Eternal Spirit
Reaction score
22,263

Profile posts Latest activity Postings About

  • hi paired for worlds longest lower tiers RU, i'm GMT+5:30 and prefer 10pm-2am my time if that works (any day)
    if not lmk what is good for you
    Eternal Spirit
    Eternal Spirit
    Tomorrow 10pm ur time works
    Eternal Spirit
    Eternal Spirit
    Hm i was online yesterday but didnt see you. Saturday ill be free anyways
    Crestfall
    Crestfall
    yeah I ended up not getting home until 1:45am, that's my fault sorry.

    ill be on for sure Sat
    nossa li seu post quotando o shoot na epl e, mesmo sendo vc, fiquei surpreso com quanto veneno foi JORRADO ali..
    Eternal Spirit
    Eternal Spirit
    Eu to bonzinho a um tempo, as pessoa precisa lembra quem e .gama as vzs
    hey man we gotta play for ltpl week 1. I'm available tomorrow 3:30-5:30 wed 2:40-5:30 thu around 4:30-5:00 all times gmt -5
    Hey when would u like to play for olt r3. Im est. Im generally free anytime after 5pm except on wednesday and tuesday. When im not free till 10pm or so. Id prefer to play like friday or weekend let me know what ur thinkin
    World's longest ORAS, apparently we're matched now, im gmt+2 available most often 9-11pm my time, but also earlier if needed. lemme know when you want to play
    do you still care to play for UU majors? ...I see you checking smogon but not replying to stuff so I'm unsure
    paired for world's longest, I'll be on smogtours today, If you can't play today im gmt-7 and available all week from 5pm to 11pm my time
    Gostei das tuas equipas no post da OLT discussion, há muito tempo que eu não via scizor normal, eu também adoro Scarf Latios mas porque usar Psyshock em vez de Psychic nesse set quando não faz nada contra Chansey e Fable para além de Trick? Psychic tem mais power e dá um dano mais consistente, pode ser complicado ele estar locked em Psyshock contra physically def. mons.
    ericaroselia
    ericaroselia
    Agora explica-me por favor o que faz essa spread de Hera e também Adamant Lop para além de matar aquele Azelf, eu estou habituada a usar Jolly + Quick, sempre vi Adamant como algo meio arriscado nesse poke por isso gostaria de saber os KOs importantes que tens com isso e não sei porque tirar esses 28 da speed para pôr na HP.
    ericaroselia
    ericaroselia
    Mas outra vez, eu adorei as equipas , estão bem sólidas e também não é todos os dias que se vê gente a meter lefties em vez de RH em tudo que é defensive lando, eu antes fazia o mesmo e pensava que era a única a fazer essa "asneira" mas agora passei a usar rocky.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top