ara
Joined
Likes
46

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hi GSC UU I'm -4 I work this weekend Monday Thursday Friday
    ara
    ara
    hey im gmt-4 any time works for me on those days
    Sage
    Sage
    can you do tomorrow around 5 PM?
    ara
    ara
    yes
    i had the wrong timezone lol im gmt-4 but im still free same times for all tours
    Hi we're paired for ru open r3. I'm GMT +1 and can generally play my evenings/night from like 9pm to 11pm my time onwards but i'll need to confirm in advance so lmk a day that works. If the times I suggested don't work let me know what your availability is and we can work something out
    ara
    ara
    we confirmed on discord 5pm my time tomorrow
    ara
    ara
    gmt-4
    We play for lc open r2. Im gmt +2 and id prefer to play today/tomorrow. Otherwise it is going to come down to the weekend most likely.
    ara
    ara
    Also those times work for me those days ill be on ps right now if u can make it
    Kushalos
    Kushalos
    Ill try to catch you on one of thosr days then.
    ara
    ara
    hey im on ps if u can make it today im ready to play
    oi we play for uu open r2, i'm gmt -4 (likely same timezone as you) and not 100% sure of availability but I should be good all of next weekend and during the late afternoons/mornings during the week. let me know what time works for you
    ara
    ara
    smh i had something happen when i was moving and it all fucked up can u play tomorrow sorry
    slated
    slated
    tomorrow i'm only available from around 10 am - 2 pm and then again from around 11 pm - whenever i go to sleep lol
    so in your time that would be 7 pm - 11 pm and again at 8 am - probably around 11 am or so
    if those times work for you, we can play then
    ara
    ara
    yea they work ill have my ps tab open all the time so u can just pm me and ill see it
    hey, when would you like to play for nu open? im gmt -4
    ara
    ara
    im gmt+5 im good whenever
    GSC Cup when? I can do it pretty easily this weekend, around stour time. Fine for you?
    saw your profile message, but figured I should contact just in case you come back. we're paired for bw cup, give me a message if you wanna play
    dropping out of all tours due to irl shit current ops take wins and opps for tours i get later on just take win or sub me out
    hey, adv, +2, will you be on smogtours today?
    ara
    ara
    im est im free all weekend but i would prefer to play during the daytime like 3-5
    BKC
    BKC
    that doesnt really work for me, would it be possible to play now?
    Good Day, we are playing for LC Swiss, I am UCT+1 and have a lot of time these days. When would you like to play?
    when play for ssnl
    ara
    ara
    alright
    ara
    ara
    hey i see ur on ur timezone thingie was weird when i put it in google idk how it worked but can u play now or if not now can u tell me how long it is until the scheduled time
    Azelea
    Azelea
    yeah u missed the time by 2h but i can still play now, msg’d u on ps.
    pu open gmt-4 when fiute
    ara
    ara
    think u mean zu lol im gmt-5 and im available all day today and tomorrow
    Finchinator
    Finchinator
    Yea that and tomorrow night would be good
    ara
    ara
    alright works for me
    What about NU: Back to the Future tour?
    ara
    ara
    uhm whenever im free all day tomorrow
    The Quasar
    The Quasar
    I'm tornament host. Posho Alola is your opponent, contact him
    ara
    ara
    oh ok
    UU BOPmons r2, gmt +0, can do Saturday before 4pm, Sunday before 2pm, Weekdays at any time that isnt 2-4:30pm, when play?
    Alore
    Alore
    (earlier in the afternoon is preferable but im flexible)
    Ubers pentathlon, when do you wanna play? Im gmt+1
    ara
    ara
    tomorrow work?
    MJ
    MJ
    I can do friday or saturday
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top