iiTsFirefly112
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hey we have to battle really soon for the ru mini tournament. I'll be on for a while longer. I hope you can make it.
    CBR-turneringene har vært BW OU og ADV OU. Vi skal ha avstemning før hver turnering. Oddsen for at det ikke blir BW OU igjen er vel rimelig grei!
    Jeg er lite glad i laddering på Showdown, ettersom ladderen deres er defekt (om man kommer på et visst nivå mister man poeng selv om man vinner kamper...). Kan gi beskjed til deg her når CBR #3 står for tur :-)
    Vi bruker som regel Smogon sine tiere (jeg er en pådriver for det, må jo ha litt system ;)), men ellers går det vel mye i det. Smogon er en bedre kompetitiv side, men det er litt gøy å konkurrere ekstra mot den lille gjengen man møter i turneringer. Å ha et kompetitivt community i Norge ser jeg også på som en verdi i seg selv, så derfor prioriterer jeg PF nesten like mye som Smogon.
    Maks 20 aktive til en hver tid, tenker jeg. Nivået varierer, men det er noen veldig habile spillere der.
    Overrasket? Det er flere enn meg. Det norske kompetitive communitiet er lite, men godt! :-)
    Haha ok! I should be on all afternoon so ill just look for you on here. Oh and i dont think we should play on showdown because i disconnect every battle. Could we play on po2?
    The best time for me on Sunday would be around 8-9pm your time. I might be on earlier though. Will be looking for you.
    Alright! Ill be here until the round is over so just let me know the best time for you. Hope we can get this match done.
    Hey, im your opponent for the ru mini tournament. I can play really late tonight an mostly tomorrow. Im gmt -4. Let me know whats good for you.
    I'm in GMT-7. How about Saturday, around noon my time / 8pm your time? I prefer PS.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top