Jubilee
Reaction score
1

Profile posts Latest activity Postings About

  • HI NOOBILEE
    edit: WOW COOLIOS. UTURN IS FOR NOOBS. IT'S ALL ABOUT 6 EXPLOSION TEAM. YOU WIN IN 6 TURNS LOLOLOLOL
    HOUI GOT SICK BUT BETTER NOW BUT STILL SNIFFING. SCHOOL IS WRAPPING UP SO YEA SO MUCH CRAP TO DO BUT WHATEVAR.

    ALSO NICE NOOB NORMAL TEAM NEEDS MORE BIDOOF
    FOUND A GOLEM IT CRUSHED ME

    FOUND CHARMANDERS, SPARROWS, PIDGEYS, MURKROWS, BRAVIARYS, MANDIBUZZES, WAILORDS, YANMEGAS, CATERPIES, DEERLINGS, SPINARAKS, DUCKLETTS, SWANNAS, KRABBYS, I DUNNO WHAT ELSE

    I HAS EXAM TOMORROW AND THURSDAY 1 DAY TO STUDY FOR EACH YOLOLOLOLOLOLOL
    HIGH SCHOOL SUCKS BAWLS (BUT I IMAGINE NOT AS MUCH AS COLLEGE) BUT YEAH BIO IS FUN BUT HARD AND I HAVE TO STUDY FOR IT UGGGGHHH. I WAS GETTING A PERFECT IN MY ENGLISH CLASS BUT I FORGOT TO TURN IN ONE 25-POINT ASSIGNMENT AND IT DROPPED ME DOWN TO A 66 AND I WAS MAD. IT IS A B NOW SO YEAH.
    KEEP PERSEVERING. FUQ DA H8TRZ. YOU CAN DO IT. GOOD JOB

    BUT REALLY YEAH YOU CAN DO THIS (SMILEY FACE)
    shouldn't have taken it! i knew i never wanted to take such a class. just sleep during class like a pro and study notes for tests (hopefully prof sends them out electronically or manually perhaps) and get a B!

    chem lectures are meh. so boring. prof doesn't give engaging activities (i mean none at all), just talks and asks if we have questions. that is it. i guess lab is a little better since we're doing something, but it hasn't been that interesting yet. at least it's an introductory course so i don't have to tryhard. 1 exam out of the 4 is dropped, seems to be 25 questions per exam except for final one. except hmm i got a 72% on the first exam (which turned out to be the class average lol we suck so much).

    other labs are cool though. we go outside for field trips like last quarter. in biodiv 2 we have a 4 day field trip that goes from a friday to monday. we go to big sur and camp and stuff. pretty crazy but i think i want it lol. biodiv 1 is a little less extreme, we just go to nearby places. biodiv 2 we go to shit like ano nuevo (near the coast, elephant seals are there), henry co state park, etc.

    ALSO THERE IS A GOD WANNA KNOW WHY ITS BECAUSE FK U GO TO SUPER HELL NGR MKXCBJKZFDBDZBDK
    intro chem, biodiversity 1, biodiv 2, california field studies (hasn't happened yet), and labs for all 3
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top