-Med, it's not that hard (yet), but my work ethic is terrible lol, so I'm swamped with a lot of work so yeah :/ The regret is real tbh, but I'm glad everythings fine with bae and child ;)
        Nov 10, 2015
      3. absdaddy
        absdaddy
        That work ethic part is frighteningly familiar... Gonna repeat myself but yeah hopefully everything goes the way you want - anytime you wanna talk, you know where to find me :) and btw dont talk so loud about my babe, walls have ears man and she doesn't know that i'm a pokemoner
        Nov 10, 2015
      4. user php
        user php
        lmaooo, woops, forgot to keep the bae low key ._., can't have her find out that her significant other is perhaps the greatest LC player to ever grace the game, i dont think she could handle it. and yeah hopefully it all turns out for the best, ill try catching you around next week when everything is a bit more settled down!!
        Nov 10, 2015
    12. Mr.378
      Mr.378
      Hey man we play for Yveltal BW when is a good time? I am gmt-5.
      1. View previous comments...
      2. user php
        user php
        Alright, I'll catch you on PS! in the Ubers room around 7 - 7:30ish my time on Tuesday.
        Oct 16, 2015
      3. user php
        user php
        Hey I know this isn't our scheduled time, but I'll be online for a bit, so if you can get online now, we can play, if not, tomorrow at 7:30 pm (my time) it is!
        Oct 19, 2015
      4. user php
        user php
        Hey man, I'm online.
        Oct 20, 2015
    13. user php
      user php
      The HOgia RMT, coming soon to a theater near you.
      1. hyw
        hyw
        I smell some dirty sarcasm and I don't like it. D:< Lugia on HO is super legit especially with Calm Mind and a nuke in Psycho Boost, it's not in A+ for no reason! Hollering at my gangsters Deoxys-D (emphasis on the "D" KEK) and Lava Plume Primal Groudon on HO too!
        Oct 14, 2015
      2. user php
        user php
        Lool, naw, I'm being cereal, as soon as midterms are done I'll rmt the legendary HOgia that the world is dying to see.
        Oct 16, 2015
    14. Krauersaut
      Krauersaut
      PHP BBG I'M SORRY ;_;
      1. user php
        user php
        lol its cool im not mad
        Sep 26, 2015
    15. WreckDra
      WreckDra
      Is it possible to subscribe to the n00b chronicals?
    16. Gunner Rohan
      Gunner Rohan
      Don't leave. Don't quit. Nigga manage your fking time, but don't fkin quit. Who am I going to call ugly on Showdown now??
      I need someone to talk in Hindi too & make inside jokes which no one else understands. DONT FUCKING LEAVE BITCH. UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
      1. View previous comments...
      2. Gunner Rohan
        Gunner Rohan
        Thank god. You ain't going nowhere bitch. ❤️❤️❤️
        Sep 11, 2015
      3. DracoMaster Dab
        DracoMaster Dab
        u both suck imo
        Sep 15, 2015
      4. Gunner Rohan
        Gunner Rohan
        you swallow :]
        Sep 15, 2015
    17. Real FV13
      Real FV13
      slam uber, u can play for example tomorrow at 23:00 gmt+2?
      1. View previous comments...
      2. user php
        user php
        Wait, actually, sorry, those times might not work out, my bad man. I'll let you know in a few days which days and times I'm available, sorry for the confusion.
        Sep 11, 2015
      3. Real FV13
        Sep 11, 2015
      4. user php
        user php
        Dropping out, not interested, nor do I have the time for it anymore.
        Sep 14, 2015
    18. Disaster Area
      Disaster Area
      can't see ur full sig :[ + I read ur quitting post in firebot rip x_x
      1. user php
        user php
        Haha yeah, if you want to see the full sig go to the information tab on my profile. Also I made that post a while ago but never really capitalized on what I said until now. I kind of have no choice but to quit because uni is going to take up the majority of my time. Rip mons
        Sep 10, 2015
    19. -Leon-
      -Leon-
      hello pretty hot user :x
      1. user php
        user php
        Haha sshhh
        Can't let the masses know what php really stands for :$
        Sep 9, 2015
      2. -Leon-
        -Leon-
        i hear u m8
        Sep 9, 2015
    20. Gunner Rohan
      Gunner Rohan
      ur ugly
      1. View previous comments...
      2. user php
        Sep 7, 2015
      3. user php
      4. Gunner Rohan
        Gunner Rohan
        editing logs again smH
        ur bad
        Sep 7, 2015
    21. Miang
      Miang
      I LOVE U DONT LEAVE ME ;_____;
      1. user php
        user php
        okay sure!!
        Jul 9, 2015
      2. Miang
        Miang
        nice
        Jul 10, 2015
    22. Starmei
      Starmei
      n00b > you
    23. Miang
      Miang
      my name is miang
      holy shit i cant sleep
    24. Peli
      Peli
      6 scarfers... 2 players... conquer ladder... coming soon to theatres near u featuring rof m8
      1. user php
        user php
        Rof m8 is just far too good for the ladder.
        Jun 23, 2015
    25. Aquasition
      1. View previous comments...
      2. Aquasition
        Aquasition
        psst, check your little convo with Lance ;]
        May 27, 2015
      3. user php
        user php
        Yeah I saw. Bleach *-*
        May 27, 2015
      4. Aquasition
        Aquasition
        Yeah, I watch/read it too :o
        May 27, 2015
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature

    My finest moment: http://puu.sh/kQEFj/2c577192f4.jpg
    CC 1 v 1 Jesus™ : http://puu.sh/m0F57/23b93d62e3.jpg

    The n00b chronicles (open)

    PART ONE:
    [​IMG]
    PART TWO:
    [​IMG]
    PART THREE:
    [​IMG]


    Rihanna's masterful lyrics at their finest! (open)

    [​IMG]
  • Loading...